森美

早霸王 | 九唔搭八女聽眾亂入節目 煩到森美小儀爆seed逼走觀眾

最新娛聞

廣告

由森美、小儀和Marco主持的商台電台節目《早霸王》一直受到聽眾的喜愛,有不少聽眾都會打上去分享自己的故事。今日就有一位女聽眾打上去分享,卻被三位主持制止要求收口,雖然三位主持狠到爆,但一班聽眾卻竟然一面倒支持三位主持,仲幫口一齊鬧!

《早霸王》女聽眾九唔搭八 聽到森美小儀發猛掙

今日《早霸王》就有一名女聽眾打入節目,一開波就用5分鐘時間去大讚三位主持人,分別讚森美份人夠有深度,又讚小儀聰明同Marco夠內斂。聽到森美唔耐煩想cut線嘅時候,該聽眾才願意入正題。

女聽眾表示自己老公平日工作忙,不過最近就有10日假期,雖然老公想用全部假期去英國探朋友,但女聽眾就想去泰國過二人世界。森美對此就表示現時可以到外國探望朋友是一個難能可貴的機會,所以建議女聽眾先陪老公到英國探朋友,之後再要求老公另擇多3日假期陪聽眾到泰國過二人世界。不過女聽眾就突然九唔搭八地表示會遷就老公,但前提下要老公加家用,聽到三位主持和一班聽眾都非常無言。

之後,聽眾仲話自己打上嚟係想森美撐佢去泰國,點知竟然得到相反結果,搞到3位主持人都即刻話:「唔會呀,唔會撐你喎,因為去探朋友係千載難逢嘅機會,泰國幾時去都得。」

森美 《早霸王》三位主持一向出名要毒舌時毒舌,今次都毫不例外,爆seed趕走女聽眾!
《早霸王》三位主持一向出名要毒舌時毒舌,今次都毫不例外,爆seed趕走女聽眾!(圖片來源:IG@sammy903)
森美 早前Jeremy都有上《早霸王》!
早前Jeremy都有上《早霸王》!(圖片來源:Facebook@早霸王 Good Morning King)
森美 MC張天賦近排都有上過《早霸王》
MC張天賦近排都有上過《早霸王》。(圖片來源:Facebook@早霸王 Good Morning King)

森美小儀爆seed逼走聽眾:有咩上環球膠報講

最後,三位主持人想作總結嘅時候,該聽眾又再話能夠打上去《早霸王》覺得好開心,並且想再講其他嘢,但三位主持馬上異口同聲咁制止佢,森美仲爆Seed話:「有咩想講就上網講,唔駛DM我,直接去《環球膠報》講。」小儀亦笑言表示《環球膠報》會報道此新聞,Marco就在旁加把口話:「個標題會係『森美迫走聽眾』 」

森美 森美聽到最尾都冇曬耐心,叫該位女聽眾有咩上網講!
森美聽到最尾都冇曬耐心,叫該位女聽眾有咩上網講!(圖片來源:Facebook@Sammy Leung)

網民一面倒支持:收佢線啦

女聽眾九唔搭八亂入《早霸王》除了搞到森美等人非常無言之外,連一班聽眾都聽到唔耐煩,紛紛在《早霸王》專頁留言表示該名女聽眾浪費時間,仲話:「講咁耐都入唔到正題,我係你老公寧願對朋友,都多過對住你。」

森美
(圖片來源:網民留言截圖)
森美
(圖片來源:網民留言截圖)
森美
(圖片來源:網民留言截圖)
森美
(圖片來源:網民留言截圖)
森美
(圖片來源:網民留言截圖)

圖片來源:Facebook@早霸王 Good Morning King、Facebook@Sammy Leung、IG@sammy903、網民留言截圖