anson

Anson Lo拍港版《社內相親》未知有激情戲 衝口而出講自己「好強」全場爆笑

最新娛聞

廣告

今日(30日)馬壇盛事冠軍賽馬日,馬會請來陳慧琳(Kelly)及人氣男團MIRROR成員Anson Lo等人以勁歌熱舞為盛事揭開序幕。首度入馬場的Anson Lo在接受傳媒訪問時亦心情大好,仲自爆《社內相親》將有可能有激情演出!
anson 早前因拍戲導致右腳受傷的Anson Lo,懶理腳傷出盡力勁歌熱舞。
早前因拍戲導致右腳受傷的Anson Lo,懶理腳傷出盡力勁歌熱舞。(圖片來源:東方新地)

Anson Lo自爆自己「好強」拍親密戲冇難度

工作出名拚搏的Anson Lo早前再因拍攝《12怪盜》一場打鬥戲時發生意外,導致右腳受傷。今日帶傷上陣的Anson Lo依然狀態大勇,下台後傳媒朋友們都紛紛關心其傷勢。Anson Lo就回應表示腳傷已經好返好多,感激傳媒朋友關心自己身體狀況。

當有傳媒朋友笑指Anson Lo身子弱的時候,Anson Lo即刻反駁指:「我係易病、易受傷,但唔係弱!我好強!我冇咁健康,但絕對唔係弱,我好強!」之後Anson Lo亦提及到新劇港版《社內相親》中將有可能有親密戲:「唔知道同原版嘅親密程度會去到邊,唔知道會刪減定照keep,咁如果照keep嘅話都OK,I am professional!同埋我好強,所以OK!」講到自己好強,立即被傳媒追問邊方面很強,Anson Lo即刻回答拍戲方面很強,自己也尷尬用咪牌遮擋尷尬樣,即時笑爆全場。

anson Anson Lo被傳媒朋友笑身子弱的時候,Anson Lo即刻反駁話自己「好強!」
Anson Lo被傳媒朋友笑身子弱的時候,Anson Lo即刻反駁話自己「好強!」(圖片來源:東方新地)
anson 勁歌熱舞嘅Anson Lo今日都心情好好
勁歌熱舞嘅Anson Lo今日都心情好好(圖片來源:東方新地)
anson 大批神徒都有到場支持教主。
大批神徒都有到場支持教主。(圖片來源:東方新地)

大爆《社內相親》中飾演總裁 對手為陳漢娜

此外,Anson Lo亦透露在新劇《社內相親》中將會飾演總裁角色,對手將會是陳漢娜(Hannah)。不過經紀人花姐同其他身邊朋友都表示不太睇好Anson Lo飾演總裁一角:「不過花姐同身邊其他人都話Picture唔到我做總裁,因為我生活上成日都照顧唔到自己,但我就話俾大家聽,我一定做到。」

anson Anson Lo仲大爆自己將會在《社內相親》中飾演總裁,對手為陳漢娜。
Anson Lo仲大爆自己將會在《社內相親》中飾演總裁,對手為陳漢娜。(圖片來源:IG@hannachanx)

工作忙碌 未有時間與姜濤慶祝生日

今日4月30日為姜濤生日,獲姜糖展開連串應援慶祝活動,身為同隊成員的Anson Lo缺表示未有時間與姜濤慶祝生日:「講咗生日快樂,但因為我等陣第二站工作會見到佢,應該會一齊食蛋糕,唱生日歌。但因為我今日全日工作係去到通宵,所以今日就冇時間同佢食餐飯。」

anson Anson Lo就話今日工作忙,冇時間同壽星仔姜濤吃飯慶祝。
Anson Lo就話今日工作忙,冇時間同壽星仔姜濤吃飯慶祝。(圖片來源:IG@keung_show)

開心再遇到陳慧琳 曾任對方MV Dancer

出道前曾經為陳慧琳《打自己》MV伴舞的Anson Lo,今日表示很開心能夠再次遇到陳慧琳:「頭先一見到Kelly前輩,佢都話覺得我哋好似Reunion咁,都經過咗五、六年。佢都話覺得我大嗰仔好多,佢都冇諗過我會入呢一行。Kelly好主動地破冰,佢開咗好多Topic去破冰,令到我冇咁尷尬,好感激佢。」

教主Anson Lo企正主角陳慧琳側邊,在最後方戴帽的是Anson Kong ,在電梯內個個木無表情,演繹打工仔之常態﹗
教主Anson Lo企正主角陳慧琳側邊,在最後方戴帽的是Anson Kong ,在電梯內個個木無表情,演繹打工仔之常態﹗(圖片來源:陳慧琳《打宇機》MV截圖)
陳慧琳嚴肅表情不停看電梯上到幾多樓,Anson Lo則不時看手錶,演繹打工作趕返工之日常﹗
陳慧琳一臉Blue Monday表情,而Anson Lo則不時看手錶,演繹打工仔趕返工之日常﹗(圖片來源:陳慧琳《打字機》MV截圖)
教主Anson Lo為陳慧琳伴舞MV出土 Kelly慘被網民狠批:首歌超級難聽
同樣是舞蹈員出身的Anson Kong亦有在MV中出現﹗(圖片來源:陳慧琳《打字機》MV截圖)

撰文:東方新地圖片來源:東方新地、IG@keung_show、IG@hannachanx、陳慧琳《打宇機》MV截圖