明日戰記

《明日戰記》登Netflix反遭網民狠批!究竟發生咩事?

最新娛聞

廣告

由古天樂主演、製作的電影《明日戰記》香港票房已經突破8100萬,成為香港影史上亞洲電影票房冠軍,近日更終於正式登陸Netflix上映。可是一向好評不斷的《明日戰記》竟然在登陸Netflix後遭網民狠批,究竟係發生咩事呢?

《明日戰記》登Netflix反遭網民狠批

票房突破8100萬的《明日戰記》在上映超過三個多月後,近日終於正式登陸Netflix上映。在登陸Netflix後,該片再次引起網民熱烈討論。上映後一直好評不斷的《明日戰記》竟然遭網民狠批,被評為「不折不扣嘅爛片」,與在戲院上映當時的反應大相徑庭:「橫睇掂睇都係套不折不扣嘅爛片」、「唔知點解佢地既廣東話我聽唔明同唔入戲, 所有人講野仲衰過遊戲配音,完全唔傳神」、「真係睇都浪費時間」等。

明日戰記 《明日戰記》在上映超過三個多月後,近日終於正式登陸Netflix上映。
《明日戰記》在上映超過三個多月後,近日終於正式登陸Netflix上映。(圖片來源:Facebook@明日戰記)
明日戰記 不少網民都喺Netflix睇完之後,紛紛在討論區留負評!
不少網民都喺Netflix睇完之後,紛紛在討論區留負評!(圖片來源:網民留言截圖)
明日戰記 有網民批評《明日戰記》係古天樂用情感勒索嚟谷票房。
有網民批評《明日戰記》係古天樂用情感勒索嚟谷票房。(圖片來源:網民留言截圖)
明日戰記
(圖片來源:網民留言截圖)
明日戰記
(圖片來源:網民留言截圖)

網民:喺Netflix上時咁多人彈,咩心理?

對於《明日戰記》登Netflix後突然遭狠批一事,不少網民都為《明日戰記》抱不平:「真係唔明:同一套戲戲院上影時都算正面好評刷刷刷,但係Netflix 上時咁多人彈彈彈嘅!!!咩心理!??」

明日戰記
(圖片來源:網民留言截圖)

網民分析:因為唔洗俾錢

有網民認為給予負面評論的大多都是免費在Netflix睇戲的人,所以才會突然有一大班人批評該戲:「因為唔洗俾錢,明明唔鐘意睇開人都會開嚟睇下,自然多負評啦!」、「因為Fans係入戲院睇,等Netflix出咗先睇嘅係hater」等。

明日戰記
(圖片來源:網民留言截圖)
明日戰記
(圖片來源:網民留言截圖)

古天樂為Netflix拍片宣傳 網民竟然失望

此外,古天樂早前亦有為《明日戰記》拍片向台灣觀眾推介,但竟然有網民大感失望,原來是以為古天樂冇以佢最出名嘅「港式普通話」介紹《明日戰記》,難怪網民覺得失望嘅!

明日戰記 古天樂冇用「港式普通話」宣傳《明日戰記》,令網民感到「失望」!
古天樂冇用「港式普通話」宣傳《明日戰記》,令網民感到「失望」!(圖片來源:IG@netflixtw)
明日戰記
(圖片來源:網民留言截圖)

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

圖片來源:Facebook@明日戰記、網民留言截圖、IG@netflixtw