李彩華

李彩華走出情傷 大騷火辣性感身材

最新娛聞

廣告

早前,李彩華承認與相戀三年嘅「新五虎」何遠恆忍痛和平分手,當時多次傳出婚訊的她對於分手一事感到十分難過,被問及分手時一臉憔悴,更一度哽咽回應,而且有傳她在今年嘅情人節及農歷新年,都是孤單度過。但近日,李彩華可能已經走出情傷折磨,心情大為改善,皆因她在個人IG上分享了幾張性感水著相,事業線表露無遺,大騷火辣身材!睇嚟李彩華已經回復心情~

撰文:東方新地|圖片:IG、新傳媒圖片庫

李彩華著住泳衣嘟嘴賣萌

近日李彩華(Rain)上載咗兩張黑色性感泳衣相,雖然件泳衣係一件頭,但唔好以為係啲密實款式,泳衣低胸的設計令Rain嘅事業線一覽無遺,勁吸睛!心情靚靚嘅李彩華帶上大黑超,大擺性感甫士,索到爆嘅佢,睇到人噴哂鼻血,之後更喺相中嘟嘴賣萌,認真佻皮。

李彩華身材勁吸睛

之前,李彩華上載咗一張飾物相,件飾物掛咗喺個電子屏幕隔離,並表示飾物是出於自己最近欣賞嘅設計師之手,但眼球就完全對焦唔到落件飾物到,皆因咁啱個螢幕顯示住一張Rain 著住一件同款的黑色泳衣,相中可見佢個頭微微向上望向天空,但重點就落咗喺佢深深嘅事業線上,真係睇到人心跳加速!

李彩華缺乏安全感

李彩華同當年的「新五虎」何遠恆15年時經朋友介紹認識,想不到原來兩人於今年一月已經分手。想當年,兩個前度王傲山及潘啟翀同阿Rain拍拖,一個瞞住女友外邊偷食,另一個又做疊馬仔欠下巨債,向阿Rain借千萬還債,令她對愛情缺乏安全感。

李彩華想趁早生B

李彩華想趁後生早啲生小朋友,但何遠恆比阿Rain年長十年,理應相當成熟,可惜拍拖三年,對方卻未有為二人將來計劃,感情一直原地踏步,最終更落得分手下場。

李彩華唔怕無人追

李彩華16歲入行,試過為父還過百萬欠債,被當時的經理人公司寰宇雪藏,捱過唔少辛酸日子,不過,11年憑內地劇《回家的誘惑》爆紅,身家不斷上漲之外,近年Rain個樣都再進化,愈變愈靚,顏值隨年齡增長反而有增無減,真係唔怕無人追~