新聞女王 佘詩曼

新聞女王|網民恥笑劇情太過寫實:大台紀錄片 搞山頭主義未算最誇張

最新娛聞

廣告

新聞女王》自昨天(20日)首播後,隨即掀起連番熱話和追劇潮,不少網民除了欣賞女王佘詩曼Man姐強勢回歸之外。另一方面,網民更針對首集劇情大呼「我點估到CCTVB會咁真,疑似講晒自己新聞部嘅事實出嚟!」

劇情好有張力,第一集已經好多嘢睇!有網民即開post為該劇作「另類宣傳」,恥笑劇情太過寫實,有如TVB現時的新聞部。以下為大家盤點幾個首集劇情反駁位!

新聞女王 佘詩曼 新聞女王
有網民即開post為該劇作「另類宣傳」,恥笑劇情太過寫實,有如TVB現時的新聞部。以下為大家盤點幾個首集劇情反駁位!(圖片來源:微博@TVB劇評社)

新聞女王|盤點《新聞女王》首集3大反駁位:

反駁位1.主播唔專業搞山頭主義

首集即開門見出有馬國明「佐治黨」和Man姐佘詩曼的「文家軍」互相競爭。網民笑指:「成班人分黨分派,搞山頭主義」、「主播唔專業」。例如馬國明同佘詩曼報新聞時,直播中馬國明耍陰招叫阿佘在無稿下即場發揮,竟然將權鬥玩到去新聞專業上面,TVB創意確實出色!

新聞女王 佘詩曼 馬國明同佘詩曼報新聞時,直播中馬國明耍陰招叫阿佘在無稿下即場發揮,竟然將權鬥玩到去新聞專業上面,TVB確實出色!
馬國明同佘詩曼報新聞時,直播中馬國明耍陰招叫阿佘在無稿下即場發揮,竟然將權鬥玩到去新聞專業上面,TVB確實出色!(圖片來源:TVB

網民寸爆:佢哋買到Aliens嘅版權都係一堆異形喺度權鬥

有網民看完首集,已大概預測到《新聞女王》將是時裝版《金枝慾孽》,將宮鬥活生生搬到新聞部,網民不禁笑指TVB的劇集套路:「就算佢哋買到Aliens嘅版權,都係拍一堆異形喺度權鬥,日日向異形后爭寵」、「宮心計之新聞女王」。

新聞女王 佘詩曼 網民不禁笑指TVB的劇集套路:「就算佢哋買到Aliens嘅版權,都係拍一堆異形喺度權鬥,日日向異形后爭寵」、「宮心計之新聞女王」。
網民不禁笑指TVB的劇集套路:「就算佢哋買到Aliens嘅版權,都係拍一堆異形喺度權鬥,日日向異形后爭寵」、「宮心計之新聞女王」。(圖片來源:TVB

反駁位2.記者唔專業 成日阻住救援

之後馬上進入戲肉,就是大型巴士翻側意外!意外發生後,「佐治黨」核心成員有擅於搜集爆炸性花生角度的高海寧,及堅守新聞第一現場的李施嬅、新人陳曉華,幾位前線都有去現場做採訪,不過為做新聞真係去到盡,李施嬅揸機拍第一手資料,涉阻住救援;高海寧用極為煽情方式報道事件;最誇張是陳曉華為了拿到車cam畫面,仲涉嫌刑毁!

新聞女王 佘詩曼 李施嬅揸機拍第一手資料,涉阻住救援
李施嬅揸機拍第一手資料,涉阻住救援(圖片來源:TVB
新聞女王 佘詩曼 最誇張是陳曉華為了拿到車cam畫面,仲涉嫌刑毁!
最誇張是陳曉華為了拿到車cam畫面,仲涉嫌刑毁!(圖片來源:TVB

反駁位3.新聞總監唔專業 剩係喺度撥火

劇中飾演SNK News新聞總監「飛爺」鄧志堅就是媚上欺下,背後製造爭端之人!網民笑指「剩係喺度撥火」,其角色造型更有啲似智叔廖啟智《律政強人》的感覺!

新聞女王 佘詩曼 劇中飾演SNK News新聞總監「飛爺」鄧志堅就是媚上欺下,背後製造爭端之人!網民笑指「剩係喺度撥火」
劇中飾演SNK News新聞總監「飛爺」鄧志堅就是媚上欺下,背後製造爭端之人!網民笑指「剩係喺度撥火」(圖片來源:TVB)
新聞女王 佘詩曼 其角色造型更有啲似智叔廖啟智《律政強人》的感覺!
其角色造型更有啲似智叔廖啟智《律政強人》的感覺!(圖片來源:TVB)

新聞女王|網民恥笑劇情太過寫實:大台紀錄片

有網民覺得「有得喺自己地方實地取材, 係唔同啲, 果然寫實!《白日之下》都唔夠佢寫實!」、「咁寫實都幾好喎,影射埋真實人物就正,夠膽拍」、「大台紀錄片」、「袁志偉同曾志偉都係一擔擔」、「邊個做袁志偉」。

新聞女王 佘詩曼 袁沅玉 TVB新聞部記者高玉婷去年尾曾拍下袁志偉右)和曾志偉兩位高層出席TVB盆菜宴時嘅照片,不過未見有袁志偉同袁沅玉嘅合照。
TVB新聞部記者高玉婷去年尾曾拍下袁志偉(右)和曾志偉兩位高層出席TVB盆菜宴時嘅照片。(圖片來源:IG@kokokophotography)

新聞女王|TVB複製韓劇套路 搞到「唔湯唔水」?

另有網民覺得,TVB的「師奶劇」開始變奏,「近年大台開劇係好想做韓劇那種復仇+權鬥+狗血的方程式,如美麗戰場係明抄The Penthouse,嚟緊又想開港版黑暗榮耀」。但網民批評TVB劇本或演出都未達到韓劇那種人性的狠毒和黑暗,結果「唔湯唔水」好難睇。有內地網民更找出《新聞女王》有疑似致敬韓劇《迷霧》,主角同樣是一線女主播設定、亦有想上位搞事的後輩、又有床戲等。

新聞女王 佘詩曼 有內地網民更找出《新聞女王》有疑似致敬韓劇《迷霧》,主角同樣是一線女主播設定、亦有想上位搞事的後輩、又有床戲等。
有內地網民更找出《新聞女王》有疑似致敬韓劇《迷霧》,主角同樣是一線女主播設定、亦有想上位搞事的後輩、又有床戲等。(圖片來源:小紅書圖片)

撰文:東方新地圖片來源:微博@TVB劇評社、TVB、IG@kokokophotography、小紅書圖片