李先生超速駕駛

李先生超速駕駛|廣告21周年 男女主角先後現身、李太原來已經醒返!

最新娛聞

廣告

李先生超速駕駛|政府新聞署嘅影片有時真係非常深入民心,就以「李先生超速駕駛」為例,廣告片本來主題係「做個盡責同路人」,不過因為劇情講述不小心駕駛嘅李先生造成妻子昏迷,這個開放式結局因此成為多年來的網絡話題,接拍這個廣告的兩位特約演員,亦因此經常被親朋網友提起,變成另類「代表作」。

李先生超速駕駛|「呢個就係我嘅老婆大人!」李太原來醒返好耐仲改嫁埋!

廣告中後後悔莫及嘅「李先生」因為近年接拍ViuTV劇集及電影而漸為大家認識,至於每年7月9日都會被提起「昏迷至今」嘅李太本人,最近就於FB 討論區現身,感謝大家的關心之餘仲分享咗佢嘅近況,呢位特約演員Celina Fong(方思蓮)在留言區表示自己「醒返好耐」,不過已經唔係李太,不少網友對於成功召喚出廣告演員本人深感驚喜!

李先生超速駕駛 20周年 男 主角 女主角 plt
(圖片來源:政府新聞署)
李先生超速駕駛 20周年 男 主角 女主角 plt
(圖片來源:FB截圖)
李先生超速駕駛 20周年 男 主角 女主角 plt
(圖片來源:FB截圖)

網友笑指:呢單嘢係騙局、翻出「李太」另一廣告作品

留言區內仲有網友留言指出「呢單野係騙局,因為過左幾個星期,我見到李太出咗第二個廣告」,難得當事入亦有現身 ,「李太」都唔介意幫手補充,原來她亦曾拍攝家英哥嘅「飛鷹活絡油」廣告!

李先生超速駕駛 20周年 男 主角 女主角 plt 「李太」古裝扮相。
「李太」古裝扮相。(圖片來源:「飛鷹活絡油」廣告)

李先生超速駕駛|「李太」Celina 曾與李燦森梁焯滿合作

介紹「李生生」之前,其實「李太」Celina Fong 亦曾拍攝過港產電影,1999年以模特兒身份入行嘅佢,曾拍過唔少雜誌相片(當年仍有唔少「試相機Model」副刊報導),入行四年除了拍攝不同廣告,都有參演過幾齣港產電影,當中《五個墮落的男女》 更加與李燦森、梁焯滿合作,海報上面都可以見到佢領銜主演個名!

李先生超速駕駛 20周年 男 主角 女主角 plt 除咗幾齣低成本港產片,「李太」方思蓮還參演過《美麗傳說》、《電視風雲》及《俠骨仁心》等亞視劇集。
除咗幾齣低成本港產片,「李太」方思蓮還參演過《美麗傳說》、《電視風雲》及《俠骨仁心》等亞視劇集。(圖片來源:《五個墮落的男女》電影海報)

李先生超速駕駛|「李先生」張滿源係王祖藍同學

廣告中的「李先生」近年有唔少演出機會,這位叫作張滿源的演員,雖然「老婆醒返」但佢自己就專演死屍,包括《死屍死時四十四》飾演「男屍」,另外在《和解在後》其中一個單元亦飾演因雙手受傷而自盡的廚師。學院派張滿源是演藝學院畢業生,與王祖藍、梁嘉琪、白只及張繼聰同屆畢業生,2004年憑電影《PTU》獲提名第23屆香港電影金像獎最佳新演員,不過最經典都係「李先生超速駕駛」廣告。張滿源早排在電影中飾演「男屍」成熱搜,由於劇情需要一件被搬運的真人屍體,全片要扮作身體僵硬的「男屍」,對白都無,不過大家睇完一定會欣賞佢嘅「演出」!

李先生超速駕駛 20周年 男 主角 女主角 plt 死屍死時四十四 「2002年7月9日,李先生超速駕駛引致車禍,令妻子昏迷至今」這段政府宣傳片事隔20年,獲不少網民大讚「好有戲」,張滿源的外貌比當年成熟不少!
「2002年7月9日,李先生超速駕駛引致車禍,令妻子昏迷至今」這段政府宣傳片事隔20年,獲不少網民大讚「好有戲」,張滿源的外貌比當年成熟不少!(圖片來源:廣告截圖)
李先生超速駕駛 20周年 男 主角 女主角 plt 死屍死時四十四 張滿源成熱搜,由於唔係道具屍體,全片不斷被搬運的「男屍」,大家睇完一定會欣賞佢嘅「演出」!
張滿源成熱搜,由於唔係道具屍體,全片不斷被搬運的「男屍」,大家睇完一定會欣賞佢嘅「演出」!(圖片來源:《死屍死時四十四》預告截圖)
李先生超速駕駛 20周年 男 主角 女主角 plt 死屍死時四十四 張滿源2018年至2020年曾與ViuTV簽約成為該台藝,演出過《詭探前傳》、《假設性無罪》及《教束》等劇,客串《IT狗》飾演「笑容識別鎖」設計師,令人印象深刻。
張滿源2018年至2020年曾與ViuTV簽約成為該台藝,演出過《詭探前傳》、《假設性無罪》及《教束》等劇,客串《IT狗》飾演「笑容識別鎖」設計師,令人印象深刻。(圖片來源:IT狗劇照)

圖片來源:廣告截圖