李賢

李賢Leanne29歲回復單身努力進修 搵司徒夾帶幫手急出pool

最新娛聞

廣告

李敏細妹李賢(Leanne)入行僅兩年,曾被封為「ViuTV隱藏版索主持」,去年又為亞視網台AMM主持節目《你想點呀》,近來她有更多新搞作,包括成立新公司,以及取得榮譽學位等,不過事業得意,Leanne愛情卻失意,被攝影界KOL司徒夾帶出post踢爆單身,希望她身邊的男士們識做!

李賢 Leanne今年1月開始首次同司徒夾帶合作影相,獲司徒夾帶大讚她性感又優雅。
Leanne今年1月首次同司徒夾帶合作影相,獲司徒夾帶大讚她性感又優雅。(圖片來源:FB@司徒夾帶)

李賢Leanne 為進修放棄買手袋

Leanne早前在社交網晒出戴上四方帽的畢業照,並和大家分享她選擇再進修的心路歷程,她說:「有人說過我的行業不用學歷,讀書只是『嘥錢嘥時間』,的確要花上一大筆錢,而這筆錢夠我買好幾個名牌手袋,在能力有限的情況下,買手袋和完成學位,我選擇了後者。不敢確定將來是否真的有機會用得上這個學歷證明,但至少這刻我選擇了我想做也認為正確的事,不讓自己後悔就好。」

李賢 Leanne修畢榮譽學位課程後,和愛犬一同影畢業照作留念,她在社交網透露其愛犬布甸早前已因意外離世,令她非常傷心。
Leanne修畢榮譽學位課程後,和愛犬一同影畢業照作留念,她在社交網透露其愛犬布甸早前已因意外離世,令她非常傷心。(圖片來源:IG@leeyin_leanne)

李賢由幕後轉戰幕前

本身從事幕後統籌工作的Leanne,家姐係MakerVille藝人李敏(Ranya),自2021年,Leanne應強尼邀請主持ViuTV節目《學神出沒注意》,一句「無胸部解決唔到嘅問題」,引起網民熱議,自此她轉到幕前,開始擔任KOL和節目主持、司儀等工作。此外她原來已升呢做老闆,開設了一間活動製作公司,曾協辦泳兒及ToNick等演唱會。

李賢爆出自家金句指所有事都能以拋胸去解決,她這句金句,連拍檔阿神都識背﹗
李賢爆出自家金句指所有事都能以拋胸去解決,她這句金句,連拍檔阿神都識背﹗(圖片來源:ViuTV《學神出沒注意》截圖)
李賢Leanne 你想點呀 李賢家姐是演員李敏(右),會在《學神出沒注意》客串。
李賢(左)家姐是演員李敏,曾在《學神出沒注意》第三集客串,其間兩姊妹對話搞笑,一時親切一時互窒。(圖片來源:IG@leeyin_leanne)

司徒夾帶爆Leanne仲係單身

Leanne曾透露有個圈外男友,不過到了今年1月,她就出post祝福自己在新的一年:「盡快重新適應一個人嘅日子,變返以前獨立唔需要依靠人嘅自己。」到近日,司徒夾帶更踢爆她原來已回復單身,他說:「見到Leanne出畢業相,以為拍戲,原來真係啱啱完成一個榮譽學位課程,又聰明又靚又性感,但好似話仲係單身,冇天理。」

李賢 司徒夾帶話同Leanne傾偈後,發覺她「五官又靚又易認身材又好仲要識講嘢」。
司徒夾帶話同Leanne傾偈後,發覺她「五官又靚又易認身材又好仲要識講嘢」。(圖片來源:FB@司徒夾帶)

李賢Leanne:我都唔想單身㗎!

司徒夾帶這個post引來Leanne無奈表示:「我都唔想單身㗎!」司徒夾帶立刻再出post補鑊說:「咁希望佢身邊嘅男士努力啲。」並貼出Leanne有前又有後的靚相,有網民即留言提議Leanne「比武招親」,更有網民話:「封盤!係我嘅,大家唔使爭」、「條隊排到出尖沙咀啦喎!」,又大讚Leanne「真人超正」、「靚都我暈咗」、「少女版狄娜」等等。

李賢 司徒夾帶貼出Leanne靚相,叫大家要識做!
司徒夾帶貼出Leanne靚相,叫大家要識做!(圖片來源:FB@司徒夾帶)

李賢自爆被網上欺凌

Leanne在ViuTV除了主持綜藝節目《學神出沒注意》外,又曾主持文化節目《舉高雙手3》,因此被封為「ViuTV隱藏版索主持」,去年她過檔AMM主持節目《你想點呀》時,曾透露被網上欺凌,指有網民在她姐姐李敏的ViuTV新節目post中留言話:「唔想見到你妹妹!」令她莫名其妙,心情也受到影響。

李賢 Leanne去年同陳雅麗Allie)、譚杏藍Hana)及林泳淘Wingto)一齊主持AMM節目《你想點呀》。
Leanne去年同陳雅麗(Allie)、譚杏藍(Hana)及林泳淘(Wingto)一齊主持AMM節目《你想點呀》。(圖片來源:YouTube@AMM 亞洲心動娛樂 Hong Kong)
李賢Leanne 你想點呀 除低大褸後,見到李賢穿著一件小白Tee配紅裙。
Leanne在ViuTV主持節目《舉高雙手3》時,曾著小白Tee學跳夏威夷舞,引來網民狂cap圖。(圖片來源:ViuTV影片截圖)

李賢發長文剖白曾厭食

Leanne又曾發長文剖白因情緒問題而厭食,引致體重驟降,她說:「以前成日覺得自己唔夠完美,比好大壓力自己,有樣有身材有腰仲有pat,邊個唔想,但呢刻,與其要成為大家眼中嘅完美女神,我更加想嘅係身體健康,呢個世界本來就充滿住高矮肥瘦,點解一句『公眾人物』就對佢哋特別harsh?」

李賢Leanne 你想點呀 李賢透露過去半年,她因為厭食加上失眠和食藥,令她體重下降了好多,仲經常胃痛。
向來有肉地的李賢早前著上白色緊身衣,剖白因厭食而導致體重驟降。(圖片來源:IG@leeyin_leanne)

被網民評腰粗 李賢有感而發

而她寫這篇文章抒發自己感想的原因,原來是有一位網友在社交網上批評她的一張露腰相:「無腰線,顯得線條粗,做吓側腹好啲!」令她有感而發。網友都紛紛留言支持她「最緊要健健康康就得」、「做番自己,唔好比其他因素牽住走」、「加油,食多d 嘢」等等。

李賢Leanne 你想點呀 李賢分享這張露腰相,卻被網友批評無腰線,顯得線條粗。
Leanne分享這張露腰相,被網友批評無腰線,顯得線條粗。(圖片來源:IG@leeyin_leanne)
李賢Leanne 你想點呀 有網友關心李賢,問她「依家好反未?」,她回答:「叫做開始有返啲胃口!」
有網友關心Leanne,問她「依家好反未?」,她回答:「叫做開始有返啲胃口!」(圖片來源:IG@leeyin_leanne)

李賢Leanne愛派福利

擁有32D豐滿身材的Leanne都好識做,不時在IG貼出性感照、床照、水著照等,向粉絲大派福利,其IG現時已有超過5.2萬Followers。

李賢 Leanne話將來如果拍劇拍電影嘅角色有需要,都唔介意性感,只要三點不露就冇問題。
Leanne話將來如果拍劇拍電影嘅角色有需要,都唔介意性感,只要三點不露就冇問題。(圖片來源:IG@leeyin_leanne)
李賢 Leanne話性唔性感都唔緊要,最緊要大家睇得開心!
Leanne話性唔性感都唔緊要,最緊要大家睇得開心!(圖片來源:IG@leeyin_leanne)
李賢 身高1米58的李賢直指自己對腳其實好短,叫大家要接受現實!
身高1米58的李賢直指自己對腳其實好短,叫大家要接受現實!(圖片來源:IG@leeyin_leanne)
李賢
(圖片來源:IG@leeyin_leanne)
李賢
(圖片來源:IG@leeyin_leanne))
李賢
(圖片來源:IG@leeyin_leanne)
李賢
(圖片來源:IG@leeyin_leanne)
李賢
(圖片來源:IG@leeyin_leanne)
李賢
(圖片來源:IG@leeyin_leanne)
李賢
(圖片來源:IG@leeyin_leanne)

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

撰文:東方新地圖片來源:IG@leeyin_leanne、FB@司徒夾帶、ViuTV《學神出沒注意》截圖、YouTube@AMM 亞洲心動娛樂 Hong Kong