東張西望

東張西望|貓仔黎寬怡採訪龍舟比賽被曬燶 搶Fo新髮型震撼網民

最新娛聞

廣告

現年28歲的「貓仔」黎寬怡(Kitty)加入《東張西望》5年以來,一直主力作娛樂方面的報道,曾因直播訪問白彪時突然行開去影大合照,而被網民狂鬧失禮,近日開始轉戰民生議題的她,日前外出採訪端午龍舟比賽時,雖然未有著上「東張女神」的招牌小背心上陣,但就以一頭獨特的新髮型成功搶Fo!
東張西望 黎寬怡加入《東張西望》5年,一直主力做娛樂採訪,直到近月才轉戰民生議題。
黎寬怡加入《東張西望》5年,一直主力做娛樂採訪,直到近月才轉戰民生議題。(圖片來源:IG@cat_kittylai)
東張西望 擁有171cm身高嘅黎寬怡,除咗做主持亦係模特兒,外形唔差。
去年黎寬怡開始轉簽經理人合約,做TVB「親生女」。(圖片來源:IG@cat_kittylai)

《東張西望》黎寬怡 43度高溫著長袖衫做採訪

昨日(6月22日)端午節,黎寬怡到赤柱沙灘採訪龍舟比賽,雖然當日氣溫高達43度,但她不單未有著上「東張女神」的招牌小背心做採訪,相反更以長袖薄紗上衫上陣,相信是為了避免曬傷肌膚,不過事後她笑言:「拍攝過後,雖然明顯地曬黑了不少,但可以親眼看到大家的熱情和笑容,真的太太太值得了!!!」又說:「環境再熱再曬,都不減我的快樂啊!」

東張西望 近日轉攻新採訪領域的黎寬怡,在鏡頭前亦以新形象示人。
近日轉攻新採訪領域的黎寬怡,在鏡頭前亦以新形象示人。(圖片來源:《東張西望》影片截圖)
東張西望 睇真啲黎寬怡身上穿著嘅長袖薄衫,原來係露腰裝嚟。
睇真啲黎寬怡身上穿著嘅長袖薄衫,原來係露腰裝嚟。(圖片來源:《東張西望》影片截圖)

新髮型被指瀏海出事

不過比起黎寬怡的衣著打扮,大家都更加留意她捲曲又蓬鬆的新髮型,她指今次是她第一次以新髮型上班,又將這個新造型命名為「小野貓造型」,不過網民就反應兩極,有網民大讚黎寬怡的「炸毛」新髮型好靚:「小小爆炸頭襯你!」亦有不少網民批評的新髮型瀏海十分奇怪:「嘩,髮線咁高嘅!」、「剛拍完古裝?」、「好似地中海」等等。

東張西望 面對43度艷陽天,黎寬怡直言採訪過後曬黑了不少。
面對43度艷陽天,黎寬怡直言採訪過後曬黑了不少。(圖片來源:《東張西望》影片截圖)
東張西望 雖然有不少網民批評黎寬怡嘅髮型個蔭令佢髮線望落好高,好似清裝頭,但佢本人就對新髮型好滿意。
雖然有不少網民批評黎寬怡嘅髮型個蔭令佢髮線望落好高,好似清裝頭,但佢本人就對新髮型好滿意。(圖片來源:IG@cat_kittylai)
東張西望 黎寬怡仲對鏡舉V自拍,笑指呢個係「小野貓造型」!
黎寬怡仲對鏡舉V自拍,笑指呢個係「小野貓造型」!(圖片來源:IG@cat_kittylai)

曾採訪張衛健自High爆喊

黎寬怡被網民評為《東張西望》最出位主持,她曾在訪問張衛健時突然爆喊,嚇到張衛健也忍不住停下來問:「我見你眼泛淚光,咩事呀?」黎寬怡當時就解釋:「我笑到標咗眼淚,但又唔好意思收返入去。」後來黎寬怡愈喊愈厲害,最後要張衛健安慰她:「冇事嘅,你做得好好呀!冇事。」叫她不用緊張。

東張西望 無綫 貓仔黎寬怡不時爆喊,令很多受訪藝人都嚇一跳,就算見慣大場面的張衛健都被她一喊而措手不及。(TVB影片截圖)
貓仔黎寬怡不時爆喊,令很多受訪藝人都嚇一跳,就算見慣大場面的張衛健都被她一喊而措手不及。(圖片來源:《東張西望》影片截圖)
東張西望 黎寬怡曾在採訪張衛健時忽然爆喊,她解釋是因為笑到標眼淚又收唔返,獲得張衛健貼心安慰,這件事也令她開始受到觀眾留意。
黎寬怡解釋是因為笑到標眼淚又收唔返,獲得張衛健貼心安慰,這件事也令她開始受到觀眾留意。(圖片來源:《東張西望》影片截圖)

黃宗澤:「唔好激動!唔好激動!」

出名因為興奮容易爆喊的黎寬怡,在訪問吳卓羲、黃宗澤、馬德鍾等人時,一開結就已經勁High:「呢個《衝上雲霄》嘅場景又出現啦!好經典啊!」吳卓羲即刻講笑:「得你一個興奮咋!」之後黎寬怡再問眾人有否瘋狂自拍,馬德鍾表示影了幾張,在旁的吳卓羲、黃宗澤則說:「本身電話冇相嘅功能」、「大家其實都好難忘」,聽完兩位答案,黎寬怡突然爆喊,令到場面一度尷尬,而胡定欣都忍不住爆了句「又喊?」隨後被網民質疑故意突顯自己。

東張西望 無綫 因為一次過見到《衝上雲霄》其中四位主角,黎寬怡又再一次在鏡頭前失禮喊了出來。
因為一次過見到《衝上雲霄》其中四位主角,黎寬怡又再一次在鏡頭前失禮喊了出來。(圖片來源:《東張西望》影片截圖)

葉童:「吓!睇中我嘅氣質!」

黎寬怡被派去《香港愛情故事》拍攝現場探班做訪問,在訪問葉童時說話欠技巧:「導演搵你唔係因為你嘅演技。」令葉童忍唔住講:「吓!睇中我嘅氣質!早知喺咁,對白都唔使背!」受訪者難免感到被冒犯。

東張西望 無綫 縱使葉童毫無架子,但黎寬怡的訪問方式絕對不被認同。
縱使葉童毫無架子,但黎寬怡的訪問方式絕對不被認同。(圖片來源:《東張西望》影片截圖)

直播中棄白彪趕去攞彩

在《萬千星輝頒獎典禮2020年》後台,黎寬怡訪問剛奪得「最佳男配角」 的白彪期間,為了可以跟《東張西望》同事影合照,以慶祝獲得「最佳非戲劇節目」獎,黎寬怡竟然唔理白彪,把咪交給其他人後九秒九轉身跑走,白彪不知所為何事就緊隨其後,但發現不對勁,加上被攝影師叫停才回頭繼續拍照,而整個訪問均是全程直播,因此黎寬怡被批失禮指數達10級!

東張西望 無綫 為了想影大合照,黎寬怡在訪問直播途中突然撇下白彪轉身走人,引來網民指她非常無禮,最後黎寬怡在社交平台大吐苦水。
為了想影大合照,黎寬怡在訪問直播途中突然撇下白彪轉身走人,引來網民指她非常無禮,最後黎寬怡在社交平台大吐苦水。(圖片來源:IG@cat_kittylai)

採訪「垃圾屋」表現驚青

其實除了娛樂範疇,黎寬怡亦試過採訪馬鞍山一戶「垃圾屋」,結果遭到屋主掟手推車洩憤!當時黎寬怡明顯表現得非常驚青,不敢行近屋主之餘,問問題時亦口窒窒,要鏡頭後的工作人員幫口提問,而屋主卻以流利英文回答,強調這是他的lifestyle(生活風格),但談到一半,屋主情緒突然變得激動,舉起身邊的手推車掟向地下,嚇到黎寬怡即時彈開。

東張西望 黎寬怡出動採訪馬鞍山一戶「垃圾屋」時全程皺晒眉。
黎寬怡去年出動採訪馬鞍山一戶「垃圾屋」時全程皺晒眉。(圖片來源:《東張西望》影片截圖)
東張西望 但問問題問到口窒窒,似乎好驚青。
問問題時黎寬怡明顯問到口窒窒,似乎好驚青。(圖片來源:《東張西望》影片截圖)
東張西望 屋主先係不耐煩地以英文回答黎寬怡的問題,之後突然發惡,舉高一架手推車掟落地。
屋主先係不耐煩地以英文回答黎寬怡的問題,之後突然發惡,舉高一架手推車掟落地,嚇到黎寬怡即刻企埋一邊,唔敢再出聲。(圖片來源:《東張西望》影片截圖)

《非常檢控觀》著三點式上陣 搶晒煒哥Fo

黎寬怡2017年考入第29期藝訓班,翌年4月簽約TVB入行,隨即加入《東張西望》成為外景主持,不過直到去年3月,她才正式轉簽經理人合約,成為TVB「親生女」。加入TVB後黎寬怡演過不少劇集小角色,近日她更在新劇《非常檢控觀》中以三點式上陣,大曬其目測有36D的上圍,令網民都大嗌好有睇頭,比起坐在泳池邊的主角陳煒更加吸睛。

東張西望 黎寬怡近日與2021年落選港姐莫韻諰一齊著三點式泳衣現身,參演新劇《非常檢控觀》,拍攝時輕易成為全場焦點。
黎寬怡近日與2021年落選港姐莫韻諰一齊著三點式泳衣現身,參演新劇《非常檢控觀》,拍攝時輕易成為全場焦點。(圖片來源:YouTube@TVB娛樂新聞台)
東張西望 黎寬怡將莫韻諰輕易比下去,全程表現得勁風騷。
黎寬怡將莫韻諰輕易比下去,全程表現得勁風騷。(圖片來源:YouTube@TVB娛樂新聞台)
東張西望 黎寬怡左二)亦有參與拍劇,在《OPM》有著泳衣出鏡的戲份。
黎寬怡(左二)在《OPM》亦有過著泳衣出鏡的戲份。(圖片來源:IG@cat_kittylai)

挑戰《香港小姐再競選》 惹再發育疑雲

現年28歲的黎寬怡畢業於香港高等教育科技學院的時裝設計學士課程,作為「東張女神」的她擁有171cm身高,入行前曾做模特兒,擁有一對無敵長腿。去年她更挑戰《香港小姐再競選》,在才藝表演中大跳椅子舞,最後成功打入5強。不過原來2017年參選港姐時,黎寬怡上圍只得29吋,參加《香港小姐再競選》時卻有33.5吋,因此惹來再發育疑雲,對此黎寬怡解釋她主要靠健康減肥和運動修身,才令身形變得更加Fit。

東張西望 舊相中嘅黎寬怡。
舊相中嘅黎寬怡。(圖片來源:IG@cat_kittylai)
東張西望 香港小姐再競選 高妹一族:黎寬怡條長腿真係好吸睛。
去年在《香港小姐再競選》中,黎寬怡曾跳椅子舞大騷無敵長腿。(圖片來源:TVB
東張西望 報讀藝訓班入行的黎寬怡,原來曾在2017年參選港姐,可惜在面試後未能入圍。
報讀藝訓班入行的黎寬怡,原來曾在2017年參選港姐,可惜在面試後未能入圍。(圖片來源:IG@cat_kittylai)
東張西望 黎寬怡去年三圍報稱為33½
黎寬怡去年三圍報稱為33½”、23½”、 35″,身形玲瓏浮突。(圖片來源:IG@cat_kittylai)
東張西望 黎寬怡身高有171cm,即5尺7吋半,Model身形非常突出。
黎寬怡身高有171cm,即5尺7吋半,Model身形非常突出。(圖片來源:IG@cat_kittylai)

撰文:東方新地圖片來源:IG@cat_kittylai、《東張西望》影片截圖、YouTube@TVB娛樂新聞台、TVB