文頌男

J2節目主持文頌男化療無效 揭一個壞消息:活得冇尊嚴

最新娛聞

廣告

J2節目《不正常愛情研究所》的主持文頌男(Koba),去年12月在社交平台透露因患上癌症(尤文氏肉瘤,Ewing’s Sarcoma),早前全面停工接受治療。早前更在《不正常愛情研究所》復工,表示「拍到眼濕濕,希望有機會再喺電視同大家見面」。文頌男昨日(27日)發文,透露一個壞消息,直言「我好唔想離開你哋」。
(圖片來源:TVB)
文頌男早前復工亮相節目,直言「拍到眼濕濕」。(圖片來源:TVB

文頌男化療無效:腫瘤仲變大咗少少

文頌男早前復工亮相節目,直言「拍到眼濕濕」。文頌男帖文內容:「經歷咗第一階段嘅治療,做咗五次嘅化療,但係治療無效。照咗磁力共振,發現個腫瘤唔單止冇縮細,仲變大咗少少。喺呢個時間點,我想分享少少自己嘅真實想法同感受。做咗五次化療,每一次都好似經歷生死,肉體上好難受好辛苦,而且所有毛髮都甩晒,個樣好似妖怪咁,到後期仲開始痛返。」

0
文頌男化療無效:腫瘤仲變大咗少少(圖片來源:IG@koba_mcn)

文頌男擔心離死亡又近一步

文頌男形容心情跌咗落深淵,擔心距離死亡又近一步,更怕死得好痛苦,「我真係覺得好無奈,好似咁辛苦但係完全冇意義。另一方面,到真正聽到醫生話:「個治療冇乜效果、個腫瘤仲要大咗少少,最後一次化療都唔好做喇,準備做電療啦。」嘅時候,我心情喺嗰刻好似跌咗落深淵。同時,我真係好驚,感覺距離死亡又近咗一步,而且可能唔係死咁簡單,係會死得好痛苦,因為我嘅下肢 、盤骨附近嘅位置係越嚟越痛,痛到開始連嗎啡都冇辦法舒緩到,身體仲會不自覺抽搐,有啲身體部位已經變得麻木,排泄方面都開始出現好多問題(呢部分太羞恥都唔想講太多),

文頌男:我活得好冇尊嚴

「我開始有種感覺係「我活得好冇尊嚴」,因為行動不便、痛,每日都係喺屋企對住四埲牆,幾乎零社交、零工作,每日都活得好似好無意義咁。我成日都好驚,我真係好驚,好驚,好驚可能臨死前會半身不遂、全身插滿喉管、無時無刻都伴隨住巨大嘅痛楚、意識唔清醒又表達唔到自己。」

0
文頌男更指其實根本唔知可以點放棄。(圖片來源:IG@koba_mcn)

文頌男:其實根本唔知可以點放棄

文頌男更指其實根本唔知可以點放棄。「捱咗咁耐、咁辛苦、無一刻可以放鬆,有時唔知為咗乜嘢。我咁大個人,都未活得輕鬆過。由細到大都遇到唔同難關同挑戰,就算每次嘅挑戰都越嚟越困難,但我都靠自己一一跨越過,但個天就好似好想我死咁,唔肯放過我,唔想畀我輕鬆。喺我以為終於生活可以穩定啲嘅時候,又畀咗呢一個難關我,而今次我覺得我真係控制唔到,冇辦法靠自己去解決。」

「就算我想放棄,但其實根本唔知可以點放棄。我未死嘅話,我只能夠選擇堅持。依家我每日都痛、非常痛,無一刻唔痛,每日度日如年,我唔知幾時可以開始電療、幾時先可以舒緩到我嘅痛楚,我只係盼望可以快啲唔痛。我真係覺得好攰、好攰、真係好攰。」

網民紛紛留言鼓勵

他透露這段時間學懂活在當下:「我仍然好熱愛我嘅拍攝、演出工作。好希望有一日可以康復、行動自如,可以繼續返呢啲工作。我愛你哋,我好唔想離開你哋。」

文章一出,不少網民留言鼓勵文頌男。文頌男亦有回覆:「我一路睇一路喊,覺得好感動。真係好多謝大家嘅鼓勵,我估唔到咁多人都愛我、支持我。」

0
文頌男透露這段時間學懂活在當下(圖片來源:IG@koba_mcn)
0
文頌男仍然好熱愛我嘅拍攝、演出工作。好希望有一日可以康復、(圖片來源:IG@koba_mcn)

圖片來源:TVB、IG@koba_mcn