個唱

12月會展開個唱 胡鴻鈞表示會帶密友做表演嘉賓

最新娛聞

廣告

《超級巨聲》出身嘅歌手胡鴻鈞(Hubert)出道後多次為無綫劇集唱主題曲,亦因為17年《降魔的》唱《到此一遊》兼做埋演員而逐漸受歡迎。嚟緊12月將會開處男騷,有唔少人都估會有邊個歌手做嘉賓,而Hubert就咁答……

撰文:東方新地 |圖片:Instagram

胡鴻鈞表示會帶密友做個唱嘉賓

胡鴻鈞(Hubert)將於12月喺會展舉辦演唱會,去年佢首洗腦歌《到此一遊》橫掃多個獎項,好似最受歡迎劇集歌曲、微博給力電視劇主題曲、勁歌金曲獎等都畀佢包攬晒。

近排忙完拍攝劇集《救妻同學會》,Hubert就專心搞個唱。每次有男歌手開演唱會總會有歌迷想睇肌肉,不過Hubert就講到明唔會除衫騷肌,因為自知自己無嘢好曬。

早前好友許廷鏗同吳業坤開騷都有跳下舞,Hubert就話會加倍努力,坤哥做到嘅嘢畀咗好大信心佢!

Hubert又話今次會帶一個同佢有密切關係嘅人做表演嘉賓,諗落同佢圈中最熟嘅就係許廷鏗、坤哥、吳若希同欣宜,不過佢保持神秘,半點都唔透露。唔知係邊位密友呢?真係耐人尋味。

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!