李靜儀 口罩令解除

李靜儀聞口罩令解除感興奮 連環發動態分享化妝品 即騷靚樣滿足粉絲

最新娛聞

廣告

疫情打擾港人生活咁耐,隨政府正式宣布於3月1日起解除口罩令,極多港人都表示期待,更表示終於回復正常生活!興奮嘅又點只市民,女星李靜儀(Heidi)亦在IG發表限時動態,表示終於唔使將唇膏放埋一邊,似乎對於有得騷靚樣俾人睇,感到相當雀躍!
李靜儀 口罩令解除 李靜儀對於有得騷靚樣俾人睇,感到相當雀躍!
李靜儀對於有得騷靚樣俾人睇,感到相當雀躍! (圖片來源:IG@heidibibe)
李靜儀 口罩令解除
(圖片來源:IG@heidibibe)
李靜儀 口罩令解除 李靜儀IG經常分享生活點滴。
李靜儀IG經常分享生活點滴。(圖片來源:IG@heidibibe)
李靜儀 口罩令解除
(圖片來源:IG@heidibibe)

李靜儀聞口罩令解除感興奮 相當期待騷靚樣滿足粉絲

政府昨日(28日)正式宣布於3月1日起解除口罩令,極多港人都表示期待,連女星李靜儀都不例外!

李靜儀一聞政府解除口罩令的消息,即刻在IG發表限時動態表示:「開心開心,歷時三年,終於唔使強制戴口罩,夏天唔使咁辛苦,啲唇膏又唔使放埋一邊啦」睇嚟李靜儀真係急不及待想除罩,大騷靚樣滿足粉絲咁喎!隨後李靜儀即連發限時動態分享化妝用品及裝容,似乎為咗除罩見大家,已經做足準備執靚自己個樣。

李靜儀 口罩令解除 李靜儀一聞政府解除口罩令的消息相當興奮!
李靜儀一聞政府解除口罩令的消息相當興奮!(圖片來源:IG@heidibibe)
李靜儀 口罩令解除 李靜儀連發限時動態分享化妝用品。
李靜儀連發限時動態分享化妝用品。(圖片來源:IG@heidibibe)

李靜儀無懼寒冷 日本著「JK短裙LooK」好吸睛

李靜儀向來貪靚錫樣,佢早前到了日本遊玩,期間不斷拍片,曬在當地遊玩的美照,其中一段影片李靜儀穿著了日本女子高中生「JK短裙LooK」,展示一雙長腿,雖然平平無奇,但勝在一雙長腿搭救。而李靜儀雖然已經31歲,但女子高中生打扮依然沒有違和感!

李靜儀 口罩令解除 Heidi 日本女子高中生咁。
日本女子高中生咁。(圖片來源:IG@ heidibibe)
李靜儀 口罩令解除 Heidi 唔驚凍。
唔驚凍。(圖片來源:IG@ heidibibe)

李靜儀打扮激似赤木晴子

當時李靜儀去了日本江之島,這個場景便是《男兒當入樽》知名場景之一,Heidi穿上了日本女子高中生的校服,即時令人聯想到她是動漫中的女主角赤木晴子。

李靜儀 口罩令解除 Heidi 去咗江之島。
去咗江之島。(圖片來源:IG@ heidibibe)
李靜儀 口罩令解除 李靜儀 擁有天使面孔的Heidi,曾被指身材毫無睇頭。
擁有天使面孔的李靜儀,曾被指身材毫無睇頭。(圖片來源:IG@heidibibe)
李靜儀 口罩令解除 Heidi 李靜儀
(圖片來源:東方新地YouTube截圖)
李靜儀 口罩令解除 Heidi 李靜儀
(圖片來源:東方新地YouTube截圖)

李靜儀收埋超過20萬Chanel珍藏

李靜儀除咗貪靚,仲喜歡把自己收藏的Chanel手袋拍片與網民分享,近年活躍於時尚界的李靜儀,已成為YouTube網紅,單靠YT的點擊率收入非常可觀,早前她拍片大晒價值超過20萬的Chanel 手袋,片中見她擁有的款式非常多,相信她早已是Chanel VIP。

李靜儀 口罩令解除 李靜儀 Heidi拍片晒Chanel袋,幾乎乜款都有。
李靜儀拍片晒Chanel袋,幾乎乜款都有。(圖片來源:IG@heidibibe)
李靜儀 口罩令解除 李靜儀 原來Heidi是Chanel鐵粉。
原來李靜儀是Chanel鐵粉。(圖片來源:IG@heidibibe)
李靜儀 口罩令解除 李靜儀 Heidi逐個手袋數。
李靜儀逐個手袋數。(圖片來源:IG@heidibibe)
李靜儀 口罩令解除 李靜儀 白色心型Chanel手袋,好少見,究竟Heidi捨唔捨得用。
白色心型Chanel手袋,好少見,究竟李靜儀捨唔捨得用。(圖片來源:IG@heidibibe)

李靜儀其他靚相

撰文:東方新地圖片來源:IG@heidibibe、東方新地YouTube截圖