東方昇

東方昇自揭舊照尋找失蹤的腹肌 被網民錯重點懷疑偷相扮係自己

最新娛聞

廣告

「毛記偽人」東方昇一向賣點都唔係外表,不過日前他在社交網自揭一張舊照,話要尋找自己失蹤的腹肌,網民就紛紛錯重點,搞笑指摘東方昇偷了一位男星的相片,來扮係自己!

東方昇 承諾要搵番啲腹肌

東方昇日前在社交網分享了自己一張只穿著短褲的舊照,並發文說:「話說呢幾日搬屋,喺櫃桶底搵到呢張相,而且我仲搵到以前曾經有嘅腹肌…但係佢哋而家去咗邊。」又在限時動態中說:「我要報失,我啲腹肌唔見咗…」

東方昇
(圖片來源:IG@wong_kar_wai)
東方昇 原相。
原相。(圖片來源:IG@wong_kar_wai)
東方昇 東方昇表示要操返當時的身形。
東方昇對健吾表示要操返當時的身形。(圖片來源:FB@東方昇)
東方昇
(圖片來源:IG@wong_kar_wai)

網民指摘東方昇偷相扮係自己

不過有不少網民都錯重點,只驚訝東方昇以前的樣貌原來激似錢小豪,紛紛留言指:「你呃我唔到嘅,呢個根本係錢小豪」、「拍完殭屍先生嗰陣影嘅?」「你嗰陣識打功夫定識捉鬼?」、「咪鬼攞張錢小豪嘅相扮係自己」、「拎錢小豪張相當係你咁無恥」等等。

東方昇 RubberBand成員6號同小薯茄成員程人富都好贊同東方昇以前個樣好似錢小豪!
RubberBand成員6號同小薯茄成員程人富都好贊同東方昇以前個樣好似錢小豪!(圖片來源:IG@wong_kar_wai)
東方昇 東方昇仲邀請林日曦「一齊裸」。
林日曦爆粗鬧東方昇「真係好鍾意意裸體」,東方昇就邀請林日曦「一齊裸」。(圖片來源:IG@wong_kar_wai)
東方昇 錢小豪
呢個係真・錢小豪。(圖片來源:新傳媒照片庫)
東方昇 錢小豪及龐景峰父子早前曾上ViuTV節目《拆你個夢》做嘉賓。
錢小豪早前曾孖兒子龐景峰一齊上ViuTV節目《拆你個夢》做嘉賓。(圖片來源:IG@binkysun)

重溫東方昇去年突襲觀塘音樂噴泉 7千人睇直播出浴林日曦:我就好反感喇

「100毛」的東方昇向來語不驚人誓不休,殺出新血路,去年4月,趁住耗資逾5,000萬元興建的觀塘海濱音樂噴泉熱潮,東方昇就帶齊架撐去朝聖,話想試吓個水力,最後搽晒梘液未沖身就要走……

東方昇 東方昇去到觀塘海濱音樂噴泉開直播,即場表演除衫。
東方昇去到觀塘海濱音樂噴泉開直播,即場表演除衫。(圖片來源:100毛直播截圖)
東方昇 東方昇除淨條孖煙囪,不過佢話入面仲有條泳褲打底。
東方昇除淨條孖煙囪,不過佢話入面仲有條泳褲打底。(圖片來源:100毛直播截圖)

東方昇實地考察

政府耗資半億建成的觀塘海濱音樂噴泉於去年4月22日正式啟用,東方昇想早去早享受,帶住東女郎同沖涼用品前往,仲話要實地沖個涼,試吓噴泉水力夠唔夠勁。

東方昇 東方昇去到現場已經人山人海,好多小朋友在玩水。
東方昇去到現場已經人山人海,好多小朋友在玩水。(圖片來源:100毛直播截圖)
東方昇 東方昇濕身後搽上梘液。
東方昇濕身後搽上梘液。(圖片來源:100毛直播截圖)

東方昇進入忘我境界

現場有很多小朋友在玩水,東方昇的加入令現場氣氛變得高漲,東方昇更邀請小朋友為他擦身,又分派沖涼用品及玩具泡泡槍與民同樂。

東方昇 一時興起,東方昇直頭坐在地上感受水柱的力量。
一時興起,東方昇直頭坐在地上感受水柱的力量。(圖片來源:100毛直播截圖)
東方昇 現場班小朋友見到東方昇好興奮,仲爭住幫佢擦背。
現場班小朋友見到東方昇好興奮,仲爭住幫佢擦背。(圖片來源:100毛直播截圖)

東方昇吸引7千人睇直播

東方昇音樂噴泉當浴場,仲即場直播如此破格,吸引逾7千人睇,網民邊睇邊笑,不過亦有人鬧他冇公德心。

東方昇 東方昇連泡泡槍都有。
東方昇連泡泡槍都有。(圖片來源:100毛直播截圖)
東方昇 東方昇同現場小朋友打成一片,甚至抱起個男仔走入水柱畀水淋。
東方昇同現場小朋友打成一片,甚至抱起個男仔走入水柱畀水淋。(圖片來源:100毛直播截圖)

東方昇被驅趕

東方昇玩了大約十分鐘,滿身梘液都未洗得清,有康文署職員現身指他不能在噴泉當眾沖涼,東方昇與對方爭論,表示個噴泉自己有份出錢起,為何不能使用?這時亦有在場市民不滿東方昇身上的梘液會跣親小朋友,東方昇見好就收,才決定離場。

東方昇 東方昇被職員勸喻停止沖涼。
東方昇被職員勸喻停止沖涼。(圖片來源:100毛直播截圖)
東方昇 東方昇畀現場市民鬧爆在噴泉直播時用梘液沖涼,而康文署事後亦不點名批評,指會影響其他人,並因防止市民滑倒,已即時阻止,封鎖區域及清理,又呼籲要著重公德。
東方昇畀現場市民鬧爆在噴泉直播時用梘液沖涼,而康文署事後亦不點名批評,指會影響其他人,並因防止市民滑倒,已即時阻止,封鎖區域及清理,又呼籲要著重公德。(圖片來源:100毛直播截圖)
東方昇 東方昇最後的感受是,噴泉水力太弱。
東方昇最後的感受是,噴泉水力太弱。(圖片來源:100毛直播截圖)
東方昇 網民反應。
網民反應。(圖片來源:網民留言截圖)
東方昇 網民反應。
網民反應。(圖片來源:網民留言截圖)

「腦細」林日曦IG留言:我就好反感喇

至於毛記電視的「腦細」林日曦,接受傳媒訪問時笑言東方昇時常搵機會除衫露體係「肉酸嘅」,更惹起同事不滿,希望康文署幫忙勸服東方昇減少除衫。他之後又在IG留言:「大家醒醒吧,不要再被轉移視線,觀塘五千萬噴泉單嘢,個重點根本就唔係東方昇有冇用梘液,個議題應該聚焦在:『點解東方昇成日露體?』可能我冇佢咁大隻啦,我就好反感喇。」

東方昇 林日曦。
林日曦。(圖片來源:IG@lam1hey)
東方昇 林日曦IG留言。
林日曦IG留言。(圖片來源:IG@lam1hey)

東方昇都係毛記股東之一

「東方昇」是「毛記電視」的開國功臣,原名為王嘉偉,其藝名惡搞無綫新聞記者方東昇,在2015年開台的時候已經加入毛記電視。當年東方昇因為主持《六點半左右新聞報道》中扮演豬肉佬而一炮而紅,隨後亦扮演過水貨客、「愛國主播」等多個角色,不少網民都表示喜歡東方昇誇張搞笑的演技,稱他為「毛記電視一代笑匠」。

毛記偽員 不少網民都表示喜歡東方昇誇張搞笑的演技,稱他為「毛記電視一代笑匠」。
不少網民都表示喜歡東方昇誇張搞笑的演技,稱他為「毛記電視一代笑匠」。(圖片來源:毛記電視截圖)

繼續做100毛生招牌

期間東方昇不但推出過著作《北韓包膠》,隨後亦有籌備《東方昇特異功能救香港》棟篤笑表演等,其主持的《圍爐取䁔》以及《國家級任務》亦頗有話題性,名副其實毛記電視的生招牌。近年更進攻ViuTV,不但為ViuTV多套綜藝配音,亦有出演過《調查男女》一展口才!而東方昇接受訪問時亦被問過為何不考慮參加《全民造星》,不過他佢一口拒絕,又表示在《100毛》自由度比較大。而作為台柱之一的東方昇,原來亦都係老闆之一!事關在2022年年初,東方昇曾獲派168.75萬股股份,以當日市價計市值約75萬元。

東方昇 毛記偽員 近年更進攻ViuTV,不但為ViuTV多套綜藝配音,亦有出演過《調查男女》一展口才!
近年更進攻ViuTV,不但為ViuTV多套綜藝配音,亦有出演過《調查男女》一展口才!(圖片來源:毛記電視截圖)

東方昇著瑜珈褲遊走銅鑼灣街頭 活潑拉筋開心分享無「現形煩惱」

女性著瑜珈褲出街成為近年網絡上不時就會興起的熱話,一向敢作敢為的「毛記偽人」東方昇日前為了體驗女性的衣著感受,決定去lululemon選購並試著貼身瑜伽褲,遊走銅鑼灣體驗途人的目光!

東方昇 陳婉衡去迪士尼都著瑜珈褲!
陳婉衡去迪士尼都著瑜珈褲!(圖片來源:IG@_alyciac)

東方昇《國家級任務》親著瑜伽褲出街 諷刺港男「奇怪目光」

東方昇在最新一集《國家級任務》中,探討關於港女近年熱愛單穿瑜伽褲出街,不過有唔少網民則認為單穿瑜伽褲的行為不討好,既會承受唔少人的「怪異目光」,而且有時更會線條現形。東方昇則在節目中訪問了穿著瑜伽褲的港女,她們均表示穿著的原故是因為「做運動方便」,又指不會理會網上的聲音,但都同樣表示自己承受不少外界的怪異目光。

東方昇
(圖片來源:YouTube@毛記電視)
東方昇
(圖片來源:YouTube@毛記電視)

親身上陣試著貼身lululemon

東方昇為驗證此事,特地去知名品牌lululemon,原來店員都表示該品牌的瑜伽褲男女合穿,經店員指引下,東方昇購入一條瑜伽褲並去試驗途人的目光,於銅鑼灣街頭拉筋擺甫士!過程中發現的確有不少人因為其貼身造型而多加張望。

東方昇
(圖片來源:YouTube@毛記電視)
東方昇 咁樣企喺路中心又好難唔望!
咁樣企喺路中心又好難唔望!(圖片來源:YouTube@毛記電視)
東方昇 東方昇表示唔覺得有「現型煩惱 」
東方昇表示唔覺得有「現型煩惱 」(圖片來源:YouTube@毛記電視)
東方昇
(圖片來源:YouTube@毛記電視)

惡搞升級塗鴉「非禮勿視,非禮勿𥄫」秒變「儒家褲」

之後東方昇決定在褲上以毛筆寫上「儒家褲」以及「非禮勿視,非禮勿𥄫」的宇眼,去讓褲子能夠承載孔子的儒家思想,十分有意思!

東方昇
(圖片來源:YouTube@毛記電視)
東方昇
(圖片來源:YouTube@毛記電視)

作曲填詞表心聲 諷刺港仔思想歪曲

他更加係寫咗首歌去表達自己的感受,當中歌詞都好有意思,提及「我又冇鐺鐺」,「只係條褲貼身啲啫,犯法呀?」,「你哋班PX,淨係識打XX」,「假若孔子在生,都望你哋俾螞蟻咬下鞭。」。

東方昇
(圖片來源:YouTube@毛記電視)
東方昇
(圖片來源:YouTube@毛記電視)
東方昇
(圖片來源:YouTube@毛記電視)

網民正評:東方昇永遠都走在時代尖端

影片出街都榮獲網民好評,有網民力撐東方昇並指:「東方昇果然係維護男女平等嘅第一人」、「正到爆, 支持東方昇」、「只要你不尷尬,尷尬的就是別人」、「現 袋愚家褲」,更有人支持瑜伽褲係男女都著得,不應該只是評擊女性著瑜伽褲出街。不過都有人認為望東方昇的途人都是因為知道他是誰,而非瑜伽褲所致。

東方昇
(圖片來源:IG@wong_kar_wai)
東方昇
(圖片來源:IG@wong_kar_wai)
東方昇
(圖片來源:IG@wong_kar_wai)
東方昇
(圖片來源:IG@wong_kar_wai)

即睇片啦!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

撰文:東方新地圖片來源:FB@東方昇、IG@wong_kar_wai、100毛直播截圖、IG@lam1hey、毛記電視截圖、IG@_alyciac、YouTube@毛記電視資料或影片來源:YouTube@毛記電視