李家鼎

安德尊疑被李家鼎黑面呼喝兼調走 親口回應「好火」:大家就係咁溝通!

最新娛聞

廣告

現年76歲的「鼎爺」李家鼎廚藝了得,近年先後主持《阿爺廚房》和《肥媽李鼎》等烹飪節目,收視都高企,近日他卻忽然現身主婦資訊節目《流行都市》,主持新環節「鼎爺家常菜」,被指遭到「降呢」!
肥媽 李家鼎 游嘉欣 兩大廚藝高手再加一個新丁。
今年5月鼎爺與肥媽及游嘉欣主持《肥媽李鼎》最高收視17.2點,一度成為今年周一至周五綜藝節目收視之冠,游嘉欣曾透露節目將會開拍第二季。(圖片來源:TVB
李家鼎 2016年主持 《阿爺廚房》,令鼎爺的廚藝一鳴驚人,人氣急升。
2016年主持 《阿爺廚房》,令鼎爺的廚藝一鳴驚人,人氣急升。(圖片來源:《阿爺廚房》截圖)

「鼎爺」李家鼎 狂窒安德尊網民讚好

「鼎爺」李家鼎近日現身《流行都市》逢星期四的新環節「鼎爺家常菜」,一連10個星期教家庭觀眾煮餸,不過拍檔「大王」安德尊卻因為太嘈而被鼎爺嫌棄,節目中可以見到鼎爺不時黑面寸爆安德尊:「我未出聲,唔好問嘢住!」又呼喝安德尊要落油:「快啲快啲」,嚇到一向寸寸貢的安德尊都要乖乖收聲。

李家鼎 安德尊對住鼎爺講唔停,仲手勢多多,唔只鼎爺,連網民都話睇到好煩!
安德尊對住鼎爺講唔停,仲手勢多多,唔只鼎爺,連網民都話睇到好煩!(圖片來源:《流行都市》截圖)
李家鼎 鼎爺對住安德尊個樣勁唔耐煩。
鼎爺對住安德尊個樣勁唔耐煩。(圖片來源:《流行都市》截圖)
李家鼎 搞到鼎爺黑晒面。
搞到鼎爺黑晒面。(圖片來源:《流行都市》截圖)
李家鼎 仲開口呼喝安德尊!
仲開口呼喝安德尊!(圖片來源:《流行都市》截圖)

安德尊:大家就係咁溝通

安德尊接受訪問時直認,當時錄影廠「好火」,因鼎爺入廚火喉十足,不過對於被指「太嘈」引起鼎爺不滿,大王卻堅持要繼續講嘢大聲:「佢都咁大聲,咁我都咁大聲囉,我不嬲都咁大聲!鼎爺係我哋前輩,佢有啲咩我都跟住去做,佢話乜我就乜,呢個好平常。我同鼎爺相識幾十年,大家就係咁溝通㗎喇,可能大家少見我哋一齊上電視!」

李家鼎 安德尊接受訪問時重提鼎爺黑面事件。
安德尊接受訪問時重提鼎爺黑面事件。(圖片來源:TVB娛樂新聞台)
李家鼎 安德尊直指和鼎爺合作非常愉快。
安德尊直指和鼎爺合作非常愉快。(圖片來源:TVB娛樂新聞台)
李家鼎 又稱大家相識幾十年,一向都是這樣相處!
又稱大家相識幾十年,一向都是這樣相處!(圖片來源:TVB娛樂新聞台)

安德尊疑被鼎爺調走 換胡諾言上陣

而最近兩集「鼎爺家常菜」中,鼎爺的拍檔而換由安德尊和宋芝齡,換成胡諾言和張美妮,網民紛紛表示支持:「應該係鼎爺要求掉走大王」、「安德尊真係好嘈好煩,鼎爺一定唔鍾意呢套,直頭都唔想望佢」、「原來好多人同我一樣都唔鍾意安德尊,冇佢喺度,真係睇得好舒服」等。

李家鼎 鼎爺喺《流行都市》嘅拍檔原本係安德尊同宋芝齡。
鼎爺喺《流行都市》嘅拍檔原本係安德尊同宋芝齡。(圖片來源:《流行都市》截圖)
李家鼎 依家已換成胡諾言同張美妮。
依家已換成胡諾言同張美妮。(圖片來源:《流行都市》截圖)
李家鼎 鼎爺即刻有番笑容。
鼎爺即刻有番笑容。(圖片來源:《流行都市》截圖)

有網民力撐:好想睇鼎爺窒爆安德尊

不過亦有網民力撐安德尊留低,原來是覺得兩人合作好有火花:「有大王先爽,佢攪攪震先爽」、「好想睇鼎爺窒爆安德尊,早兩集嗰句『智者問得巧,愚者問得笨』真係好應」、「鐘意睇德尊多啲,兩個炒吓嘴勁好笑」、「咁先有火花 當鼎爺遇上大王時,確實現場火氣鑊氣都很大」等等。

李家鼎 有網民力撐安德尊留低!
有網民力撐安德尊留低!(圖片來源:《流行都市》截圖)
網民 李家鼎上節目經常發脾氣,粗聲粗氣,有好多曾經同鼎爺合作過嘅工作人員都話​​佢粗口爛舌加脾氣差。
話想睇鼎爺窒爆安德尊!(圖片來源:《C9特工》截圖)

鼎爺傳為還騷債接拍《流行都市》

而鼎爺被「降呢」到《流行都市》教煮餸,據指是因為鼎爺堅持今年騷就要今年還清,不想積落到下年,而TVB亦不想白白出糧給鼎爺,於是安排鼎爺去接拍《流行都市》還騷債,結果令一眾網民都十分受落。睇番資料,近月來鼎爺密密出騷,繼上《思家大戰》玩遊戲後,又上埋黎耀祥主持的《請客必食 18道菜》做嘉賓,看來好有決心還騷債。

李家鼎 鼎爺早前曾上《請客必食 18道菜》擔任嘉賓主持。
鼎爺早前曾上《請客必食 18道菜》擔任嘉賓主持。(圖片來源:TVB
李家鼎 又上《思家大戰》同一班年輕人一齊搶答問題。
又上《思家大戰》同一班年輕人一齊搶答問題。(圖片來源:TVB
李家鼎 該集《思家大戰》鼎爺係跟住黎諾懿一隊上陣。
該集《思家大戰》鼎爺係跟住黎諾懿一隊上陣。(圖片來源:TVB
李家鼎 《肥媽李鼎》雖然有計劃拍第二季,但相信要到明年才開拍。
《肥媽李鼎》雖然有計劃拍第二季,但相信要到明年才開拍。(圖片來源:FB@李家鼎 CrazySteve)

鼎爺做「教煮」源於一個女人?

粗豪的鼎爺唔止武得,仲好煮得,講到由武術指導兼演員變做真正「教煮」係幾時,佢就話源於一個女人,就係珍姐啦!鼎爺曾在《肥媽李鼎》中透露:「想當年有個曾勵珍監製嘅處境劇《香港'82》,要拍一場食飯戲,點知道具餸出咗事,有人食完又屙又嘔,嗰味係蘿蔔炒魚鬆…阿珍話咁叻你煮吖,我話我驚你呀,煮咪煮囉,阿珍食完之後佢就記得喇。30年後,拍咗個《男人食堂》,你知我把口唔曉停,同肥媽差唔多,佢哋話見我幾Talk得,阿珍就叫我不如煮嘢食啦,咁就整咗個《阿爺廚房》出嚟。」

肥媽 李家鼎 游嘉欣 肥媽、李家鼎、游嘉欣 李家鼎 就係靠呢套劇嘅道具餸造就契機!
就係靠呢套劇嘅道具餸造就契機!(圖片來源:TVB)
李家鼎 鼎爺於1966年正式出道,入行初期做龍虎武師,於1966年接咗一齣西片,幫手做副指導,慢慢做上去。
鼎爺於1966年正式出道,入行初期做龍虎武師,於1966年接咗一齣西片,幫手做副指導,慢慢做上去。(圖片來源:FB@李家鼎 CrazySteve)

拍《阿爺廚房》經歷三次試廠

鼎爺又在另一集中講到最想多謝的人是曾勵珍,自言和珍姐好 Friend 的鼎爺說:「我由藝員做到煮食嘅主持,都係珍姐極力推薦我嘅,我有天大本事都冇用,都要有人畀機會先得。」鼎爺更自揭當初拍攝節目《阿爺廚房》前經歷了三次試廠,他說:「真係試到我忟,覺得我眼神惡同聲氣大,前前後後試咗三次,其實佢都好重視,如果唔係都唔會嘥錢試你呢個傻佬啦。」

李家鼎 肥媽李鼎 翡翠臺播映最後一集林嶺東感激之恩肥媽 鼎爺就好多謝珍姐嘅提攜。
鼎爺最多謝珍姐嘅提攜。(圖片來源:TVB)
李家鼎 自主持《阿爺廚房》後,鼎爺廚藝了得的形象深入民心。
自主持《阿爺廚房》後,鼎爺廚藝了得的形象深入民心。(圖片來源:TVB)

撰文:東方新地圖片來源:《流行都市》截圖、《阿爺廚房》截圖、《C9特工》截圖、TVB、FB@李家鼎 CrazySteve