李克勤

李克勤 盧淑儀特訓兩個仔做球王 夫婦變魔鬼哥爾夫球教練!

最新娛聞

廣告

除咗鍾意唱歌,李克勤最大嗜好還有踢波同打波,同老婆盧淑儀更喜好一致,除咗係超級曼聯擁躉,夫婦同時迷上 打羽毛球及哥爾夫球。近期兩個仔就由羽毛球迷變埋哥爾夫球迷,有廿四孝好媽做教練貼身傳授絕技,兩子球技進步神速,日前,克勤全家出動到深水灣球會打Golf家庭樂,兩個仔全程表現興奮打到唔捨得走,得父母真傳睇怕好快青出於藍!

撰文:東方新地|圖片:東方新地

李克勤 盧淑儀 特訓兩個仔做球王

日前,克勤趁假期一家四口到深水灣打波,當日下午四時許,李太盧淑儀駕車載大仔R y a n 到達球會,原來克勤同細仔Rex一早在內練波,李太會合老公後,夫婦分開一人教一個,絕不偏心,不過攞咗專業教練牌的李太,手法純熟球技了得,在球場上不時大顯身手,

而大部分時間,兩個仔都會跟住媽媽練習,廿四孝好爸克勤,睇住老婆教仔已經甜在心頭,更不時幫個仔整理衣服,又幫手執波,見兒子姿勢唔正確會即時指導,陪玩已經係樂趣,呢啲咪係模範好爸好老公囉!

據知情者透露:「 有段時間,克勤同老婆瘋狂迷上打Golf,兩夫婦為咗打波專登搬近清水灣球會,克勤每朝早要打完波先開 工,李太愛打Golf愛到去球會打咗幾個月工,到依家佢都好享受 嗰次嘅體驗,之後仲考埋專業嘅教練牌,不過,兩個仔出世之 後,因為要全副精神照顧兒子,李太連自己興趣都放低埋。反而係近期攞番球桿,又瘋狂鍾意番打Golf,不過最緊要都係,兩個 仔喺佢教導之下,都鍾意埋呢種運動,特別係細仔 Rex,超級有興 趣,咁佢可以陪住兩個仔一齊打,將自己興趣同經驗同啲仔分享 就更加開心!」

同老婆盧淑儀都係運動迷的李克勤,近期同一班國家隊羽毛球精英打成一片,早前就同老婆專登飛南寧睇蘇迪曼杯捧國家隊 好友場,即使忙到要攝時間頻撲睇球賽亦非常享受。工作完畢回家就變Family Man的克勤,生活離不開唱歌同運動,相對打羽毛球,克勤夫婦其實早就瘋狂愛上打哥爾夫球,老婆盧淑儀更考埋哥爾夫球專業教練牌,還有克勤爸爸亦愛打Golf,依家夫婦將球技傳授埋給兩個仔,隨時可以三代同堂切磋球技,的確係一大樂事。

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!