李嘉欣

李嘉欣最上鏡小姐輸畀陳淑蘭失落表情重現 唔忿氣嬲到爆喊想退賽

最新娛聞

廣告

TVB節目《星光匯聚成翡翠》,今集揭開歷屆港姐的秘密,李嘉欣當年輸了最上鏡小姐給陳淑蘭,曾嬲到想退賽;向海嵐大爆獲頒兩個后冠嘅用途;陳法蓉和曹敏莉細細個已玩港姐遊戲!

李嘉欣在節目訪問中,自爆當年失落最上鏡小姐獎而想退賽。
李嘉欣在節目訪問中,自爆當年失落最上鏡小姐獎而想退賽。(圖片來源:《星光匯聚成翡翠》截圖)

李嘉欣輸最上鏡小姐欲退賽(1988年港姐冠軍)

李嘉欣18歲由媽咪提名參選港姐,當年已是大熱門,原來她一度想退賽:「由於報界好多都話最上鏡小姐呢個獎多數都係我攞,到一宣佈出嚟唔得嗰時(結果由陳淑蘭奪得),我唔知點去面對人哋呀,我一返入後台,眼淚忍唔住流晒出嚟。返到屋企我同屋企人講我唔選啦,聽日個記者招待會我唔去嘞,我放棄做呢樣嘢,當時我媽咪同我講『你咁容易就放棄,點解你當初決定去選先?』於是我的起心肝繼續落去囉!」

李嘉欣 1988年最上鏡小姐得主是陳淑蘭。
1988年最上鏡小姐得主是陳淑蘭。(圖片來源:《星光匯聚成翡翠》截圖)
宣佈最上鏡小姐由陳淑蘭奪得一劇,李嘉欣強顏歡笑,落台後即嬲到狂喊。
宣佈最上鏡小姐由陳淑蘭奪得一劇,李嘉欣強顏歡笑,落台後即嬲到狂喊。(圖片來源:《星光匯聚成翡翠》截圖)
李嘉欣幸獲母親鼓勵繼續參賽,最終奪得港姐冠軍。
李嘉欣幸獲母親鼓勵繼續參賽,最終奪得港姐冠軍。(圖片來源:《星光匯聚成翡翠》截圖)

游嘉欣改名全因李嘉欣

圈中好多嘉欣,究竟邊個同李嘉欣有關?游嘉欣:「當初我阿爸想幫我改一個好娘嘅名,關於一隻動物喺天上飛,到我出世嗰刻,我阿爸見呢個BB仔好靚喎,佢就想佢個女大個咗都好靚,當時好靚好紅嘅女星就係李嘉欣,自此我個名就係叫游嘉欣嘞!」

游嘉欣指她出世時最紅的女星是李嘉欣,父親希望她與大美人一樣美貌與智慧並重,所以為她取名嘉欣。
游嘉欣指她出世時最紅的女星是李嘉欣,父親希望她與大美人一樣美貌與智慧並重,所以為她取名嘉欣。(圖片來源:《星光匯聚成翡翠》截圖)

註冊中醫李嘉欣同名之苦

註冊女中醫李嘉欣:「李嘉欣當選香港小姐嗰一年我出世,我爺爺嫲嫲話我都係姓李,香港小姐個口號係美貌與智慧並重,我爺爺嫲嫲寄望我呢個孫女美貌OK,又可以有相應嘅智慧,所以就叫李嘉欣。但最常係俾人笑我個名居多,我覺得唔緊要啦,係屋企人賜予我呢個名,自己知個樣唔得啦,咁我希望成為中醫界嘅李嘉欣。」

註冊中醫李嘉欣右圖)的名字是祖父母改的,她指經常被人取笑。
註冊中醫李嘉欣(右圖)的名字是祖父母改的,她指經常被人取笑。(圖片來源:《星光匯聚成翡翠》截圖)

向海嵐親解兩后冠之謎(1998年港姐冠軍)

向海嵐:「呢兩個后冠就係我當選香港小姐獲得嘅,一個係價值160幾萬嘅真鑽后冠,另一個係仿石后冠,當選港姐之後,我哋有好多活動要出席,仿石后冠係我哋平時出席活動時戴,真鑽后冠只係加冕嘅時候戴,轉個頭我一落台,未踏出拍攝範圍已有保鏢幫我除咗,之後出席所有活動都係戴呢個仿石后冠,真鑽后冠我已擺入保險箱。仿鑽同真鑽后冠嘅差別係重好多,我好記得嗰時壓到個頭好痛。」

李嘉欣 向海嵐指仿鑽同真鑽后冠的差別係重好多:「我好記得嗰時戴到個頭好痛。」
向海嵐指仿鑽同真鑽后冠的差別係重好多:「我好記得嗰時戴到個頭好痛。」(圖片來源:《星光匯聚成翡翠》截圖)
李嘉欣 向海嵐拆解真鑽和仿鑽后冠的分別。
向海嵐拆解真鑽和仿鑽后冠的分別。(圖片來源:《星光匯聚成翡翠》截圖)
李嘉欣 向海嵐的真鑽后冠價值超過160萬。
向海嵐的真鑽后冠價值超過160萬。(圖片來源:《星光匯聚成翡翠》截圖)
李嘉欣 向海嵐指平日出活動會戴仿鑽后冠。
向海嵐指平日出活動會戴仿鑽后冠。(圖片來源:《星光匯聚成翡翠》截圖)

陳法蓉曹敏莉自細披毛巾扮港姐(1989年、2003年港姐冠軍)

陳法蓉(1989年港姐冠軍):「我好細個已經玩誰是香港小姐呢個遊戲,嗰時同啲鄰居一齊玩,我哥哥做何守信,如果佢宣佈我唔係冠軍呢,我就會喊住走,如果我選中咗,我就會捲住一本周刊,披住一條毛巾,自己喺度行嚟行去話我將來代表香港去環遊世界。」曹敏莉(2003年港姐冠軍):「我有一個家姐一個妹妹,我哋細個會不停輪流玩做香港小姐,通常佢哋會攞晒啲嘢披住我,然後叫我做香港小姐。」

李嘉欣 陳法蓉自細已幻想自己是港姐冠軍。
陳法蓉自細已幻想自己是港姐冠軍。(圖片來源:《星光匯聚成翡翠》截圖)
李嘉欣 曹敏莉笑指三姊妹自細輪流扮港姐。
曹敏莉笑指三姊妹自細輪流扮港姐。(圖片來源:《星光匯聚成翡翠》截圖)
李嘉欣 嘩!佘詩曼1997年參選時個髮型......
嘩!佘詩曼1997年參選時個髮型……(圖片來源:《星光匯聚成翡翠》截圖)
李嘉欣 鍾楚紅19歲由媽媽推薦選港姐,當年最後只打入15名。
鍾楚紅19歲由媽媽推薦選港姐,當年最後只打入15名。(圖片來源:《星光匯聚成翡翠》截圖)
李嘉欣 1983年張曼玉18歲參選港姐,獲得亞軍及最上鏡小姐。
1983年張曼玉18歲參選港姐,獲得亞軍及最上鏡小姐。(圖片來源:《星光匯聚成翡翠》截圖)
李嘉欣 張曼玉:「如果冇香港小姐競選呢樣嘢,可能張曼玉都會入電影圈或者娛樂圈,可能都會做演員,因為我喜歡做呢樣樣。」
張曼玉:「如果冇香港小姐競選呢樣嘢,可能張曼玉都會入電影圈或者娛樂圈,可能都會做演員,因為我喜歡做呢樣樣。」(圖片來源:《星光匯聚成翡翠》截圖)
李嘉欣 2016年港姐冠軍馮盈盈:「細細個已覺得郭羨妮1999年港姐冠軍)好靚。」
2016年港姐冠軍馮盈盈:「細細個已覺得郭羨妮(1999年港姐冠軍)好靚。」(圖片來源:《星光匯聚成翡翠》截圖)

齊睇李嘉欣自爆失獎有幾嬲:

大美人唔攞獎都最上鏡啦!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

撰文:東方新地圖片來源:《星光匯聚成翡翠》截圖資料或影片來源:YouTube@星光匯聚成翡翠