側田

會展拉闊騷 側田感觸落淚 Gin Lee驚豔晒Deep V

最新娛聞

廣告

歌手Gin Lee (李幸倪) 與 側田 在會展舉行拉闊音樂會,兩位靚聲之人合作,獲方力申、單立文與太太胡蓓蔚、組合C AllStar的釗峰及On仔等到場支持。今次拉闊騷除了連場好歌熱舞,Gin Lee又罕有地以大Deep V裝示人,大晒火辣身材!而近年少有在香港演出的 側田 就唱出〈命硬〉、〈KONG〉等令人懷念的金曲,佢唱唱吓仲一時感觸落淚!

側田 Gin Lee 金曲停不了

一開場側田同Gin Lee先唱出大家耳熟能詳的〈月球下的人〉及〈KONG〉,Gin Lee之後又唱出〈和每天講再見〉和〈雙雙〉等出色作品,佢仲希望同側田可以有更多合作機會!而側田就表示自己好想念香港,希望嚟緊可以有多啲機會出嚟唱歌!

Gin Lee 驚豔大Deep V

Gin Lee在其中一段獨唱環節中換上黑色大Deep V裝,酥胸半露,唱出〈first day〉、〈開到荼靡〉等歌曲,期間又做出撥頭髮等嫵媚動作,令現場更加熱辣辣!事後側田仲搞笑話如果同着Deep V的Gin Lee同台,自己可能會彈唔到結他!

側田感觸落淚

另外側田唱到〈幸福止痛〉時突然感觸落淚,佢表示自己近兩年好少在香港開騷,而自己籌備兩年的新碟即將推出,今次終於可以在呢個大舞台唱出新歌,將內心的感受抒發出來,所以一時忍唔住流下男兒淚!

 

側田全晚情緒高昂,high爆又唱又跳,搞到要除下cap帽抹汗,完全唔介意在觀眾前亮出光頭!

二百年後 在一起~

最後側田同Gin Lee帶領全場一齊大合唱〈命硬〉!「二百年後在一起,應該不怕旁人不服氣……」希望側田多啲返香港演出,小編都好掛住佢啲舊歌啊!

全文完

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!