東張西望

東張西望|李旻芳 VS 梁敏巧 小背心Look 一個獲激讚、一個被鬧爆?!

最新娛聞

廣告

東張西望》前日(5月13日)忽然抽起「工廈變淫窟」報道,改報「教育界老鼠屎」,引起網民熱議,不過有不少網民就錯重點,激讚李旻芳做採訪時的小背心Look超索!而到昨日(5月14日)「工廈變淫窟」報道終於出街,改由梁敏巧穿著吊帶小背心裙上陣做採訪,卻引來網民大量負評!
東張西望 《東張西望》的「工廈變淫窟」報道被延後一日播出,令不少網民大嗌失望。
東張西望》的「工廈變淫窟」報道被延後一日播出,令不少網民大嗌失望。(圖片來源:YouTube@東張+)

《東張西望》李旻芳採訪片段急出街

5月13日晚上《東張西望》原打算播放「工廈變淫窟」報道,不少網民事前都表示好期待,話:「下集正」、「聽晚必睇」,更有網民追問:「邊到工廠?」等,但《東張西望》最後卻臨時變陣,改播「教育界老鼠屎」報道,令不少網民大表失望,直言:「等咗成晚空歡喜。」

東張西望 《東張西望》臨時變陣,改播「教育界老鼠屎」報道。
《東張西望》臨時變陣,改播「教育界老鼠屎」報道。(圖片來源:YouTube@東張+)
東張西望 「教育界老鼠屎」報道由李旻芳負責採訪。
「教育界老鼠屎」報道由李旻芳負責採訪。(圖片來源:YouTube@東張+)

原來李旻芳收到投訴信

原來《東張西望》主持李旻芳直踩上教協採訪涉事教師,翌日即收到教協發出的投訴信,指她擅自闖入並作出惡意質問,要求禁止《東張》播放有關片段,及揚言要追究法律責任,網民估計節目組因此為避免夜長夢多,才決定提早將內容播出街。

東張西望 李旻芳直踩上教協採訪涉事教師,翌日即收到教協發出的投訴信。
李旻芳直踩上教協採訪涉事教師,翌日即收到教協發出的投訴信。(圖片來源:YouTube@東張+)

網民激讚李旻芳黑肉小背心Look

不過有不少網民就錯重點,激讚「東張女神」李旻芳做採訪時的小背心Look超索,雖然造型相對密實,但仍充滿女人味:「李旻芳浸人妻味越嚟越正」、「黑肉!」、「條女好X fit」等等。

東張西望 李旻芳的小背心Look順利平息民憤,不再鬧爆《東張西望》延播「工廈變淫窟」報道一事。
35歲李旻芳的小背心Look順利平息民憤,不再鬧爆《東張西望》延播「工廈變淫窟」報道一事。(圖片來源:YouTube@東張+)

梁敏巧小背心Look被鬧爆

但同樣係《東張西望》女主持,梁敏巧的小背心Look竟然被網民鬧爆。5月14日晚「工廈變淫窟」報道終於在《東張西望》播出,節目中梁敏巧穿著一條低胸吊帶背心裙現身觀塘街頭做採訪,先後訪問了途人及大廈的看更。

東張西望 梁敏巧穿著低胸吊帶背心裙上陣做採訪。
27歲梁敏巧穿著低胸吊帶背心裙上陣做採訪。(圖片來源:YouTube@東張+)
東張西望 比李旻芳的打扮更加性感。
比李旻芳的打扮更加性感。(圖片來源:YouTube@東張+)
東張西望 節目搵來男幕後放蛇,直擊疑似淫窟內作性感打扮嘅中女「腿張開」迎客,但由於畫面被遮罩後十分矇矓,竟不及低胸梁敏巧吸睛。
節目搵來男幕後放蛇,直擊疑似淫窟內作性感打扮嘅中女「腿張開」迎客,但由於畫面被遮罩後十分矇矓,竟不及低胸梁敏巧吸睛。(圖片來源:YouTube@東張+)

網民:以為個佢都係做嗰味

但比起節目中放蛇直擊「撳鍾仔」服務內容的勁爆話題,網民竟然對梁敏巧的一身造型有更大意見,紛紛留言狠批:「女主持著到咁真係似上去開工」、「呢個東張女記者外表都成個佢哋咁樣冇分別呀」、「睇到我一舊夢咁!個主持著到咁我以為個佢都係做嗰味~」等等。

東張西望 梁敏巧採訪大廈保安。
梁敏巧採訪大廈保安。(圖片來源:YouTube@東張+)
東張西望 被網民狠批佢似要上樓開工。
被網民狠批佢似要上樓開工。(圖片來源:YouTube@東張+)

指做時事題材應作端莊打扮

有網民更嬲爆發文指:「其實我覺得個主持呢都唔應該著得咁性感,我以為呢佢係扮嗰啲職業女性,我冇特別偏見只不過我有少少覺得出奇,你既然做呢啲咁嘅直播節目特別做呢啲咁嘅題材,點解唔可以著得端莊少少呢?」獲得不少網民認同。

東張西望 網民狠批《東張》主持為收視而作性感打扮。
網民狠批《東張》主持為收視而作性感打扮。(圖片來源:YouTube@東張+)

「東張女神」身不由己?!

也有網民鬧爆全部《東張》女主持:「成個東張街訪女主持團隊一直以這種衣著作賣點,同嗰類人楊根本無分別」、「東張西望不嬲係咁,緊身衣現晒形係基本」等,但就有網民力撐《東張》女主持們都係身不由己:「我聽聞之前有一堆東張女外境主持走咗一大批,係因為公司要求咁樣著!」

東張西望 網民見到李旻芳嘅小背心Look流晒口水。
網民見到李旻芳嘅小背心Look流晒口水。(圖片來源:討論區截圖)
東張西望 對於梁敏巧嘅打扮就表示冇眼睇。
對於梁敏巧嘅打扮就表示冇眼睇。(圖片來源:討論區截圖)
東張西望 有不少網民認為佢報道時事題材,應該打扮得端莊啲。
有不少網民認為佢報道時事題材,應該打扮得端莊啲。(圖片來源:討論區截圖)

《東張西望》「學界老鼠屎」報道:

《東張西望》「工廈變淫窟」報道:

有片睇!

撰文:東方新地圖片來源:YouTube@東張+資料或影片來源:YouTube@東張+