東張西望

東張西望|苦主葉小姐搶鏡過主持激似湯怡 網民爭住應徵:可以選口罩小姐

最新娛聞

廣告

東張西望》早前曾報道過有苦主畀晒錢一間外傭中介公司,但兩年都無工人出現,日前再有苦主疑被同一間外傭中介公司欺騙,指所請外傭完全「貨不對版」,不過網民都紛紛錯重點,留意到今次苦主外型都相當高質,仲話「以為佢先係主持人」!

日本25大賞紅葉勝地推薦

《東張西望》網民錯重點:以為苦主係主持人

日前再有苦主上《東張西望》投訴被外傭中介公司欺騙,不過有好多網民睇完這集《東張》報道之後,都錯重點覺得苦主葉小姐外型好唔錯,可以去選「口罩小姐」,仲話同《東張》主持人坐埋一齊時,分唔到邊個先係真主持人!紛紛表示:「左邊定右邊係苦主?」、「以為佢係主持人」、「我$4000做葉小姐工人,唔好同我爭」、「唔差喎,仲以為主持,右邊仲似路人」、「成個湯怡咁」、「條女正x到」等等。

東張西望 比起請外傭貨不對辦事件,網民更關注苦主葉小姐令人眼前一亮的外型。
比起請外傭貨不對辦事件,網民更關注苦主葉小姐令人眼前一亮的外型。(圖片來源:《東張西望》截圖)
東張西望 大讚葉小姐比右邊的主持人更搶鏡。
大讚葉小姐比右邊的主持人更搶鏡。(圖片來源:《東張西望》截圖)
東張西望 《東張》主持都有走訪該間外傭中介公司。
《東張》主持都有走訪該間外傭中介公司。(圖片來源:《東張西望》截圖)

中介公司稱該名外傭曾在台灣工作

苦主葉小姐透露她家中有兩名年幼的小朋友,因此想請個外傭幫手,要求只有兩樣,第一樣就係要識講中文,其次就係要識煮中菜。而中介公司的呂小姐就介紹了一名曾經在台灣做過工人的姐姐給她,仲話這位姐姐曾經照顧過3歲小朋友,識講中文,識煮中菜,仲識講笑話唔食豬都識煮豬肉,因此要多$3,000中介費。

苦主葉小姐與工人姐姐視像面試時,見姐姐都可以用普通話溝通,簡直係完美符合她的要求!但之後葉小姐等足半年,都未見姐姐來港,為此葉小姐特登多給了$1,500機票,以及額外隔離酒店所需的費用,以祈姐姐能盡快來港開工,加加埋埋繳付了超過2.6萬元。

東張西望 葉小姐透露她家中有兩名年幼的小朋友。
葉小姐透露她家中有兩名年幼的小朋友。(圖片來源:《東張西望》截圖)
東張西望 因此需要聘請外傭幫手做家務。
因此需要聘請外傭幫手做家務。(圖片來源:《東張西望》截圖)
東張西望 該名外傭在同苦主葉小姐視像面試時識講普通話。
該名外傭在同苦主葉小姐視像面試時識講普通話。(圖片來源:《東張西望》截圖)

姐姐到港發現「貨不對版」

點知姐姐一來到完全「貨不對版」,苦主葉小姐表示唔好話溝通,該姐姐係完全唔識廣東話同普通話,根本係聽唔明,淨係識講一句「我不懂」,而所謂識煮中菜,除咗印尼撈麵之外無嘢識煮,然後連打邊爐都唔識處理,但明明中介公司話佢喺台灣做過工人,但姐姐就表示佢從來都無見過邊爐。

苦主葉小姐質疑面試時應該係有人喺旁邊做翻譯,《東張》主持向中介公司的呂小姐了解有關情況,呂小姐就回應指廣東話和普通話並非姐姐母語,可能學得慢同埋話影片中工人都真係講得好,又表示間間中介都係咁做,工人姐姐做成點係唔關佢哋事,又指僱主葉小姐要求太高,對呢位外傭樣樣都睇唔順眼。

最終該名外傭只做了13日就辭職,苦主葉小姐經勞工處調停後取回約$3,000的一個月代通知金,再向勞工處及海關投訴該間中介公司。

東張西望 為了能讓工人姐姐盡快來港開工,葉小姐不惜加碼畀埋機票同隔離酒店錢。
為了能讓工人姐姐盡快來港開工,葉小姐不惜加碼畀埋機票同隔離酒店錢。(圖片來源:《東張西望》截圖)
東張西望 加加埋埋畀咗超過2.6萬元。
加加埋埋畀咗超過2.6萬元。(圖片來源:《東張西望》截圖)
東張西望 有網民大讚葉小姐對眼好似湯怡!
有網民大讚葉小姐對眼好似湯怡!(圖片來源:IG@yuenkaka)
東張西望 至於被苦主比下去的《東張》女主持,雖然戴住口罩睇唔清個樣,但就有網民估係梁敏巧。
至於被苦主比下去的《東張》女主持,雖然戴住口罩睇唔清個樣,但就有網民估係梁敏巧。(圖片來源:IG@maggiemanhau)

即睇《東張西望》片段:

外傭貨不對辦 僱主火拼中介公司 誓要取回公道!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

撰文:東方新地(部分內容轉載自New Monday)圖片來源:《東張西望》截圖、IG@yuenkaka、IG@maggiemanhau資料或影片來源:YouTube@東張+