李若彤

李若彤拍戲重遇陳浩民 21年後經典螢幕情侶再現

最新娛聞

廣告

最近,藝人陳浩民正在拍攝網路新戲《齊天大聖之火焰山》,並於日前公開今次劇組演員陣容,其中除了有林子聰及曾志偉外,還有相隔21年再度合作的李若彤!不少網友知道呢個消息都表示十分期待!

撰文:東方新地|圖片:微博

陳浩民李若彤 再度合作

日前,陳浩民上載分享自己與新戲同組演員的相,除了留言指新戲會有他與林子聰主演外,還指會有其好友曾志偉及李若彤一齊參與演出。因他與李若彤是繼《天龍八部》後,相隔21年再度合作,呢個組合簡直係經典再現!

陳浩民於個人社交網公開四人同框合照,語嫣同段譽終於喺大陸重遇啦!有網友更非常興奮表示終於見到佢哋同框合照!

由於相中見到李若彤的造型,有網友就猜測她是飾演觀音,而曾志偉則是飾演土地,亦有網友留言表示期待二人演出。

44歲李若彤凍齡合照

李若彤亦於今日上載同各人的合照,她更表示因曾志偉一個電話,造就了今次演出。相中見李若彤雖然44歲,但個樣完全冇變過,好似食咗防腐劑咁!

其實唔單至李若彤,陳浩民個樣都同21年前冇分別,相信唔少人都想知作哋點解可以keep得咁好!

21年後再度同框

李若彤同陳浩民呢對多年前的螢幕情侶難得重遇,當然要影張相留念啦!陳浩民就大讚李若彤依然咁靚,仍然係當年的神仙姊姊。相反,李若彤就取笑舊搭檔:「轉眼就是4個孩子的爸」。

睇番《天龍八部》二人的合照,當年李若彤同陳浩民個樣與現在相比,真係冇咩大分別!

經典重溫

1997年版的《天龍八部》中,由黃日華飾演蕭峰,李若彤飾演王語嫣,陳浩民則飾演段譽。

相信唔少人都仲記得,當年二人因此劇,而成為經典螢幕情侶!

當年嘅陳浩民同李若彤分別只係27歲同23歲,轉眼間,大家都已經踏入4字頭。

李若彤在《天龍八部》中的古裝扮相幾靚之餘,亦帶有幾分仙氣!

古天樂同李若彤機上碰頭

「姑姑」李若彤早前喺微博貼咗同「過兒」古仔嘅合照,她留言話:「 23年了,感覺…….奧妙。感覺好像才不多久前的事。十六年後在飛機上的一遇,七年後昨晚晚餐才又再遇上,下次會是多少年呢!」

姑姑同過兒在23年後重聚,網友無不感動,好多人都讚佢哋keep得好,而且仲笑話姑姑冇變,但過兒曬黑咗!

李若彤演姑姑都同樣,相當好有仙氣!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!