林作不甘被人嘲笑矮過疑似麥明詩男朋友 發公開

林作不甘被人嘲笑矮過疑似麥明詩男朋友 發公開信挑戰對方擂台見 

最新娛聞

廣告

30歲麥明詩今天(3日)的感情生活被爆出與前國泰港龍航空副機師32歲的盛勁為拍拖,雖然二人並未有回應這段戀情,但被人拍攝到二人一起甜蜜遊日,加上這段戀情早在盛勁為參加TVB選秀節目《衝上雲霄大選》時已開始傳出,所以大家也不意外。

林作不甘被人嘲笑矮過疑似麥明詩男朋友 發公開 麥明詩新戀情曝光 被影到同前國泰港龍航空副機 麥明詩 現時無約一身輕的麥明詩,出席朋友聚會時,打扮得十分性感。
現時無約一身輕的麥明詩,出席朋友聚會時,打扮得十分性感。(圖片來源:IG@louisa_mak)
林作不甘被人嘲笑矮過疑似麥明詩男朋友 發公開 麥明詩新戀情曝光 被影到同前國泰港龍航空副機 二人傳緋聞傳足年幾。
二人傳緋聞傳足年幾。(圖片來源:IG@ keithshing_)

林作公開要同對方打擂台

而盛勁為外型高大俊朗,在參加《衝上雲霄大選》時表示自己有六尺高,即是182cm的高度,相比起麥明詩的32歲前度林作高大不少,更有安全感。而林作自稱「抽水王」,知道麥明詩拍拖,少不了衝出嚟抽水,他於IG打了一段千字文,寫道:「本人正式身高為171CM,高過一般矮仔如167鍾賠生(鐘培生)足足4CM, 不算矮仔!但事到如今,我唯有發出公開挑戰書:本人現向(我唔識佢,上網話佢做保險嘅)盛品儒(盛勁為)發出公開挑戰:上擂台打番場,睇下高挑鬼命嘅你定係好似阿根廷烈山度馬天尼斯嘅我好打啲!」

林作不甘被人嘲笑矮過疑似麥明詩男朋友 發公開 林作話要同對方打場。
林作話要同對方打場。(圖片來源:IG@ jolamchok)
林作不甘被人嘲笑矮過疑似麥明詩男朋友 發公開 自稱人才。
自稱人才。(圖片來源:IG@ jolamchok)

林作稱贏咗對方要加入佢團隊

林作也不忘借此宣傳,表示對方打贏的話,便會加入他的保險團隊 ,「留意,本人入行三年來連續三年COT,連續兩年全公司最強招募經理,目前官至區域經理,樓下85人團隊,要買我同我條team過黎轉會費會係天價,估計你未必俾得起,仲未計#林作保險呢個全港頭五名保險品牌hashtag的商業價值。光明頂幫我計過,可能值錢過一啲細保險公司個名。輸給我,你帶埋你兄弟姐妹(我唔識嘅,上網話你全家做保險),全部加入我團隊。轉會費估計冇我咁貴,貴都唔緊要,我自己同我老母有。大家win win。」

林作不甘被人嘲笑矮過疑似麥明詩男朋友 發公開 話自己有六尺高,約182CM高。
話自己有六尺高,約182CM高。(圖片來源:TVB畫面截圖)
林作不甘被人嘲笑矮過疑似麥明詩男朋友 發公開 拎咗亞軍。
拎咗亞軍。(圖片來源:TVB畫面截圖)

睇埋麥明詩其他泳裝照:

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

撰文:東方新地圖片來源:IG@ jolamchok IG@ keithshing_ IG@louisa_mak