新聞女王

曾志偉現身《新聞女王》慶功宴 接受東張採訪:細節目唔好搵我訪問

最新娛聞

廣告

TVB台慶劇《新聞女王》熱爆全城,收視、口碑樣樣有。早前《新聞女王》一班演員連同總經理曾志偉和主席許濤齊齊出席慶功宴。《東張西望》昨晚播出當晚訪問片段,心情大好的曾志偉在訪問途中瘋狂大放笑彈,場面非常搞笑。

曾志偉受東張訪問大放笑彈:細節目唔好搵我訪問

新聞女王》收視節節上升,總經理曾志偉在慶功宴上都表現得非常開心。當接受《東張西望》訪問時,曾志偉一嚟就問「你咩電視台㗎?」,當主持容羨媛回答指是《東張西望》時,曾志偉就鬼馬地指:「哦,呢啲細節目唔好搵我做訪問,好冇呀,唔該你。」搞到坐在身旁的佘詩曼都笑得好開懷。

新聞女王 曾志偉大放笑彈,笑指《東張西望》呢啲細節目唔好搵自己做訪問。
曾志偉大放笑彈,笑指《東張西望》呢啲細節目唔好搵自己做訪問。(圖片來源:《東張西望》截圖)

曾志偉鬼馬叫高海寧「教我點樣拉拉鏈」

隨即主持就回答指「我哋搵SNK Man姐訪問你。」曾志偉就表示:「Man姐教我做直播,好犀利㗎。其實我嚟呢度係想請教高Ling,教我點樣拉拉鏈。」高海寧都非常大方笑指:「唔使我教啦你咪呀?」高海寧早前在劇中為令老細記起其名字,使出「衝擊眼球拉鏈大法」,該幕成功引起網民熱議,就連淘寶都大賣該款粉色外套。

新聞女王 曾志偉仲叫高海寧教自己點拉拉鏈。
曾志偉仲叫高海寧教自己點拉拉鏈。(圖片來源:《東張西望》截圖)
新聞女王 聽到主持都O嘴。
聽到主持都O嘴。(圖片來源:Youtube@東張+ 截圖)
新聞女王 高海寧喺一旁都大方笑指「唔使我教啦你咪呀?」
高海寧喺一旁都大方笑指「唔使我教啦你咪呀?」(圖片來源:Youtube@東張+ 截圖)
新聞女王 高海寧劇中為令老細記起其名字,使出「衝擊眼球拉鏈大法」,成功引起網民熱議。
高海寧劇中為令老細記起其名字,使出「衝擊眼球拉鏈大法」,成功引起網民熱議。(圖片來源:TVB

曾志偉指劇集成功全靠何依婷

講完高海寧之後,曾志偉就提到身旁的何依婷:「咁成功呢,最主要都係有個新娘喺到。喜事沖喜啊嘛。」講完高Ling同何依婷,又點可以唔提「Man姐」佘詩曼呢。曾志偉就即刻話:「主角做得好係應該嘅,咁鬼貴請佢,係咪先?」搞到佘詩曼狀甚尷尬。

新聞女王 曾志偉指劇集成功全因有新娘何依婷坐鎮,靠喜事沖喜。
曾志偉指劇集成功全因有新娘何依婷坐鎮,靠喜事沖喜。(圖片來源:Youtube@東張+ 截圖)
新聞女王 曾志偉仲話請阿佘回巢拍劇好貴。
曾志偉仲話請阿佘回巢拍劇好貴。(圖片來源:Youtube@東張+ 截圖)
新聞女王 佘詩曼 新聞女王 收視 佘詩曼喪吸24萬觀眾!首周最高收視超越3套台慶劇
佘詩曼喪吸24萬觀眾!首周最高收視超越3套台慶劇(圖片來源:TVB
新聞女王 何依婷 新聞女王 當何依婷知道被高海寧陷害情緒崩潰,佘詩曼就去安撫她,還說她是自己的接班人。
何依婷在劇中飾演佘詩曼下屬,雖然角色大有發揮,但自劇集播出以來,何依婷一直頻頻被外界指演技有待改善。(圖片來源:TVB

一齊睇片:

曾志偉於《新聞女王》慶功宴大放笑彈!

曾志偉啜爆性感女模影片詳情?

近日曾志偉與一名性感女模慶生的視頻流出,從片中可見曾志偉在飯局中為壽星女熱唱生日歌之後,特意走向女模身旁一同吹蠟燭,隨後更…詳情請看

被啜爆的性感女模是誰?

影片流出之後,女模的身份背景亦立即被起底。原來女模擁有180cm魔鬼身形,曾經被傳是擔任過多間上市公司主席富豪余錦基的契女…詳情請看

圖片來源:《東張西望》截圖、Youtube@東張+ 截圖、TVB資料或影片來源:Youtube@東張+