星二代

星二代王麗嘉夥名模媽馬詩慧街頭性感出擊 挑戰阿爸王敏德底線險走光

最新娛聞

廣告

星二代王麗嘉(Irisa)是型男影星王敏德(Michael)與名模馬詩慧(Janet Ma)的二女,已入行做模特兒6年,近日她在社交網連環po出由阿媽操刀拍攝的吊帶背心照,以及兩母女一齊在街頭影的半透視Catwalk照,同樣性感火辣,挑戰「嚴父」王敏德的底線!

星二代王麗嘉 真空著吊帶背心令雙峰若隱若現

現年28歲的王麗嘉(Irisa)盡得父母真傳,生得高䠷之餘仲有一副葫蘆身形,而她亦一向毫不吝嗇自己的天賦本錢,經常在社交網大派性感福利,睇到網民噴晒血!近日她就連環出po,先是大曬由阿媽馬詩慧操刀拍攝的吊帶背心照,相中只見她穿著一身寛鬆的黑色吊帶背心,對著鏡頭狂擺pose,各種動作令雙峰若隱若現,其中一張相更陷在走光邊緣!

星二代 網民大讚王麗嘉穿著這件寬鬆的吊帶背心,比著比堅尼更加性感。
網民大讚王麗嘉穿著這件寬鬆的吊帶背心,比著比堅尼更加性感。(圖片來源:IG@irisashannon)
星二代 相中王麗嘉的雙峰若隱若現,實質只點到即止。
相中王麗嘉的雙峰若隱若現,實質只點到即止。(圖片來源:IG@irisashannon)
星二代 足見阿媽馬詩慧的攝影功力。
足見阿媽馬詩慧的攝影功力。(圖片來源:IG@irisashannon)

王麗嘉同阿媽齊著透視裝鬥性感

另一輯相中,就見到王麗嘉穿著一身半透視的黑色上衣連短褲,大曬Fit爆長腿,與同樣穿著半透視上衫的阿媽馬詩慧一起,挽手在街頭上狂拍Catwalk照,雖然馬詩慧穿著長褲,但吸睛程度一點也不輸女兒王麗嘉!從花絮影片中,可以見到王麗嘉倚在馬路邊欄杆上擺pose,成功吸引到不少途人目光之餘,連馬詩慧都忍不住要拎起手機,為女兒瘋狂留影。

星二代 母女檔一齊影靚相,56歲的馬詩慧身形一啲都唔比阿女輸蝕。
母女檔一齊影靚相,56歲的馬詩慧身形一啲都唔比阿女輸蝕。(圖片來源:IG@janetma28)
星二代 阿女王麗嘉就以結實長腿搶Fo。
阿女王麗嘉就以結實長腿搶Fo。(圖片來源:IG@irisashannon)
星二代 王麗嘉身高有5呎11吋,身形十分高䠷。
王麗嘉身高有5呎11吋,身形十分高䠷。(圖片來源:IG@irisashannon)
星二代 馬詩慧穿著半透視上衣,有型又有女人味。
馬詩慧穿著半透視上衣,有型又有女人味,更疑似「飛釘」。(圖片來源:IG@janetma28)
星二代 拍攝花絮中,見到王麗嘉倚在馬路邊欄杆上擺pose,成功吸引到不少途人目光。
拍攝花絮中,見到王麗嘉倚在馬路邊欄杆上擺pose,成功吸引到不少途人目光。(圖片來源:IG@utahlee)
星二代 馬詩慧都忍不住睇到眯晒眼,拎起手機為女兒瘋狂留影。
馬詩慧都忍不住睇到眯晒眼,拎起手機為女兒瘋狂留影。(圖片來源:IG@utahlee)
星二代 阿爸王敏德近日就似乎忙於揸直升機。
阿爸王敏德近日就似乎忙於揸直升機。(圖片來源:IG@michaelwong_mw)

王敏德揚言介意囡囡作風太豪放

馬詩慧一向支持女兒王麗嘉做自己喜歡做的事,更曾親自為女兒操刀拍攝全裸出浴照,不過「嚴父」王敏德對此就好不滿,當場質問:「使唔使咁?」令女兒最後要刪相平息父親憤怒。早前王敏德在節目《搵鬼做情人》中就曾直指囡囡有些相的確太過火,但馬詩慧似乎不太認同,仲當場反駁老公,指女兒影相並非為了與其他人競爭,而是單純為了自我滿足。

星二代 王敏德 夫妻同場分享點睇阿囡太「豪放」!
王敏德曾多次公開表達對女兒po性感相的不滿,直言:「呢啲相對男人好,但對爸爸就好辛苦!好多朋友拎啲相問我係咪我個女,好尷尬!」(圖片來源:TVB
星二代 王敏德 王敏德好介意囡囡的出浴照,認為太過火!
王敏德好介意囡囡的出浴照,認為太過火!(圖片來源:IG@irisashannon)
星二代 陳凱琳 王敏德兩位千金經常拍攝不少清涼相養大家眼睛
王敏德兩位千金都已入行做模特兒,經常拍攝不少清涼相養大家眼睛。(圖片來源:IG@irisashannon)
星二代 王敏德
一家人私下感情好好,王敏德大女王曼喜於去年跟混血攝影師Elaine Chan結婚,一家人都有出席到賀。(圖片來源:IG@irisashannon)

王麗嘉經常派福利喪益街坊

王麗嘉對於騷自己火辣嘅身材,向來都係毫不吝嗇㗎,尺度非常大膽,以為迫爆上圍已經係極限?原來王麗嘉仲試過完全脫去上衣,只用手蓋住重要部份影相,再激啲連全裸出浴照都試過放上社交平台,真係令網民估唔到連星二代都可以去到咁放!我地一齊睇睇王麗嘉嘅性感靚相:

星二代 「鬼妹仔」王麗嘉作風一向大膽,著Bra影寫真只係碎料。
「鬼妹仔」王麗嘉作風一向大膽,著Bra影寫真只係碎料。(圖片來源:IG@irisashannon)
星二代 比堅尼相都屬於健康性感。
比堅尼相都屬於健康性感。(圖片來源:IG@irisashannon)
星二代 只用手蓋住重要部份影相,好激!
仲曾經試過只用手蓋住重要部份影相,好激!(圖片來源:IG@irisashannon)
星二代 王敏德 玩到雙腳舉高晒,爸爸介唔介意架?
玩到雙腳舉高晒!(圖片來源:IG@irisashannon)
星二代 王敏德
過去聖誕王麗嘉都有大派福利。(圖片來源:IG@irisashannon)
星二代 王麗嘉的IG現時已有多達8.7萬位粉絲。
王麗嘉的IG現時已有多達8.7萬位粉絲。(圖片來源:IG@irisashannon)

撰文:東方新地圖片來源:IG@irisashannon、IG@janetma28、IG@utahlee、IG@michaelwong_mw、TVB