李司棋

重溫68歲李司棋後生魅力相 慶祝入行50周年!

最新娛聞

廣告

無綫深宵重播劇《 珠光寶氣》進入最後高潮,今次輪到劇中三位女主角邵美琪、蔡少芬、 黎姿嘅媽咪李司棋出場,適逢今年係佢入行五十周年,今次同大家搜羅司棋姐後生時期嘅靚相同劇集造型,張張魅力十足又豐盈!

撰文:東方新地|圖片:東方新地

重溫68歲李司棋後生魅力相

|68年 當選香港公主

68年18歲嘅李司棋參加選美,結果大熱當選「香港公主」後 ,即孖當選「 香港小姐」嘅5號翁茵茵(右一 )上無綫《歡樂今宵》接受沈殿霞訪問,最後只有佢加入娛樂圈並大放異采。

|74年 《蹄笑姻緣》成名

李司棋74年喺無綫劇集《 啼笑姻緣》,一人分飾賣唱歌女同千金小姐,同今年初病逝嘅陳振華都有一段情,演活兩個極端角色令司棋姐一炮而紅,係佢嘅成名作。

|79年 孖秋官救收視

79年麗的(亞視前身)套武俠劇《 天蠶變》收視過五成 ,無綫被迫腰斬同時段單元劇,集合全台精英趕拍《 楚留香 》,由三大當家花旦汪明荃、李司棋、趙雅芝夥拍首席小生鄭少秋救收視。

|81年 Tubetop玩泥沙

81年未滿31歲嘅李司棋忙中偷閒到海灘休憩、戲水同玩泥沙,一身紅色tube top連身褲配紅花帽紅鞋,充滿夏日火熱氣息。

|81年 著潮服好銀閃

一向畀人古典味兼嫻靜賢淑感覺嘅李司棋,估唔到81年接受無綫官方雜誌訪問時,突破性潮著款式前衞銀光閃閃嘅連身服裝,極具cyber feel。

|81年 扮冶艷鯉魚精

81年李司棋喺神話劇集《 無雙譜 》再次一人分飾兩角—報恩鯉魚精同相國千金,一身白薄紗身釘紅黃魚鱗面頰眼尾染閃粉頭梳七彩魚鬚扮鯉魚精,極之冶艷奪目。

|82年 被指影射影后

82年李司棋喺劇集《星塵》演多屆影后,後因事業同愛情雙重打擊下自殺,劇情被指影射自殺身亡嘅60年代亞太影后林黛,林之丈夫龍繩動為此同無綫打官司。

|83年 演慈厚包惜弱

無綫83年《 射鵰英雄傳》被譽為最經典射鵰電視版,李司棋演謝賢(楊鐵心)妻子包惜弱,因過分慈厚錯救完顏洪烈,呢位金國王子用計呃佢成為皇妃,最後包為楊鐵心殉情。

|83年 至潮濃妝眼影

李司棋戲路縱橫外,衣著化妝亦作出新嘗試, 83年大玩藍加桃紅色眼影,面頰亦掃咗層桃紅色,濃妝嘅司棋姐令人耳目一新!

|92年 再婚嫁何偉強

92年41歲嘅李司棋再婚,下嫁已有一對仔女嘅製衣商人何偉強,7月26日豪花百萬搞盛大婚禮,司棋姐更戴上紅寶石頸鏈,份外明艷照人,惜99年離婚收場。

李司棋縱橫演藝圈數十年

李司棋於訪問中透露:「做完《 溏心3 》之後,我休息咗一輪,去咗加拿大登台,登台之後去玩,去咗溫哥華,喺多倫多登台嘅時候同個女聚一 聚,幾開心。返嚟之後就好多嘢,打風啦,我大陸間屋又出咗啲問題,跟住我又跌親,跌親之後仲要入醫院,一出院同幾個老友記去咗上海玩。」

對於拍劇有咩要求,司棋姐表不自己不會縱容NG,笑言不會肯定地說自己一定可以一take過,但一向不會有太多NG。至於工作壓力,她則指:「喺做戲嘅時候的確需要咁,如果唔係大家都鬆散,當NG係好隨便嘅事。」

多年來,司棋姐演出過的劇作逾百部,「 70年無綫開始拍電視劇,由嗰時開始,可以話無停過。」無綫不時會送司棋姐主演過的劇集影碟予她留念,「依家終於有時間慢慢睇番。」

唔會縱容NG

問到會否覺得拍嗌交戲好赲,對此,她竟然直言不感辛苦或太累,說:「反而我會好興奮,因為係戲肉,有個支持力,但做完就會覺得攰。拍《 家好月圓 》我好多戲都係有衝擊,有時又會喊,又唔夠瞓,我時時都好頭痛 !」直至有日李香琴懷疑司棋姐有血壓高,最後司棋姐去睇醫生,才得悉自己原來當時的血壓值高了,但坦言只係一 輪,跟住又降番。

司棋姐更指:「好多演員都有呢個問題,係人嚟㗎嘛,你估做戲嬲嘅時候係假嘅咩?真係因為對白、劇情湧到而嬲,我係做戲啫,但我係真係用個情緒,好多演員都應該小心呢樣嘢。」

作為一個專業的演員,不少人都會十分關心劇集的收視,但司棋姐反而表示自己從來不會理會收視問題。她說:「我由後生開始都係咁,我有啲朋友好叻,好識去計,但我覺得應該理好個戲就算,我真係唔係好 care。我覺得自己對得住自己嘅工作同埋做好咗自己嘅角色,除此以外,唔係我可以控制。」,有時看淡一點,看開一點,不要樣樣事都太著緊,或者亦是人生之道之一。

當初選美原因

李司棋入行多年,問到為何當初會去選美,她笑言:「因為覺得自己都幾靚!咁當時係嘅,總之一句說話講晒,係貪玩!」,有時貪玩亦未嘗對一個人的人生來說是件壞事。對於現在的選美有何看法,她則說:「好耐無去睇呢啲節目,唔知呢?淨係有一輪知道佢哋啲游水衣個叉幾乎開到去腰,其他都唔係好留意。」。

司棋姐入行後不久便當紅,問到當年有否感到迷失,她坦言:「我覺得我有樣好,就係我無將自己全心全身去投入喺呢個圈,同埋我亦都好早結婚,頭家可以話分咗我大半個心,工作完,我都好少出嚟有太多嘅聯絡。」

司棋姐曾出出入入TVB多次,眼見不少演員已經離巢,她反而開懷地說:「時代變遷咯, 十年人事幾番新, 呢句說話絕對係啱, 1970至80年可能轉變唔多,但依家同前十年真係好大變動,好多人唔做,寧願出去出面闖其他嘅世界,無咩感慨嘅,我自己都離開過。」

拍劇首要有得瞓

她更透露現在與TVB無簽合約,原因非常簡單,就是不希望無教瞓:「因為我覺得我實在係唔能夠再因為一套劇,而有兩、三個月每日都瞓好少,我覺得係時候要選擇一下我要做啲咩,個工作唔好太過heavy。但係我做㗎,如果有好好嘅角色!」,她更笑言自己不是要瞓好多,不過:「我瞓六個鐘頭,係咪都應該呀?每個人都應該有睡眠,第日先至做到嘢!」

欣賞邊幾個後輩?

至於司棋姐有冇欣賞的後輩,她表示:「我 一 路都好鍾意黃翠如、 香香(岑麗香)、陳敏之,好多個都好好,龔嘉欣都好好!」至於男後輩,司棋姐則獨提陳展鵬,說:「展鵬好小心做人㗎,同埋佢幾攰都好,工作擺喺佢面前,佢就向前行,我覺得佢好唔話得,真係好攰㗎,佢又要拍打戲、又唔夠瞓。」

李司棋 人生如坐過山車

李司棋的人生經歷如像坐過山車,佢在娛樂圈紅足幾十年,卻遇上兩次婚姻失敗,後來患上子宮頸癌,接受電療期間更出現骨枯,一度要用柺杖代步。但佢並沒有放棄自己,病癒後司棋姐重新出發,07年憑《溏心風暴》成為首位同獲「視后」、「我最喜愛的電視女角色」及「萬千光輝演藝人大獎」的女演員,攀上事業頂峰!

《溏心3》演霸氣「火姐」

台慶劇《溏心風暴3》正在熱播中,司棋姐同一眾原班人馬三度合作,今輯飾演的女強人「火姐」霸氣外露,一旦激嬲佢就會扯火鬧人,中氣十足!

拍劇後要長休

在07年至14年效力無綫期間,李司棋每年最少拍一至兩部劇集,但拍劇往往要長時間工作,亦因為患癌後身體大不如前,每次完成一部劇她都需要很長時間休養。早年司棋姐曾向傳媒呻爆:「要記幾頁紙的對白,行來行去好攰!」不過今年被監製劉家豪力邀出山,於是佢又再接拍無綫台慶劇《溏心風暴3》,劇集在內地更大受歡迎,短短一周在視頻播放量已超越2.5億次。

半島歎個靚早餐

李司棋近期專注為《溏心3》做宣傳,其餘時間不用工作,當然要讓身體好好充電。早前司棋姐獨自駕車到尖沙嘴半島酒店,相約兩位好姊妹一同歎早餐,眾人邊食邊傾,不時講到眉飛色舞,過了一個開心悠閒的早上。呢日司棋姐身穿韓國潮牌棒球外套,頭上戴上一個細夾,可愛得來增添幾分少女味道。

呢日司棋姐所穿的棒球外套非常sharp醒,原來是韓國深受後生女歡迎的潮牌Bluepops,在網上買要3千元,67歲司棋姐原來都識網購,好潮啊!

養生回春

其實司棋姐近年打扮亦突然變得青春,不時潮牌上身,今年9月時仲開始玩IG,密密上載自拍照,仲有少女味甚重的食嘢相,Kawaii呢!

拍《溏心3》時左耳已退化四成

事實上,司棋姐棋身體隱憂甚多,多年來一直受耳鳴困擾,早年開始經常頭痛,要不停食止痛藥,耳邊不時聽到很多蟬叫聲,今年情況愈趨嚴重,還多了蟲聲、風聲及洗衣機的轟轟聲。年初正在拍《溏心3》時,佢左耳已退化四成,完全聽不到任何聲音,經過醫生檢驗後,屬神經系統性退化,至今仍找不出原因,亦沒有辦法根治,現在佢在左耳戴上儀器去訓練聽覺,用音頻刺激左耳。

李司棋 患中級突發性耳聾

司棋姐早前接受本刊訪問,表示自己的情況係「中級突發性耳聾」,喺好嘈地方就會聽唔到嘢,聽唔到人講嘢時自己又會煩躁。不過依家配戴耳機後,情況大大改善,唔再怕做訪問時聽唔到對方問咩!但司棋姐表示耳朵的情況係冇藥食的,冇得醫,冇得好番!

「爭取時間休息!」

另外司棋姐又稱健康現時最為重要,自己會爭取時間休息多啲!尤其佢唔係一個好急進的人,唔會逼自己咩都要爭第一之類,唔想又太多嘢做。司棋姐受耳患困擾仍敬業樂業拍劇,希望佢好好保重身體,將來演出更多好作品啦!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!