李幸倪 新歌

李幸倪加盟英皇產量極高 一年推出五首歌揚言:全力以赴到最後一秒!

最新娛聞

廣告

人氣歌手李幸倪(Gin Lee)加盟英皇娛樂後,先後推出4首歌,今天(22日)宣布推出本年度壓軸第5首派台作品《哭泣健康指南》,歌曲由徐浩作曲、黃偉文填詞,將大家視為軟弱的哭泣,轉化成能量充值擔當。
李幸倪 新歌
(圖片來源:IG@ ginleeginlee)

李幸倪再有新嘗試:被呢首歌打動咗

《哭泣健康指南》就如一部哭泣指引,凡事保留一定溫度,別讓顛沛的生活磨減個人觸覺。同時趁空檔時找個無人之境,放聲大哭一場。這次MV以動畫方式呈現,原來Gin一直很想這個嘗試,「今次呢一首歌係好適合,所以都好開心可以搵到本地一個好著名嘅插畫家Mickco一齊去合作,令到呢一首歌更加有趣。」她透露因為歌曲的音樂、題材,讓她有一種初心、童真及童話的感覺,促使她有動畫MV的想法,雖然時間上有點緊迫,但最後 Mickco 都接受邀請,「知道佢聽完首歌好鍾意,亦都被呢首歌打動咗,去到今年最後一首歌,可以同到跨界嘅artist合作,我覺得好正,好多謝佢。」

李幸倪 新歌
(圖片來源:大會提供)

李幸倪一年推5首歌 認係最勤力嘅一年:年頭到年尾冇停過去做歌

歌曲是Gin今年第五首派台作品,她坦言從未試過這樣密集式出歌,她笑言不知道自己是否今年產量最多的歌手,但今年肯定是自己最勤力的一年,「年頭到年尾冇停過去做歌,除咗呢五首歌,其實仲錄咗好多其他嘅歌係放咗喺度,遲啲會再陸續同大家分享。眨吓眼就一年,好滿足,過咗一個多產、勤力、充實嘅一年。」最重要的是今年作出很多不同的嘗試,「每一次嘅歌都有唔同嘅題材、唔同嘅班底,好似一年內滿足晒咁多唔同嘅願望,之前未試過嘅嘢,今年可以一次過試晒佢。」

李幸倪 新歌 Gin Lee今年出咗5首派台歌。
Gin Lee今年出咗5首派台歌。(圖片來源:IG@ ginleeginlee)

李幸倪臨近年尾小總結:一個俾自己嘅目標

臨近年尾,亦是為一年下來作個小總算,Gin回想今年年頭為自己所訂下的目標,「就係一路講緊希望今年可以出到四至五首歌,喺年尾嘅時候可以出多一首歌,我覺得都兌現咗一個俾自己嘅目標。」至於頒獎禮,她坦言希望有好成績,為一直以來努力的團隊及合作過的單位有交代,其餘就交給「宇宙」,「我相信努力係有回報,都好希望可以代表今年所有同我合作過、為我付出過好多精力、時間嘅團隊同埋同事,可以攞到好成績同埋肯定。仲有兩個月嘛,會繼續全力以赴到最後一秒!其他就交俾……交俾邊個好呢?交俾宇宙啦,哈哈,我要做嘅嘢就䀆咗力去做啦。」

李幸倪 新歌
(圖片來源:IG@ ginleeginlee)

撰文:東方新地圖片來源:ginleeginlee