李賢

李賢Leanne首拍劇情挑Viu兩大男神 被網民質疑「再進化」嬲爆12字反擊

最新娛聞

廣告

李賢(Leanne)早前為YouTuber「蝦條哥」飛到日本拍攝了一系列浸溫泉片,引起網民熱議,被封為「ViuTV隱藏版靚女主持」的她,近日更首次挑戰拍劇,在ViuTV劇集《飛黃騰達》中,情挑兩大Viu男神!

李賢Leanne 獻出螢幕初吻

李賢在社交網曬出自己在《飛黃騰達》中的劇照,當中可以見到她在車廂中情挑陳安立(Brian)的畫面,李賢透露這是她人生第一套演出的劇集,她說:

「初次拍劇大家都好照顧我,特別係我嘅主要對手 @bluebanana8(陳安立) @thorlok(駱振偉),我覺得自己好幸福可以part Viu嘅男神,仲要打孖上😆 係現場好彩有佢哋同我傾吓偈等我relax啲,令每一場都拍得好順利🙌🏿謝謝兩位。
#估吓我嘅螢幕初吻畀咗邊個🥴
#第一次拍劇就又攬又錫又要勾引人都有啲挑戰」

(圖片來源:)
李賢在《飛黃騰達》中情挑陳安立。(圖片來源:IG@leeyin_leanne)
0
更獻出了熒幕初吻。(圖片來源:IG@leeyin_leanne)

駱振偉做「正印」竟冇親熱戲

雖然李賢飾演的Jenny是「江湖人物」蟹哥(駱振偉Thor飾)的情婦,但其實兩人劇中並冇親熱戲份,反而李賢和陳安立飾演的歐陽睿有「車震」戲,連Thor都搞笑猜測:「我諗 @bluebanana8 同導演監製佢哋熟啲!」

0
Thor雖然是李賢劇中「正印」,卻冇親熱戲份。(圖片來源:IG@leeyin_leanne)
0
(圖片來源:IG@thorlok)

陳安立被封「ViuTV幸福JJ」

網民亦紛紛指Brian陳安立是「ViuTV幸福JJ」,拍劇經常都有「食女」戲份,是「Viu真一哥」,更追問陳安立:「嗰期到底課咗幾多錢畀ViuTV?」亦有人叮囑陳安立要小心太太林希靈呷醋。

0
網民指陳安立拍劇經常都有「食女」戲份。(圖片來源:ViuTV)
0
封陳安立為「ViuTV幸福JJ」!(圖片來源:ViuTV)

李賢獲讚電力驚人

有不少網民就大讚李賢:「眼神真係J死人」、「有做小三既潛質喎」、「隔住mon都有feel」、「畀你電暈咗」等,有網民更大膽問李賢:「Brian有無生理反應?」她亦有正面回應:「唔會啦!專業㗎嘛!」而到了第23集,李賢更會再度出場!

0
網民大讚李賢電力十足。(圖片來源:IG@leeyin_leanne)
0
第23集李賢會再度拍住陳安立出場!(圖片來源:)

被網民質疑「再進化」李賢12字反擊

不過有網民就質疑李賢外貌經過「再進化」,在她為「蝦條哥」拍攝的YouTube影片下留言直指她的鼻和胸「幾假」,對此李賢以12字回應:「無所謂啦,真假你哋都摸唔到。」又在IG限時動態中反擊指:

「其中一個令我冇辦法into幕前嘅原因就係呢啲人,以前仲讀緊書睇新聞嘅時候,已經覺得人哋整唔整關自己咩事,又唔係用我嘅錢,痛又唔係我痛,就算整得樣衰又唔使我對佢成世,做咩要搞到好似人哋對你唔住。」

最後李賢又透露自己有意在兩、三年後退出幕前:「我都希望過多兩三年可以Focus返幕後,咁唔使你對眼唔舒服。」

0
李賢為「蝦條哥」拍攝的《日本打橫行》已播完全部四集。(圖片來源:IG@sfung1230)
0
「蝦條哥」更在IG曬出最後一集為李賢影的內衣靚相。(圖片來源:IG@sfung1230)
0
網民都大讚好正!(圖片來源:IG@sfung1230)
0
(圖片來源:IG@leeyin_leanne)

李賢 著泳衣浸半露天溫泉拍「黃金畫面」

Leanne早前為網路紅人蝦條哥拍攝了一系列《日本打橫行》影片,她教大家驅趕露天溫泉入面昆蟲的三個方法,一是「唔驚嘅話就徒手執咗去」,二是「用口吹,吹遠佢當睇唔到就算」,三是「日本溫泉通常有啲網仔,可以好似撈金魚一樣撈走啲蟲」,其中為了得到「黃金畫面」,第二個方法「用口吹」更重複影了兩次。

李賢
第二個方法「用口吹」Leanne重複影了兩次。(圖片來源:YouTube@蝦條哥)
李賢
「黃金畫面」非常吸睛!(圖片來源:YouTube@蝦條哥)

網民勁讚李賢有樣有智慧有身材有口才

不過有網民就指比起浸溫泉的畫面,Leanne在BBQ時突然打乞嗤的瞬間竟然更吸引,蝦條哥亦形容她打乞嗤時好豪邁,個聲亦好快、好sharp。網民睇完影片後都紛紛大讚:「Leanne好完美,有樣有智慧有身材有口才」、「Leanne真係冇得輸」、「由學神開始留意leanne,點解可以個性格咁正又靚女」、「Leanne gor 有時不經意地講黃腔先最自然」、「麻甩系靚女」等。

李賢
有網民叮囑蝦條哥搵多啲Leanne做嘉賓,蝦條哥回答:「嚟緊仲有3集,放心!」(圖片來源:YouTube@蝦條哥)
李賢
有網民問Leanne:「究竟在溫泉裡邊能做點乜劇烈運動呢?」Leanne亦有搞笑回應:「游水嗰啲啦~」(圖片來源:YouTube@蝦條哥)

李賢 首次拍YouTube片即人氣急升

Leanne在影片中又講到自己由素人變藝人的經歷,原來她首次現身幕前,並非是在ViuTV《學神出沒注意》,而是在艾力Eric的YouTube頻道影片中,Leanne指她當時還是素人,IG Followers只有一千個,同艾力拍完片後就急升到一萬,她指在影片中只係純傾偈,傾男女之間的事,但因為她著了一條短裙褲,裙入面係有條褲,但仍令網民誤以為她有走光:「啲人都話見到神秘三角。」

Leanne續說:「仲有個節目叫《舉高雙手》估唔到有好多人睇,因為唔係黃金時段播,係朝頭早畀啲老人家小朋友睇,講健康嘢嘅,但唔知點解討論區就開始出現我啲露腳趾嘅鏡頭,係我啲FD見到話畀我知:『佢哋話你啲腳趾呀』其實純粹冇著襪之嘛!」

李賢
Leanne指自己本身係做幕後event,都有做過演唱會,她指雖然演唱會真係好賺啲,但亦都難好多。(圖片來源:YouTube@蝦條哥)
李賢
咁樣露天浸溫泉,Leanne話覺得自己好似冇著衫一樣,大玩「野外露出」!(圖片來源:YouTube@蝦條哥)

撰文:東方新地圖片來源:IG@leeyin_leanne、ViuTV、IG@thorlok、IG@sfung1230、YouTube@蝦條哥