方東昇

新節目《這麼遠那麼近》方東昇狂爆金句超頂癮

最新娛聞

廣告

方東昇領軍主持過《長命百二歲2》,本周在無綫再主持新節目《這麼遠那麼近》,繼續向各位觀眾大講金句,搞Gag之餘仲同大家齊齊走出香港,遊歷4國泰國、美國、重慶、巴基斯坦探討各國嘅交通問題,節目中佢再發揮「金句王」本色,大搞爛gag充滿娛樂性。

唔講唔知,外型cool cool哋嘅「昇爺」唔止係「冷面笑匠」,仲係一名才子,事關佢除了係一級榮譽畢業的高材生,精通多國語言,亦係一位專一好老公,老婆就係初戀女友!

撰文:東方新地 │圖片:新傳媒圖片、電視截圖

 

「昇爺」再主持《這麼遠那麼近》

無綫新聞主播方東昇一向有「金句王」之稱,近年有份擔綱節目《長命百二歲》及《世界觀》都頻爆金句極受歡迎。方東昇全新旅遊資訊專題節目《這麼遠那麼近》近日在無綫推出,由他帶你遊遍泰國、美國、重慶及巴基斯坦4個地方,探討交通問題之餘,佢繼續狂爆金句,一集三十分鐘,真係愈睇愈過癮!

早於5月,《這麼遠那麼近》已在無綫新聞台播出,每集時間為3分鐘,但方東昇仍日日有驚喜,節目狂爆搞笑金句,從未令觀眾失望。而今次節目就改為一星期5集的30分鐘版,一連十集由8月31日起在翡翠台播出,讓觀眾可以一次過睇足半小時!

重慶唔止有著名的「天梯」,仲處處係樓梯。
重慶唔止有著名的「天梯」,仲處處係樓梯。
不過唔係每條樓梯都可以行得好似「天梯」咁浪漫。
不過唔係每條樓梯都可以行得好似「天梯」咁浪漫。
一條兩路口嘅樓梯,有209級,相等於十層樓。這麼遠,那麼都係遠。
一條兩路口嘅樓梯,有209級,相等於十層樓。這麼遠,那麼都係遠。
呢條長命樓梯,真係長命百二歲都未必行得掂。
呢條長命樓梯,真係長命百二歲都未必行得掂。
行一次天橋慳好多時間,但死好多細胞。
行一次天橋慳好多時間,但死好多細胞。
我哋遇到唔少同路人,同樣迷路嘅人。
我哋遇到唔少同路人,同樣迷路嘅人。
不少道路甚至會穿樓,不經不覺就走過重慶森林,重慶石屎森林。
不少道路甚至會穿樓,不經不覺就走過重慶森林,重慶石屎森林。
以前唔想行可以坐登山纜車,依家登山改坐扶手電梯。
以前唔想行可以坐登山纜車,依家登山改坐扶手電梯。
要先跨過心理關口,先可以跨過樓梯口。
要先跨過心理關口,先可以跨過樓梯口。
佢無論上落都緊握扶手。
佢無論上落都緊握扶手。
對於我哋呢啲又要威又要坐電梯嘅人嚟講,兩分半已夠長,最緊要都係平安到站。
對於我哋呢啲又要威又要坐電梯嘅人嚟講,兩分半已夠長,最緊要都係平安到站。

 

善長搞爛 gag

新聞主播 方東昇 做主持的資訊節目《世界零距離》、《世界零距離II》後,無綫再推出過《世界零距離III》,紹一些較偏遠、鮮有港人去旅行的國度,加上方東昇在節目中一改嚴肅形象,旁白方式生鬼有趣,並加入大量搞鬼爛 gag 金句,小編都要叫佢一聲「昇爺」!

方東昇
《世界零距離》系列,由文質彬彬的方東昇做主持,每集繼續都有精妙金句爆出,難怪一班觀眾晚晚支持!

「中大才子」 一級榮譽畢業

方東昇節目中的金句為人津津樂道,大受觀眾同網民歡迎,唔講唔知,呢位「爛Gag」主持本人好有料到!方東昇有「中大才子」之稱,98年加入無線新聞部,99年畢業於香港中文大學新亞書院新聞及傳播學系,並以一級榮譽畢業,更獲得新亞書院獎學金最高榮譽誠明獎。為人不但風趣幽默,而且又有內涵,難怪咁出位!

方東昇

初戀女友變老婆

方東昇在《世界零距離》中搞過「抱得美人龜」呢個食字Gag,而佢本人早在2006年已經「抱得美人歸」,另一半係舊同學主播吳先瑩的妹妹吳先玲,仲係方東昇的初戀情人!方東昇26歲才開始初戀,一個條件咁好的人,之前竟然從未拍過拖,連身邊朋友都難以相信。

方東昇

話說早年另一主播吳先瑩結婚,同學兼同事的方東昇為婚禮擔任大會司儀,結果就遇上為姐姐做伴娘的吳先玲。方東昇對吳先玲一見傾心,展開猛烈的追求攻勢,例如參加女方的教會聚會,爭取見面機會。最後成功「抱得美人歸」,亦成為了基督徒。

方東昇

外母早認定方東昇做女婿

作為「才子」的方東昇,原來另一半亦非常厲害,外表斯文的吳先玲係一位運動健將,小六時已加入香港乒乓球代表隊,為港爭光。不過因順從爸爸的意願,所以在中文大學英文系畢業後,就成為了中學老師,任教英文。而吳先玲與方東昇未認識之前,有日吳媽媽在電視上睇到方東昇報道新聞之後,大讚:「這小伙子真不錯,我有這樣的女婿就好了!」結果吳媽媽的願望竟能成真撞正口卦,相信佢一定好鐘意呢個女婿。

方東昇

方媽媽係才女 徵文比賽奪冠

方東昇除咗對老婆好,仲係一名孝順仔。由於做主播,收入都算穩定,方東昇2000年就決定同媽媽聯名買樓,以268萬買入青衣海欣花園一個單位,婚後仍與母親一齊住。有個「才子」囝囝,方媽媽一定好安慰。不過原來方媽媽都係一名「才女」,同囝囝一樣文筆極好,仲曾經在公開徵文比賽中贏得冠軍,果然係「有其母必有其子」。

方東昇

方東昇係兩婆媳「共同敵人」

雖然方東昇經常都要周圍飛,做採訪工作。但老婆同媽媽相處非常融洽,冇乜拗撬,令佢非常放心。方媽媽在一篇名為「方老太寫給方太的信」中透露,兩婆媳有共同興趣,鐘意一齊下棋打乒乓波,亦有共同敵人 — 方東昇!方媽媽話方東昇經常掛住工作,唔肯休息,所以兩婆媳就會夾計迫佢唞,好有默契!「才子」方東昇有個好老婆之餘,又有個咁叻咁有才華的媽媽,真係令人羨慕。最緊要係一家人可以相處融洽,無婆媳糾紛,好幸福!

方東昇

「GAG王」方東昇好笑金句合集

在年前播出的《長命百二歲》第二季,同樣都有精警金句,一齊睇下啦!

方東昇

1.世界最大的空間,就是進步空間

和80多歲的長者打網球的方東昇,展現出笨拙的身手,此時他就爆出一句「世界最大的空間,就是進步空間」,自嘲功力一流!

方東昇

2.西洋味,不離地

除了有含意的金句外,方東昇亦相當擅長押韻,一句「西洋味,不離地」直頭可以做今季的副題!

方東昇

3.再鋒利的刀都有生鏽的一天,再厲害的風車都有停下來的一天

有「中大才子」之稱的方東昇遇著不轉動的風車,當然不會放過講金句的機會!

方東昇

4.忘記或許有忘記的好,他的世界不再有煩惱,在雨中也可翩翩起舞

談到失智的長者,他發人深省的金句不但令悲哀的感覺沖淡,更予人一種安慰的感覺,好句好句!

方東昇

5.失智事小,失蹤事大

方東昇

6.翹埋雙手,就是幫手

方東昇

7.有想像力就有生命力

方東昇

 

1.「按照世衞標準,45歲或以上先係中年,所以我仲係大好青年。」

2.「慢慢嚟唔好急,我哋唔會催人,歲月先有資格催人。」

3. 黃曉瑩對李德成講:「你人生經驗咁豐富,食鹽多過我哋食米。」

李德成就答:「食得鹽多就要食藥㗎喇!」

4.「未必人人可以做明星,但只要努力,就有機會做精英。」

5.「見到你(李德成)就好似以前馬王『步步友』咁,『步步有力』呀。」

6.「室雅何需大,不過如果室又雅又大,可能仲好。」

7.「香港人講求唔好急,最緊要快,而台灣人就係「慢慢來,比較快(國語)。」

8.「人生七十古來稀,八叔一百都OK。」

9.「想食乜可以自己揀,所以食嘅都係開心樂園餐。」

10.「有髮不能不「執」,有請執「髮」部門。」

作為主持人就咁搞下Gag都未夠,反應力都好重要,轉數快人都醒目啲,就好似方東昇咁,有一集佢去探訪老人院時,負責人表示要老人家唔駛再用約束帶,俾佢地培養自主權,所以過去已燒毀幾千條約束帶。

方東昇第一個反應就係:「好像林則徐燒鴉片一樣。」