曾志偉

70歲曾志偉擔男一耍帥動作戲連連 戀細28年熊黛林 海報設計被恥笑

最新娛聞

廣告

曾志偉年踏70歲,近兩年升晒 level做總經理掌舵大台,但志偉哥向來有鋪演出慾,除咗懶理網民海量式負皮,親力親為喺《獎門人》化妝扮「安妮亞」放笑彈,曾志偉依然醉心幕前演出,早前亮相內地石獅,出席電影《全城風暴》開機儀式,據知今次寶刀未老擔正男一,仲要飾演退休消防員,上陣大玩緊急避險等大場面動作戲。嘩,去到咁激志偉哥得唔得架?

曾志偉
(圖片來源:《娛樂新聞台》截圖)

曾志偉做男一 耍帥動作戲連連

曾志偉話咁快就踏入70歲,但係貴為影壇大哥邊會咁快收山,今次仲喺內地大製作電影《全城風暴》擔正男一,飾演已經退休嘅消防員,參與多種極端天氣,結合公路逃亡、危情自救、緊急避險等大場面動作戲,聽落去似乎今次曾志偉嘅演出非常型格,種種劇情安排都令曾志偉散發出一種硬漢嘅中佬味,未知電影會否安排災難中曾志偉「英雄救美」嘅史詩式場面?

今次《全城風暴》認真大製作,片商拍晒心口話已邀請優秀嘅國內特效製作團隊,展現一場視覺盛宴。同時會由國內知名飛車導演擔任飛車指導。咦!原來有飛車場面,唔通今次曾志偉化身亞洲版《速度與激情》嘅型佬!套戲已於4月16日喺愛奇藝和搜狐上架,曾志偉的粉絲們要留意吓啦!

曾志偉 型佬志偉救人!
型佬志偉救人!(圖片來源:《全城風暴》劇照)
曾志偉
(圖片來源:《全城風暴》劇照)
曾志偉 志偉果然型,驚險戲份不停有!
志偉果然型,驚險戲份不停有!(圖片來源:《全城風暴》截圖)
曾志偉 台前幕後齊影靚相!
台前幕後齊影靚相!(圖片來源:《全城風暴》劇照)

海報流出 網民恥笑曾志偉

《全城風暴》作為大製作,海報設計點會唔hard sell「型佬」曾志偉嘅驚險場面?不過今次網民就唔多收貨,仲話海報設計似足2018年上映的荷里活大製作《高凶浩劫》(Skyscraper),都係主角耍帥般單手抓住大廈外牆,身後巨大龍捲風迫近!當然兩者都有啲唔同嘅,就係今次曾志偉右手手上的瘀痕和污迹都同《高凶浩劫》主角一樣,但少咗隻婚戒咁囉!

網民今次不停恥笑曾志偉:「一個六尺四,一個四尺六」、「抄還抄,換咗153真係一啲氣勢都無!」除咗網民唔撐曾志偉,就連內地影評人都對《全城風暴》唔多畀面狂插係爛片!

曾志偉 對比圖,志偉動作似足謝天華潛力圖!
對比圖,志偉動作似足謝天華潛力圖!(圖片來源:資料圖片)

《全城風暴》劇情話你知曾志偉搭上細28年熊黛林

《全城風暴》故事因一場始料未及的颱風展開,緊接着雷電、地震等自然災害的連鎖反應讓這座城市瞬間崩塌,市民無一倖免。內心深懷遺憾的張英勇(曾志偉飾)這次決定拼死一搏也要守護兒子張子聰(吳建飛飾)和女兒張子然(王嵛飾)。特別出演的熊黛林在影片中飾演張英勇的妻子。這場猝不及防的颱風讓一切盡於灰燼也讓愛重生。但似乎劇情安排講到熊黛林飾演曾志偉愛妻,兩者真實歲數相差成28年,絕對係名乎其實嘅父女戀喎!

曾志偉 含情對望,愛火四射!
含情對望,愛火四射!(圖片來源:《全城風暴》劇照)
曾志偉 志偉化身型佬救美!
志偉化身型佬救美!(圖片來源:《全城風暴》劇照)
曾志偉 放大睇真啲。
放大睇真啲。(圖片來源:《全城風暴》截圖)
曾志偉 好演技!
好演技!(圖片來源:《全城風暴》截圖)
曾志偉 睇到人流手汗啦!
睇到人流手汗啦!(圖片來源:《全城風暴》截圖)

曾志偉啜爆性感女模影片詳情?

近日曾志偉與一名性感女模慶生的視頻流出,從片中可見曾志偉在飯局中為壽星女熱唱生日歌之後,特意走向女模身旁一同吹蠟燭,隨後更…詳情請看

被啜爆的性感女模是誰?

影片流出之後,女模的身份背景亦立即被起底。原來女模擁有180cm魔鬼身形,曾經被傳是擔任過多間上市公司主席富豪余錦基的契女…詳情請看

撰文:東方新地圖片來源:《娛樂新聞台》截圖、《全城風暴》劇照、《全城風暴》截圖、資料圖片資料或影片來源:Youtube@HKCinema