早霸王 tvb外景車長

早霸王|前TVB外景車長爆「一線男藝人」無品兼扮嘢 網民列3大可疑人物

最新娛聞

廣告

由森美、阮小儀和梁嘉琪擔任主持的商台節目《早霸王》日前推出新環節「What the工」,一名自稱曾是前TVB外判司機的聽眾打電話爆料,踢爆一線男藝人的冇品行為,森美聽完之後大賣關子表示表示「同我合作過應該無呢啲人,車長我哋收咪後你再話我知係邊個」,令網民不斷留言指「好想知邊個」,最後更憑2大線索斷定出3大可疑人物!

前TVB外判司機爆「一線男藝人」極無品 呼喝車長又孤寒

這位前司機姓黃,他打上《早霸王》與森美和嘉琪大爆料,指自己曾接載一位現時算是一線男藝人的明星,但他對該藝人的印象並不太好。森美聽到「一線男藝人」時,隨即笑住表示「你咩意思啊,我咪一線囉」,司機即大讚「你同嘉琪我都車過,你哋very good 」,隨後到大數該名男藝人不滿。黃先生指,有一次外景拍攝飲食節目,當時只有他一部「腳車」,到達目的地後,全車人下車拍攝,中途只有這名男藝人提早返回車上睡覺。「佢拍完嘢上車瞓覺,成個人打橫瞓喺後座,腳就晾喺腳踏位,車門又唔閂」。不關門都算數,稍後時間其他幕後人員回到車上,車長要「郁車」方便工作人員擺放器材於車尾箱,豈料這名男藝人隨即大叫「你做乜嘢啊」。

早霸王 tvb外景車長 早霸王 一線男藝人
(圖片來源:Facebook@早霸王Good Morning King)

「一線男藝人」新人時期已經態度惡劣

車長即解釋指「有人返嚟我要幫佢哋上嘢」,森美即幫口:「可能佢細膽啫」。隨後車長車大家到荃灣繼續拍攝,幕後人員要求在馬路中心「快落車」,其他人落車後,車長眼見該名男藝人仍「施施然」打開雙腿坐在中間,車門一關便開車駛走。但當他一開車時,該名男藝人又再次大叫「喂,你做咩啊」。聽到對方語氣太惡劣,車長本人也不甘示弱,指「咩事啊,呢度馬路中心嚟㗎,落晒嘢緊係走啦」,男藝人即指「我都未落車」,但由於當時車停在馬路中心,車長必要快速開走以免阻礙他人,心想:「我點知呢Part有無你份啊,你又唔落車」,認為其他一線藝人都不會用這種態度對待車長,當時這名男藝人只屬新人。而森美即指:「咁當時邊個閂門?佢應該要鬧閂門嗰個喎」。

早霸王 tvb外景車長 早霸王 一線男藝人
(圖片來源:TVB影片截圖)

一線男藝人「假萬歲」:呢6個人唔係TVB,我做咩要請

另外,他又指該名「一線男藝人」好孤寒,有一次大家去餐廳用餐,該名男藝人心情似乎好好,於是表示「今日我包底」。即扣除了TVB提供外景每人$30的飯錢外,其餘費用由該名男藝人自願支付全部費用。但之後卻向劇務表示:「呢6個(車長)唔係直屬TVB,我點解要請」。聽罷,森美和嘉琪即有超大反應:「吓,咁唔得喎,我(嘉琪)呢啲下線都會請啦」,然後森美即揶諭:「咪做壞規矩囉,你呢啲下線都請,我二線咪都要請囉」。然後劇務指該名男藝人以為「我呃佢錢」,向車長稱「唔怪之得啦,(你哋無畀錢),佢話你哋唔係TVB人」,車長聽完都即時付錢,指「我哋6個$120,多咗你同佢講我請佢飲茶,唔好咁小氣」。

早霸王 tvb外景車長 早霸王 一線男藝人 森美指同他合作過的男藝人都非「咁嘅人」
森美指同他合作過的男藝人都非「咁嘅人」(圖片來源:《森美旅行團》)

突提「陳豪」、「馬明」2個名 森美:出名好人

而森美和嘉琪聽罷,隨即表示「咁奇怪」,森美即指「同我合作過都唔係呢啲人,收咪後你話我知係邊個,多謝你先,唔該晒,好有禮貌」。而最突然的是,突然有人提陳豪的名字,森美即指「陳豪好好人㗎」,嘉琪再指「陳豪同馬明都係出名好人,不在名單上」,而森美再笑指:「你無啦啦又提馬明做咩,你講咁多人,咁仲剩幾多個一線男藝人先得㗎」。

早霸王 tvb外景車長 早霸王 一線男藝人
(圖片來源:TVB《豪遊咖啡》)

網民列3大可疑人物:好想知係咪佢哋!

網民聽完這集爆料後,紛紛表示大好奇,指「好想知到底係邊個啊,講埋啦」。而其後旋即有網民列出2大線索,令其他人歸納出3大可疑人物。網民指第一個線索為「某前夫」;第二個線索為「去唱卡啦OK但唔唱」,於是令網民一陣轟動,指「王浩信」、「吳卓羲」、「陳山聰」都極有可疑……

早霸王 tvb外景車長 早霸王 一線男藝人 「去唱卡拉OK但唔唱」的線索,網民直指吳卓曦
「去唱卡拉OK但唔唱」的線索,網民直指吳卓羲。(圖片來源:《披荊斬棘2》)
早霸王 tvb外景車長 早霸王 一線男藝人 陳山聰被指符合「某前夫」的條件
陳山聰被指符合「某前夫」的條件(圖片來源:陳敏之YouTube Channel)
早霸王 tvb外景車長 王浩信亦是網民的懷疑對象。
王浩信亦是網民的懷疑對象。(圖片來源:《名媛望族》劇照)

網民批評單憑片面之詞難以信服

不過,亦有網民認為單憑司機片面之詞難以令人信服,同時認為「萬歲唔係必然,人哋鍾意請就請,唔鍾意請都係應該,咁都要畀你話孤寒?唔見車長你話請返全Crew人」、「貪得無厭!人哋係咪一線都好,都係血汗錢,係咪奉旨要萬歲!你啲錢就係錢人哋嗰啲就要豪畀你!係咪做娛樂事業也好,任何一行也好,唔係老馮的!」、「請人食飯仲要畀人話,陰公」。

撰文:東方新地(部分內容轉載自新假期)圖片來源:Facebook@早霸王Good Morning King、TVB影片截圖、《森美旅行團》、TVB《豪遊咖啡》、《披荊斬棘2》、陳敏之YouTube Channel、《名媛望族》劇照