朱千雪

《踩過界》 朱千雪 重投王浩信懷抱

最新娛聞

廣告

大台劇《踩過界》都播出一段日子,雖然李佳芯飾演的索女法官真係冇得輸,不過網民最期待的始終係 朱千雪 !日前劇情講到千雪BB相隔12年同王浩信重遇,重遇固然感人,奈何女神將另嫁他人!經過一輪發展後,千雪雖然決定跟隨王浩信,但就再次被爸爸單立文施計捉走,面臨毒手,到底下場會係點?

朱千雪 重遇王浩信

朱千雪 同王浩信喺劇中本來係一對戀人,但女方12年前突然失蹤,呢日兩人終於重遇,王浩信呢刻當然死攬到對方實一實唔放!可惜……

 

 

 

可惜的是,千雪多年來被爸爸單立文以王浩信安危脅迫,為保愛人安全,佢只好繼續隱瞞事實。另一方面,佢亦即將同銀行太子爺翟威廉結婚,王浩信得悉後頓時失望至極,傷心欲絕;當然千雪BB亦不好過,流著淚忍痛轉身離去。

 

 

 

朱千雪 被逼結婚

大婚背後,其實單立文喺婚禮前收到翟威廉母親五億資金,完全係「賣女」的政治婚姻。而千雪得知王浩信被爸爸派人捉走,為保對方安全,佢又被逼再次違背自己意願,簽下婚書……

 

 

 

睇吓千雪BB個樣幾唔願意!

盲俠被遺棄荒島

婚禮進行的同時,王浩信已被單立文手下遺棄在荒島,不過張振朗同蔡思貝坐大飛再出動埋航拍機,逐個逐個荒島搵,火速就已經救番佢……

 

 

 

 

王浩信遲來一步

得救的王浩信終於去到婚禮場地,但都係遲來一步,千雪BB已為人妻。雖然千雪心繫王浩信,但同時佢唔想丟下無辜的翟威廉一走了之。

 

 

 

 

朱千雪 重投王浩信懷抱

不過千雪BB望住王浩信的背影,從前的快樂回憶頓時湧上心頭,最終都係決定重投對方懷抱!睇到呢度,小編突然回想起《EU超時任務》……

 

 

 

 

 

獸父單立文教人迷姦自己女兒

千雪跟王浩信走後,與爸爸單立文正式反目,更鬧上法庭申請婚姻無效。最後單立文竟然「出大技」,教翟威廉要要盡快同千雪做對「真夫妻」,更派人用哥羅芳迷暈千雪,送去翟威廉屋企。教人迷姦自己女兒?正一獸父!到底千雪BB最後會點呢?

 

 

 

全文完

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!