張慧儀

曬ya馬拉moi|張慧儀爆當年蘇永康口花花結緣 蘇康:我其實好尊敬你﹗

最新娛聞

廣告

由張慧儀、廖子妤主持的香港開電視節目《曬ya馬拉moi》,於今、明晚上10時30分播映最後兩集,張慧儀邀請了蘇永康擔任壓軸嘉賓,並親自下廚炮製馬拉菜款待對方。張慧儀和蘇永康除大談相識淵源外,蘇永康更在鏡頭前向張慧儀致敬,大讚她無私地為養子付出,要向對方好好學習這份愛。

張慧儀爆被蘇永康、陶大宇等撩

張慧儀透露跟蘇永康首次碰面是在拍攝《西遊記》時,張慧儀話:「當時我拍《西遊記》,佢喺另一個廠拍法庭戲,嗰時我要去洗手間,見到佢同幾個男同事(陶大宇、歐陽震華、駱應鈞),竊竊私語,遠遠望到,我個心諗『都冇好嘢』,當我行過時,佢哋叫咗我一聲『張慧儀』,我好唔耐煩咁話咩事呀,點知你哋話『你好靚呀』,搞到我有啲唔好意思!」

張慧儀親自下廚炮製馬拉菜招待壓軸嘉賓蘇永康。
張慧儀親自下廚炮製馬拉菜招待壓軸嘉賓蘇永康。(圖片來源:開電視)
張慧儀 張慧儀拍《西遊記》時演蜘蛛精詩詩,《西遊記2》時則演萬妖女王﹗
張慧儀拍《西遊記》時演蜘蛛精詩詩,《西遊記2》時則演萬妖女王﹗(圖片來源:《西遊記》截圖)

蘇永康聞言即哈哈大笑謂:「其實當時只不過幾個人坐喺度,拍嗰套法庭戲又冇劇本,冇嘢做;唔好意思,嗰日行過嘅係方逸華女士,我哋都會係咁講,當然你真係好靚。」

張慧儀 二人敍舊一番﹗
二人敍舊一番﹗(圖片來源:開電視)

蘇永康對張慧儀表敬意

蘇永康直言跟張慧儀雖不是最熟稔的朋友,但對於對方無私地照顧養子,這份偉大的愛作出崇高致意,他說:「十幾年前,喺北京碰面,知道你將會帶一個小朋友一齊生活,嗰刻我覺得有啲突然,當時我哋30歲出頭,帶一個小朋友,對我哋嚟講係一個唔能夠想像嘅大責任,聽到你點解要收養佢,知道佢身體唔健康,要用好多時間去照顧佢,當時我心底係祝福你,知道呢條路唔易行。」

蘇永康表示十分尊重張慧儀﹗
蘇永康表示十分尊重張慧儀﹗(圖片來源:開電視)

蘇永康續說:「直至我做咗爸爸,回望番你條道路,(我)更加之尊敬(你),當我小朋友發燒、頭暈身㷫,我會緊張到喺台上跌咪,所以好理解你嘅感受,好多朋友對你感覺係『張慧儀係好靚嘅女仔、好性感嘅女人』,但(你)內心嘅愛大到我自己都肅然起敬。」

張慧儀 二人難得聚頭﹗
二人難得聚頭﹗(圖片來源:開電視)
張慧儀 廖子妤繼續與龔柯允到處發掘馬拉傳統菜色。
廖子妤繼續與龔柯允到處發掘馬拉傳統菜色。(圖片來源:開電視)

關鍵詞
張慧儀
撰文:東方新地圖片來源:開電視