李龍基 未婚妻

李龍基有新搞作3月開騷 網友質疑未婚妻Chris只係宣傳工具

最新娛聞

廣告

李龍基的未婚妻王青霞(Chris)近日保釋覆核的申請日又突然取消,基哥的新動向卻宣傳自己新歌!原來在3月26日仲會出騷,令網友質疑Chris只是一個宣傳工具!

改用作品說話推出新歌《雲淡清風》兼搞「好Sing之夜」

在這段艱難時期,李龍基並沒有停止他的音樂創作。他透露自己最近創作了一首新歌《雲淡清風》,並希望大家能夠關注。這首歌曲是他與盧永強共同作詞的成果,目前正處於後期製作階段。李龍基表示:「我想表達一種意識,其實我個人都係好鍾意低調平淡,因為我覺得平淡真係是福。」而且基哥原來在3月26日出騷唱歌大搞「好Sing之夜」,仲唔平架要$4,000一席。

連日來的舉動,網友質疑Chris只是一個宣傳工具,實際基哥要搞騷。「原來係 宣傳黎 Chris辛苦了」「wow計算基,好嘢」「真系又食又令WOR基哥,渣乾渣淨」

李龍基 未婚妻
基哥更希望各位關心他的音樂作品,決定用作品說話(圖片來源:TVB
0
(圖片來源:宣傳照)

李龍基解釋新歌創作理念:好鍾意低調平淡

被問到新歌是否自己的寫照,他說:「寫咗好耐㗎喇!曲係自己作,盧永強同我寫嘅,當然我俾咗個意思佢,呢首歌都做咗幾個月,多謝大家關心!」至於是否想獻給Chris,他就再次表示不發表任何關於愛人的事。在這段困難時期,李龍基更加珍惜健康與平凡的生活。他坦言自己一向視金錢為身外物,認為健康和平安才是最重要的。他透露自己會繼續保持運動,並表示:「我做人一向都係金錢身外物,最緊要身體健康,keep住做返運動,早一輪個個朋友見到我都話好頹,身體弱咗好多,呢樣嘢事實係咁講。我相信會振作返,多謝各位!」

李龍基 未婚妻
基哥與Chris(圖片來源:youtube@TVB 娛樂新聞台)

突然取消保釋覆核申請?網民:一早計劃好

2月28日原本是王青霞保釋覆核的申請日,但在27日突然傳出取消申請的消息,這突如其來的轉變讓外界充滿了疑問。基哥在這段時間的堅持和努力,似乎都籠罩在一片迷霧之中。儘管未婚妻的案件複雜多變,基哥的支持卻從未改變。今早,他再次踏入懲教所,這已是他連續第8天探望Chris,無論風吹雨打,都堅持與未婚妻同舟共濟。不過網民就認為今次突然取消申請的消息,是基哥已經計劃好的事情,還指基哥慳得就慳「老江湖扮哂野」「李龍基:計畫通」「慳得就慳」「坐住先 又有私飯食 又有得探」「坐到4月」「明知入硬就緊係唔保喇」「過期居留坐完都要即時遣返。返到去好多時都要羈留再罰金」「太屈基」

0
今天(2月28日)原本是王青霞保釋覆核的申請日,但在昨日(27日)突然傳出取消申請的消息(圖片來源:youtube@TVB 娛樂新聞台)

基哥突然改變態度 保持沉默!

儘管媒體試圖探問李龍基與未婚妻的近況,但基哥自24日後開始改變態度,堅決不願透露有關未婚妻的事情。在昨日離開懲教所時,基哥突然對著媒體發表聲明:「各位廣大嘅市民,各位親愛嘅傳媒,好多謝你哋關心我同埋Chris嘅事,咁我今日喺度就做一個終極回應,點解呢!因為唔想大家咁辛苦,天寒地冷仲要喺度等我。」他接著表示:「但係見到各位咁辛苦,我自己都有少少唔好意思,所以我喺度再重申一次,從今日開始,從此一刻開始就唔會作任何回應,希望大家諒解,希望各位保重身體,多謝各位!」這番話語顯示出基哥對於這起事件的態度已經轉變,最後他重次終極回應王青霞案件「但係見到各位咁辛苦,我自己都有少少唔好意思,所以我喺度再重新一次,我從今日開始,從此一刻開始就唔會作任何回應,希望大家諒解,希望各位保重身體,多謝各位!」

0
儘管媒體試圖探問李龍基與未婚妻的近況,但基哥自24日後開始改變態度,堅決不願透露有關未婚妻的事情(圖片來源:youtube@TVB 娛樂新聞台)

圖片來源:TVB、宣傳照、youtube@TVB 娛樂新聞台