李佳芯

39歲李佳芯女神大解放 主持節目大講敏感話題:比Juicy更濕潤

最新娛聞

廣告

39歲的李佳芯(Ali)早前被指有劇唔拍嫌辛苦,寧願轉型做主持,與黃庭鋒主持MyTV SUPER最新原創綜藝節目《夢中.情.人》。在最新一集李佳芯邀請其好友Fannie分享發春夢的經歷,平時斯斯文文的李佳芯原來亦有open一面,她不停追問其好友當時的情形,更以「比Juicy更濕潤」來形容這件事。
李佳芯 39歲的李佳芯外表斯文,其實內裡......
39歲的李佳芯外表斯文,其實內裡……(圖片來源:IG@aliaime)
李佳芯 李佳芯請來自己的好友Fannie大講發綺夢的經歷。
李佳芯請來自己的好友Fannie大講發綺夢的經歷。(圖片來源:YouTube@無綫

李佳芯做主持大解放

李佳芯在最新一集《夢中.情.人》完全是展現另一個Ali,這集主要圍繞講春夢與綺夢,李佳芯邀請了其好友Fannie現身說法,當年在夢中與鄭伊健一夜纏綿,Fannie:「嗰個綺夢就係發生喺10幾年前,嗰時我同一個明星發生咗個綺夢,而清澈度就好似4K咁高質嘅畫面。最奇怪係我對嗰位明星,冇咩特別愛好,第二日一起身突然覺得咁正,唔得呀,我一定要搵返佢啲戲同歌嚟聽。」

李佳芯 Fannie原來發夢與鄭伊健......
Fannie原來發夢與鄭伊健……(圖片來源:YouTube@無綫
李佳芯 李佳芯話自己未試過發夢見到伊健。
李佳芯話自己未試過發夢見到伊健。(圖片來源:YouTube@無綫

李佳芯肉緊追問細節

Fannie說時一臉害羞,更指起身時感到好滿足,好想再延續個夢,而身旁的李佳芯就聽得好肉緊,仲不停追問:「即係你有高潮嘅?有經過歷晒,有五官感受?(姿勢呢?)我哋好仔細,就係傳統男上女下?冇轉過姿勢?」李佳芯又問Fannie:「你係咪會主動要求性行為?會唔會要求男友,我好想要?或者頻密程度係幾多?」入行多年的李佳芯一直保持女神形象,說話與行徑都看似保守,真係估唔到一講起這些話題會令她釋放真正的自己。

李佳芯 李佳芯都問得好白。
李佳芯都問得好白。(圖片來源:YouTube@無綫
李佳芯 完全面不改容。
完全面不改容。(圖片來源:YouTube@無綫)
李佳芯 李佳芯對敏感話題完全唔忌諱,乜都敢講。
李佳芯對敏感話題完全唔忌諱,乜都敢講。(圖片來源:YouTube@無綫)

去片!睇Ali講敏感話題-綺夢

李佳芯唔拍劇做主持一樣咁搶鏡,不過如果肯分享多些自己的經驗會更加吸引囉!

撰文:東方新地圖片來源:YouTube@無綫、IG@aliaime資料或影片來源:YouTube@無綫