東方昇

東方昇柬埔寨食腸仔被誤認作一男星 做一動作惹網民追問:點解唔擘個一字馬

最新娛聞

廣告

東方昇近日已由柬埔寨返港,他在社交網除了分享當地的飲食文化「炸蜘蛛」外,仲分享了一件「日行一善」的趣事,原來有柬埔寨人將他認錯為一名男星!

東方昇 東方昇由柬埔寨返港後,出街竟然唔記得戴口罩。
東方昇由柬埔寨返港後,出街竟然唔記得戴口罩。(圖片來源:IG@wong_kar_wai)

東方昇 在柬埔寨「日行一善」

東方昇早前聯同鄧麗欣(Stephy)、前熊仔頭頻道成員陳濬樺(Santis Chan)及YouTuber劉朝健Gordon Lau一齊去柬埔寨為「點滴是生命」拍節目,他日前就在社交網分享了一則在當地「日行一善」的趣事,引起網民熱議。

東方昇 鄧麗欣同Santis同框出發的合照,早前曾引起網民討論,指鄧麗欣完勝更年輕的Santis,不過亦有網民認為東方昇比2位女士更吸睛,表示:「第一眼望到東方昇」、「東方昇完美x打隔離兩個。」
鄧麗欣同Santis同框出發的合照,早前曾引起網民討論,指鄧麗欣完勝更年輕的Santis,不過亦有網民認為東方昇比2位女士更吸睛,表示:「第一眼望到東方昇」、「東方昇完美x打隔離兩個。」(圖片來源:IG@wong_kar_wai)
東方昇 東方昇在柬埔寨都有晒出同Santis及Gordon的合照!
東方昇在柬埔寨都有晒出同Santis及Gordon的合照!(圖片來源:IG@wong_kar_wai)

食腸仔遭狂𥄫

東方昇表示:「話說今朝喺柬埔寨酒店食早餐,我一路食腸仔,個餐廳經理一直眼甘甘𥄫住我,我有啲擔心!點知佢仲無啦啦走埋嚟同我講,話我好熟面口,問我係咪大明星?我心諗:原來我喺柬埔寨都有fans。佢話喺電影見過,嗰一刻,我就知道,佢一定認錯咗我係錢小豪,因為嗰度電視台成日播啲舊港產片~」

東方昇 東方昇食腸仔被狂𥄫,搞到佢以為自己喺柬埔寨都有fans!
東方昇食腸仔被狂𥄫,搞到佢以為自己喺柬埔寨都有fans。(圖片來源:IG@wong_kar_wai)
東方昇 前TVB藝人羅泳嫻同好多網民都好關注東方昇食嘅腸仔。
前TVB藝人羅泳嫻同好多網民都好關注東方昇食嘅腸仔,有網民提議東方昇可以改名叫東方腸。(圖片來源:IG@wong_kar_wai)
東方昇 其實除咗腸仔,東方昇仲介紹埋當地另一美食:炸蜘蛛,睇相可以發現佢買咗啲返屋企做手信,仲形容埋「食後感」。
其實除咗腸仔,東方昇仲介紹埋當地另一美食:炸蜘蛛,睇相可以發現佢買咗啲返屋企做手信,仲形容埋「食後感」。(圖片來源:IG@wong_kar_wai)

被全餐廳員工集郵

東方昇續說:「為咗唔想令呢位柬埔寨小粉絲失望,我決定人少少勉為其難認咗佢。跟住佢開心到見牙唔見眼,嗰一刻我知道,我冇做錯到,呢個係一個善意嘅大話!然後佢即刻叫哂全餐廳嘅員工出嚟同我合照!做戲做全套,影呢張相梗係要擺返個打功夫嘅甫屎啦。」

東方昇 網民大讚:「呢班酒店員工睇落個個全部都係武學奇才,可以拍一套柬泰版功夫。」又為佢哋搵出各自對應嘅「翻版」對象:「右起:鍾志光、張達明、錢小豪,左起:歐陽振華、朱茵、苗橋偉」!
網民大讚:「呢班酒店員工睇落個個全部都係武學奇才,可以拍一套柬泰版功夫。」又為佢哋搵出各自對應嘅「翻版」對象:「右起:鍾志光、張達明、錢小豪,左起:歐陽振華、朱茵、苗橋偉」!(圖片來源:IG@wong_kar_wai)

網民:認錯你係林正英

東方昇認為個柬埔寨餐廳經理係認錯他作錢小豪,不過網民就有不同睇法:「點睇都唔似識功夫,會唔會其實以為你係世界零距離個主持?(即方東昇)」、「個經理會唔會認錯咗你係林正英」、「或者許冠英」、「可能唔係錢小豪,我估係樓南光」、「應該係覺得你似鄭丹瑞咋」、「我以為係胡慧沖」、「認錯你係曹查理」等等。

東方昇 網民認為個柬埔寨餐廳經理可能唔係認錯東方昇做錢小豪。
網民認為個柬埔寨餐廳經理可能唔係認錯東方昇做錢小豪。(圖片來源:IG@wong_kar_wai)
東方昇
(圖片來源:FB@東方昇)

親解冇做一字馬原因

亦有網民對東方昇所做出的「打功夫甫屎」有意見:「你呢個係谷緊屎既姿勢」、「但你似痾屎唔出既甫屎多d」、「人地d甫士專業過你」等,更有網民追問:「點解唔擘個一字馬?」竟引來東方昇親自回應:「我驚佢要我教佢捉殭屍!」

東方昇
(圖片來源:FB@東方昇)
東方昇 東方昇又晒出同柬埔寨小朋友嘅合照,被指似怪叔叔。
東方昇又晒出同柬埔寨小朋友嘅合照,被指似怪叔叔。(圖片來源:IG@wong_kar_wai)
東方昇 東方昇在其100毛「偽員」介紹中,都自命貌似錢小豪。
東方昇在其100毛「偽員」介紹中,都自命貌似錢小豪。(圖片來源:tvmost.com.hk)
東方昇 東方昇早前在社交網分享一張只穿著短褲的舊照,都曾被網民搞笑指摘他偷了錢小豪的相片扮係自己。
東方昇早前在社交網分享一張只穿著短褲的舊照,都曾被網民搞笑指摘他偷了錢小豪的相片扮係自己。(圖片來源:IG@wong_kar_wai)
東方昇 RubberBand成員6號同小薯茄成員程人富都好贊同東方昇以前個樣好似錢小豪!
RubberBand成員6號同小薯茄成員程人富都好贊同東方昇以前個樣好似錢小豪!(圖片來源:IG@wong_kar_wai)
東方昇 錢小豪
呢個係真・錢小豪。(圖片來源:新傳媒照片庫)

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

撰文:東方新地圖片來源:IG@wong_kar_wai、FB@東方昇、tvmost.com.hk