李幸倪

李幸倪Gin Lee來港13年四奪叱咤女歌手銀獎 網民戥唔抵

最新娛聞

廣告

李幸倪 Gin Lee 由大馬來港發展已有13年,於2023年初轉投新公司英皇後,她在一年內便推出了5首新歌,日前更奪得叱咤樂壇女歌手銀獎,卻引來不少歌迷替她不值,認為她值得攞叱咤女歌手金獎!

李幸倪 Gin Lee叱咤連奪兩獎:衷心感激

踏入2024年,Gin Lee在叱咤樂壇頒獎禮上分別以《Dum Dum》獲得專業推介叱咤十大歌曲獎,以及奪得女歌手銀獎,她在社交網發表感言:

2023圓滿結束,付出咗100%努力,收穫咗1000噸嘅愛同支持~ 完美🌈

感恩上一年遇見嘅、幫過我嘅每一位,衷心感激。❤️

用幾日時間整頓自己,再出發💫

2️⃣0️⃣2️⃣4️⃣ Here we go!

李幸倪 Gin Lee表示付出咗100%努力,收穫咗1000噸嘅愛同支持,令她覺得2023年好圓滿。
Gin Lee表示付出咗100%努力,收穫咗1000噸嘅愛同支持,令她覺得2023年好圓滿。(圖片來源:IG@eeg_music)

Gin Lee第4度奪叱咤女歌手銀獎

睇番Gin Lee自2009年在馬來西亞出道,到2011年開始來港發展,13年間曾攞過香港電台的「十大中文金曲」的女歌手金獎、新城電台的「勁爆女歌手」獎以及「Chill Club年度女歌手銅獎」,而她今次更是第4度獲頒叱咤樂壇女歌手銀獎。

李幸倪 Gin Lee早前已憑歌曲《企好》獲得「新城勁爆歌曲」及「新城勁爆女歌手獎」。
Gin Lee早前已憑歌曲《企好》獲得「新城勁爆歌曲」及「新城勁爆女歌手獎」。(圖片來源:IG@ginleeginlee)

Gin Lee直言加入英皇好似「執到寶」

對於今次第4度攞叱咤女歌手銀獎,Gin Lee受訪時直言冇失落,因為無論攞咩顏色的獎都係一個肯定,令她有更大動力去加把勁,所以意義重大,她更直言加入新公司英皇是「執到寶」,她透露未來幾年的工作都已安排好,除了出新歌外還計劃開騷。

李幸倪 Gin Lee表示唔會放棄就一定有機會可以做到更好,希望支持她的人不要失望。
Gin Lee表示唔會放棄就一定有機會可以做到更好,希望支持她的人不要失望。(圖片來源:IG@ginleeginlee)

網民戥唔抵:金獎應該是Gin Lee

但有不少網民替Gin Lee不值,紛紛出言指她值得攞叱咤女歌手金獎:「金獎應該是Gin Lee」、「輸唔係問題,但咁樣輸,真係點都講唔過去囉」、「二首冠軍歌都要輸真係無話可說」、「Gin個女歌手應該係金色㗎!」、「在我心裡你是獨一無二的女金」、「我心目中嘅金獎是你,加油」、「公正自在人心,唱live實力更加高下立見,識聽歌的人心裏很清楚,誰是真正金獎得主,肯定就是你Gin Lee」等等。

李幸倪 網民紛紛替Gin Lee不值,認為她值得攞女歌手金獎。
網民紛紛替Gin Lee不值,認為她值得攞女歌手金獎。(圖片來源:IG@ginleeginlee)

引用 Wyman 得獎感言勉勵Gin Lee

亦有網民引用 Wyman 黃偉文 在2004年獲頒叱咤填詞人大獎時的感言:「我寧願得唔到獎,人哋為我覺得唔抵,好過得到獎,人地覺得我唔值。」來勉勵Gin Lee,又大讚她在今年的努力大家都感受得到,更有網民話要頒個「女鑽」獎給她,Gin Lee亦有在IG一一轉發粉絲的長文Story,表達感謝。

李幸倪 Gin Lee在IG一一轉發粉絲的長文Story。
Gin Lee在IG一一轉發粉絲的長文Story。(圖片來源:IG@ginleeginlee)

李幸倪 Gin Lee 一年推5首歌 認係最勤力嘅一年:年頭到年尾冇停過去做歌

歌曲《哭泣健康指南》是Gin Lee在2023年第五首派台作品,她坦言從未試過這樣密集式出歌,她笑言不知道自己是否今年產量最多的歌手,但今年肯定是自己最勤力的一年,「年頭到年尾冇停過去做歌,除咗呢五首歌,其實仲錄咗好多其他嘅歌係放咗喺度,遲啲會再陸續同大家分享。眨吓眼就一年,好滿足,過咗一個多產、勤力、充實嘅一年。」最重要的是這一年她作出了很多不同的嘗試,「每一次嘅歌都有唔同嘅題材、唔同嘅班底,好似一年內滿足晒咁多唔同嘅願望,之前未試過嘅嘢,今年可以一次過試晒佢。」

李幸倪 Gin Lee在2023年出咗5首派台歌。
Gin Lee在2023年出咗5首派台歌。(圖片來源:IG@eeg_music)

李幸倪一年小總結:一個俾自己嘅目標

每到年尾,都要為過去一年下來作個小總算,Gin早前曾回想2023年年頭為自己所訂下的目標,「就係一路講緊希望今年可以出到四至五首歌,喺年尾嘅時候可以出多一首歌,我覺得都兌現咗一個俾自己嘅目標。」至於頒獎禮,她坦言希望有好成績,為一直以來努力的團隊及合作過的單位有交代,其餘就交給「宇宙」,「我相信努力係有回報,都好希望可以代表今年所有同我合作過、為我付出過好多精力、時間嘅團隊同埋同事,可以攞到好成績同埋肯定。我會繼續全力以赴到最後一秒!其他就交俾……交俾邊個好呢?交俾宇宙啦,哈哈,我要做嘅嘢就䀆咗力去做啦。」

李幸倪 新歌
Gin Lee已完成2023年初為自己訂下的目標。(圖片來源:IG@ginleeginlee)

李幸倪 Gin Lee 曾有放棄做歌手念頭講到眼濕濕 自爆有Fans追求仲差啲拍拖

由網上頻道「冤枉娛樂」主理人「枉阿姐」主持的網上紀錄式遊歷傳訪節目《枉談》(Hidden Talk with WrongAJer)早前正式上架,首集請來Gin Lee李幸倪任嘉賓。節目中,Gin首次大談自己的感情世界,除了曾經遇過劈腿賤男、又有控制狂男友,更考慮過跟fans拍拖,又自爆原來手揸多個物業,在節目中呈現她最真實的一面。

李幸倪 plt7
Gin Lee首次大談自己的感情世界。(圖片來源:大會提供)

李幸倪入行獲全家支持 接埋父母來港定居

節目走訪多個地區,包括迪士尼、北角等,全都是跟Gin有關,「所有嘅主題公園我都啱,北角就係我一嚟香港住嘅地方。」Gin表示全家都十分支持她入行,更謂家人覺得她不做歌手是浪費了她的才華,家姐更放棄馬來西亞的東西,到香港陪她工作,「係唔簡單,我都好appriciate佢嘅勇氣。」

李幸倪 Gin Lee已接了父母來港定居,她表示為了父母要更加努力工作,希望有更好成績。
Gin Lee已接了父母來港定居,她表示為了父母要更加努力工作,希望有更好成績。(圖片來源:YouTube@Gin Lee李幸倪)

李幸倪自爆馬來西亞有好多層樓 下個目標香港置業

枉阿姐直言坊間很多人覺得Gin悶,但接觸過後發現她經常講爛gag,而且亦覺得她跟其他藝人不同,不像他們那樣享受生活,如買名車住豪宅,Gin表示其實自己也會買奢侈品,「我都會買我鍾意嘅手袋,但我未必會show俾大家睇。但係我有做適當嘅投資,我唔鍾意炫富,哈哈,我唔係好有錢,但係我覺得冇需要,你關心嘅人、你錫嘅人,你對佢好,我覺得已經足夠,我唔需要俾其他人睇我有幾好。」問到買過最豪、最貴的東西,Gin坦言:「買樓、買車最貴,喺馬來西亞有好多層樓,哈哈,唔通又話你知咩,哈哈。下一個目標就要喺香港買樓啦。」

李幸倪 plt7
Gin Lee話下一個目標要喺香港買樓。(圖片來源:大會提供)

李幸倪自爆戀經驗次數

談到感情事,Gin表示讀大學才初戀,戀愛次數五隻手指數得晒,在寥寥可數的戀情中,她就遇上劈腿賤男及控制狂男友,「發現個女仔post咗佢哋嘅合照,我先知道『啊!原來你有咗第二個。』我有同佢坐低傾,佢怪責我先,佢覺得我鍾意咗第二個,佢就慢慢fade out同第二個一齊,佢嘅意思係人哋都追你囉,覺得我變心,但我我冇。」Gin坦言想繼續為這段感情努力,但對方拒絕,「傷心㗎都。我揀男仔係差啲,我朋友成日話我『你啲眼光真係麻麻哋。』」除了劈腿賤男,又遇過控制狂男友,「着得性感少少又唔得,喺台上面唱歌,有第二啲男人望住我又唔得,又係我錯,又要控制我唔可以做歌手,『要做歌手就做教會歌手!』類似呢啲,個價值觀係完全唔同。」這次經歷後,令Gin成長了很多,亦認清自己適合哪䫶型的男生。

李幸倪 plt7
Gin坦承揀男友眼光麻麻哋。(圖片來源:大會提供)

李幸倪曾考慮過同Fans拍拖

好奇問到有否試過跟fans拍拖,Gin突然猶豫片刻,才答:「曾經有諗過,最尾冇。」原來曾經有位fans向她展開追求,「我好insecure,成日會諗到最worst嘅狀況,佢會唔會爆我啲秘密?佢會唔會點……哈哈,會驚呢啲。」所以她每次拍拖的對象都是要認識一段長時間的人,「要係由朋友開始,我唔可以一見鐘情跟住就一齊,要兩年以上,哈哈。」

李幸倪 Gin Lee曾考慮過同Fans拍拖,但最後冇成事。
Gin Lee曾考慮過同Fans拍拖,但最後冇成事。(圖片來源:IG@ginleeginlee)

曾想放棄做歌手講到眼濕濕

談到從舊東家到2023年簽約新公司,Gin自言當中經歷了一段迷惘、不知所措的時間,更曾有放棄的念頭,「我過去都唔係懶吖,點解我已經好認真對待每一樣嘢、每一個環節,做緊嘅嘢同我想做嘅嘢、或者我期望嘅結果係有啲出入。失望到一個階段,會覺得『唉,定係算呀』、『定係我做唔到呀』、『可能我唔得啊』,會有呢種質疑。要係放棄吖?可能我仲可以做到啲嘢呢?喺呢個十字路口徘徊嘅時候,最終我就揀咗再試多次啦!最後一擊㗎啦,咁如果都真係唔係我想像中嗰樣嘢嘅話,可能我真係唔適合。」節目尾聲釋出下集預告,Gin談到初到港的屋住環境及生活,說到面對父母的愧疚更眼濕濕,精彩內容令人期待。

李幸倪 plt7
Gin Lee講到今次係最後一擊,講到眼濕濕!(圖片來源:大會提供)

【枉談】李幸倪Gin Lee 剖白情史 身家 奮鬥史 (上集):

有片睇!

撰文:東方新地圖片來源:IG@eeg_music、IG@ginleeginlee、大會提供、YouTube@Gin Lee李幸倪資料或影片來源:YouTube@冤枉娛樂