曹嘉詠

TVB主播|曹嘉詠獲讚「正過林婷婷」升主播1年靚樣被質疑升級

最新娛聞

廣告

TVB主播曹嘉詠(Joyce)自2018年加入無綫,但一直都是做採訪記者,直到去年接替離巢的吳煒茵,才升呢擔任新聞節目《時事中國》主播,近日有網民就分享了多張她穿著貼身衫出鏡報新聞時的截圖,指她「冇見一排,強勢回歸」,引來網民大讚她「正過林婷婷」!
曹嘉詠 曹嘉詠Joyce)已入無綫五年,去年開始升呢做主播。
曹嘉詠(Joyce)已入無綫五年,去年開始升呢做主播。(圖片來源:無綫新聞截圖)
曹嘉詠 林婷婷 有網民指林婷婷最近圓潤咗唔少,但睇佢打後翻身手依然好輕盈!
有網民話曹嘉詠「正過林婷婷」!(圖片來源:無綫新聞截圖)

曹嘉詠 貼身打扮突顯澎湃曲線

出po的網民指:「冇見一排的Joyce,最近又再強勢回歸!」並貼出多張曹嘉詠報新聞時的截圖,相中她穿著貼身衫出鏡,突顯出一身澎湃曲線,引來網民搞笑大讚:「真心正,best of the best女記者,正過林婷婷,人唔讚狗都吠吠嗰隻,post多d相!」

曹嘉詠 網民指曹嘉詠「強勢回歸」。
網民指曹嘉詠「強勢回歸」。(圖片來源:無綫新聞截圖)
曹嘉詠 又上載佢嘅西裝Look。
又上載佢嘅西裝Look。(圖片來源:無綫新聞截圖)
曹嘉詠 澎湃到幾乎逼爆衫!
澎湃到幾乎逼爆衫!(圖片來源:無綫新聞截圖)

曹嘉詠被質疑整容升Cup

有網民為曹嘉詠改花名叫「嘈交詠」,但有網民就大讚她是一個「好斯文及把聲好溫柔的美女」,有網民就指她初做記者時樣貌身形都與現在相差甚遠,質疑她:「依家靚咗又索咗,係咪整過容?」、「升咗cup」、「變咗Double May」等等,但亦有網民指她只是剪短了頭髮,以及化妝不同,才會變得更加靚。

曹嘉詠 2018年初入無綫做記者時嘅曹嘉詠。
2018年初入無綫做記者時嘅曹嘉詠。(圖片來源:無綫新聞截圖)
曹嘉詠 2019年曹嘉詠已轉髮型。
2019年曹嘉詠已轉髮型。(圖片來源:無綫新聞截圖)
曹嘉詠 到去年1月,曹嘉詠開始升呢做主播,經常令網民錯重點,只留意到佢身前嘅無線咪。
到去年1月,曹嘉詠開始升呢做主播,經常令網民錯重點,只留意到佢身前嘅無線咪。(圖片來源:無綫新聞截圖)(圖片來源:無綫新聞截圖)
曹嘉詠 網民仲留意到曹嘉詠最近剪短咗頭髮,但就話佢短髮Look師奶味較重!
網民仲留意到曹嘉詠最近剪短咗頭髮,但就話佢短髮Look師奶味較重!(圖片來源:無綫新聞截圖)

前主播吳煒茵被指似兵馬俑

《中國新聞》在今年5月改名為《時事中國》,前主播吳煒茵早前曾在IG重溫以前主持《中國新聞》時的回憶,並分享接替她工作的曹嘉詠截圖,搞笑指:「聽講有人話我係兵馬俑級數。」並Hashtag主播彭建樺,引來網民比較吳煒茵和曹嘉詠的身形,不過兩人私下其實好老友,不時會相約聚會。

曹嘉詠 前主播吳煒茵早前貼出與曹嘉詠嘅新舊主播對比圖。
前主播吳煒茵早前貼出與曹嘉詠嘅新舊主播對比圖。(圖片來源:IG@viviannwy)
曹嘉詠 兩人經常相約聚會。
兩人經常相約聚會。(圖片來源:IG@viviannwy)
曹嘉詠 私下好老友。
私下好老友。(圖片來源:IG@viviannwy)

撰文:東方新地圖片來源:無綫新聞截圖、IG@viviannwy