方力申

方力申冧數陳瀅皮膚白滑等優點 爆被林盛斌介紹爆乳女嚇親

最新娛聞

廣告

方力申分手後聲稱一直單身,同陳瀅的緋聞又疑幻似真﹗近日方力申接受陳敏之的YouTube頻道訪問,在快問快答環節「請講出陳瀅三個優點?」小方秒答,但當問到另一位緋聞女友馮盈盈,小方好唔畀面話諗唔到,明顯親疏有別﹗

方力申講緋聞女友陳瀅棄、馮盈盈

方力申擔任陳敏之網上節目一連兩集嘉賓,最新一集的快問快答環節中,方力申被問自己三個花名,方力申答「小方」、「肥仔」、「万刀甲」。經幾題熱身問題後,陳敏之轉入直路問感情…

方力申 陳瀅 優點 林盛斌
方力申接受陳敏之的快問快答環節,被要求講出三個陳瀅優點,方力申秒答兼答多過三個。(圖片來源:YouTube@陳敏之)
方力申 陳瀅 優點 林盛斌
陳瀅曾在節目公開爆方力申想與她單獨約會,同時大讚他好好,但自己唔鍾意方力申類型﹗其後陳瀅與「廢青安」拍劇傳緋聞,但去年聖誕卻搵方力申一起出席朋友的派對,方力申和陳瀅關係「時好時壞」,明顯操控在女方手上﹗(圖片來源:IG@missjni )

方力申秒答陳瀅優點 諗唔到FYY有乜優點﹗

陳敏之叫小方講出陳瀅三個優點,方力由即反問:「點解咁唔公平,淨係問佢?」陳敏之即答:「有呀,要你講埋馮盈盈㗎﹗你揀講邊個?」小方火速揀陳瀅然後諗都唔使諗就答:「英文好,外國長大,皮膚好夠白滑,爽朗夠義氣,咁我真係同陳瀅熟啲嘅﹗所以我揀講…其實我可以講埋FYY㗎,吖諗唔到,講笑啫﹗」

方力申 陳瀅 優點 林盛斌
陳瀅在方力申心目中何止三個優點,唔係陳敏之截住佢,佢數唔停﹗(圖片來源:YouTube@陳敏之)
方力申 陳瀅 優點 林盛斌
早前被爆馮盈盈曾到訪方力申屋企更見過方母,繼而傳緋聞,方力申依家講到同FYY唔係好熟,又話唔知對方係咪單身,又話諗唔到佢優點﹗(圖片來源:IG@crystalfyy)

方力申怕阿Bob做紅娘:佢sell得硬得滯﹗

陳敏之就問到方力申冇搵娛樂圈紅娘Bob(林盛斌)幫手?方力申話唔敢搵佢介紹:「佢sell嘅技倆硬得滯,試過有次食飯出席都係artist,佢就咁問個人,『方力申你啱唔啱?筍盤嚟,你得就得㗎喇﹗佢鍾意你喎』,我就坐喺對面,所以我發覺呢,外面成日傳我呢,我覺得係佢搞出嚟﹗」

方力申 陳瀅 優點 林盛斌
原來「金牌紅娘」阿Bob有為方力申拉紅線﹗(圖片來源:YouTube@陳敏之)

阿Bob介紹爆乳女遭方力申拒絕

陳敏之又指阿Bob好多好貨喺手,問方力申:「佢有冇畀啲好正嘅貨你?你畀過啲好正嘅嘢我睇㗎﹗」方力申就答:「身材好好嗰啲?太好身材,我又冇好好嘅身材,我襯唔上人﹗」被陳敏之指要求高,小方直認:「係㗎,咁我唔玩女人吖﹗」

方力申 陳瀅 優點 林盛斌
方力申話Bob曾介紹啲好好身材女仔畀佢,但遭方力申拒絕:「身材太好喇,我本身又唔係好好身材,襯唔到人﹗」(圖片來源:YouTube@陳敏之)

陳敏之欲撮合胡定欣同方力申

陳敏之又問為何方力申唔考慮圈中單身的女仔?又出口欲撮合佢同胡定欣,方力申話16、7歲就識胡定欣,當年她到電視城參加「cover girl選舉」,他和另一個朋友特意去撐場,陳敏之就問點解唔諗諗佢?方力申反應勁大:「依家唔係單身就要諗㗎吓話,呢個世界唔係男就女,唔係女就要追㗎﹗」方力申似乎知自己反應過大補鑊話:「咁緣份講唔定,今日唔係,唔代表聽日﹗」

方力申 40歲胡定欣現在單身﹗
40歲胡定欣現在單身﹗(圖片來源:IG@nwuuu)
方力申 陳瀅 優點 林盛斌
方力申show出和胡定欣廿年前合照,原來二人相識超過廿年﹗(圖片來源:YouTube@陳敏之)
方力申 陳瀅 優點 林盛斌
方力申話之前同胡定欣合作拍劇,對方做自己後母,所以打算把呢張相在劇集出街時分享出來﹗(圖片來源:YouTube@陳敏之)

方力申玩交友App十個月 一個原因唔再玩

其後陳敏之提到方力申有玩交友App,方力申話自己玩交友App都用真名、真相,仲話之前特登自爆,因為唔想畀傳媒發現後有話題,所以揀自爆,被陳敏之讚高招﹗不過小方話已經冇再玩:「唔知點解個App要我不停去驗證自己,後嚟又要畀身份證明等,其實我都玩咗十個月,課金每個月畀會費二百幾蚊,但我冇額外畀錢去睇到多啲相、畀like嗰啲嘅,但我已經delete咗,因為我都係唔敢約人出嚟﹗」

方力申 陳瀅 優點 林盛斌
方力申話疫情期間減少社交活動,所以識唔到朋友,加上大家都戴上口罩看唔清樣貌,而交友App則可以見到,佢話:「可以睇吓啲靚女素人﹗」(圖片來源:)
方力申之前自爆玩交友App,但在訪問中話就已經冇玩﹗
方力申之前自爆玩交友App,但在訪問中話就已經冇玩﹗(圖片來源:YouTube@陳敏之)

睇睇方力申點讚陳瀅:

方力申當年與鄧麗欣合唱的《好好戀愛》,曾被改編成《好好彈開》:

方力申 當年的惡搞歌傳頌一時!
當年的惡搞歌傳頌一時!(圖片來源:網絡截圖)

方力申與女友Maple Yip感情發展迅速?

方力申日前在出席活動時,公開回應自己與邪教性侵受害者Maple Yip的緋聞,不但大方承認戀情,更提及雙方家長⋯⋯詳情請看

方力申女友Maple Yip為何加入了邪教?

Maple Yip曾經在2022年3月現身南韓一個反邪教組織舉行記招,當中她提到於2011年時自己還是高中生,因感覺生活空虛,在銅鑼灣被攝理教教徒⋯⋯詳情請看

撰文:東方新地圖片來源:YouTube@陳敏之、IG@alexfongliksun