朱晨麗

《特技人》朱晨麗bra top谷盡34D上圍 譚俊彥發綺夢咀咀

最新娛聞

廣告

無綫劇《特技人》下星期就進入結局篇,不過劇情重點早已經由特技飛車情節,轉移到眾人的感情線,到底大志哥(譚俊彥飾) 同May豬(朱晨麗飾) 會唔會喺埋一齊呢?兩人戀情未開花結果,不過朱晨麗喺昨晚一集突然大派福利,著住運動bra top谷盡34D上圍!之後朱晨麗更與譚俊彥沙發上深情錫錫…… 但原來只係譚俊彥的一場綺夢!

撰文:東方新地|圖片:《特技人》截圖

《特技人》朱晨麗bra top谷盡34D上圍 譚俊彥發綺夢咀咀

|做運動冇咩睇頭

昨晚一集《特技人》中,朱晨麗同好姊妹傅嘉莉一齊做運動,傅嘉莉著住件運動背心,不過朱晨麗上身就包到實,今集似乎都冇咩睇頭啦!

|朱晨麗周旋於兩型男之間

劇中朱晨麗一直周旋於兩位型男譚俊彥及關楚耀之間,前者係自己由細到大的傾羨對象,後者就才華洋溢又風趣,力追自己,究竟點樣揀好呢?一直猶豫不決的朱晨麗,只好寄情運動發泄一番!

運動後朱晨麗返到屋企,鏡頭一轉後佢已經除去上身風褸,露出白滑玉背!觀眾最期待的正面呢?

朱晨麗bra top谷盡34D上圍

有得睇啦!除剩件運動bra top的朱晨麗,谷盡34D噴血上圍,成個畫面真係好震撼!劇中朱晨麗咁靚女又身材索爆,不過就男仔頭好麻甩,睇佢呢個飲嘢動作幾咁豪邁!

|谷胸小睡片刻

|譚俊彥睇到呆晒

之後男主角譚俊彥出現,返到屋企見到朱晨麗咁樣瞓喺度,當堂呆一呆!而朱晨麗亦係嚇到即時彈起身,仲撞親腳!

朱晨麗準備離開之際,譚俊彥即時問一句:「你著到咁出街啊?」但朱晨麗即時回應:「點解唔得啊?」小編都想問一句,係囉點解唔得啊?

|譚俊彥幫朱晨麗敷腳

朱晨麗之前彈起身時撞親隻腳,行到一跛一跛,譚俊彥就幫佢敷一下腳啦,呢個時候朱晨麗透露自己同關楚耀可能會拍拖,問譚俊彥贊唔贊成,試試對方反應,點知譚俊彥扮作不在乎咁話「拍拖啦 拍啦拍啦」,朱晨麗真係激鬼氣!

|沙發睡美人

原來呢場戲仲未完!畫面一轉,見到依舊著住bra top的朱晨麗喺沙發瞓著,譚俊彥怕佢著涼,好心行埋去叫返入房啦,點知……

朱晨麗 譚俊彥深情錫錫

等咗咁多集,朱晨麗同譚俊彥終於迎來第一吻!兩人仲愈咀愈激動,正當譚俊彥推低女方之際……

原來係一場綺夢……

回到現實準備表白

發完綺夢,譚俊彥深深明白到自己係鍾意朱晨麗,於是決心要表白,買晒花又準備好「雞髀燭光晚餐」,朱晨麗見到好驚喜!

同場加映:朱晨麗激罕晒水着

早前一集中,講述朱晨麗為美女演員秦臻 (傅嘉莉飾) 做替身拍廣告,要著上運動型泳衣打沙灘排球,朱晨麗話佢選完港姐之後已經好少着泳裝,所以好擔心觀眾嘅反應:「呢場戲講我做替身,着住沙灘排球衫拍飲品廣告,係戲中戲,同時我要做高難度動作,喺彈床度跳來跳去,拍嘅時候係夏天,好曬,拍完真係成身散晒!」

好驚走光

佢又話自己為咗呢場戲花咗幾個月時間狂keep fit:「做健身,瑜珈同舉啞鈴,全部都做,希望出嚟線條靚啲,因為套衫真係好少布,上下身都唔可以打底,比起港姐時更性感,好尷尬,跳時真係好驚走光,又要做前空翻,當時又多臨時演員,埋位時冇得遮,只可以頂硬上!」

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!