林利

赤柱火辣真人騷!52歲林利擒摷大胸女友

最新娛聞

廣告

52歲林利人生上半場波折重重,不單遇過事業低潮,婚姻失 敗,甚至前年罹患直腸癌,人生吃盡苦頭,不過,雨後還是會有 陽光,去年成功抗癌的他,遇上遲來的春天,重遇相識廿年,珠 寶商富貴女粉絲Erin,兩人火速撻著發展忘年戀,5月初林利更求婚成功,搵到摯愛陪走人生下半場,如沐春風的他大叔回春,日前孖住年約35歲大胸女友Erin,到赤柱拍拖開餐,在餐廳打躉對足一日愈夜愈瘋狂,入夜後兩人走出餐廳,靠住欄杆望海 調情,面對年輕自己一大截的女友林利表現猴擒,從後擒實女友 不停進攻啜女友耳仔,搞到女友勁Hyper慾火高漲,順勢將女友 攬入懷纏綿激吻,將赤柱變慾火戰場!

 

撰文:東方新地 圖片:新傳媒圖片

 

林利割11cm腫瘤

遭遇坎坷的林利,17年底發現患上直腸癌第三期,上年1月進行手術割除 11cm腫瘤,幸好癌細胞未有擴散至淋巴,不用做電療及化療,休息三個月已 康復復工,簽約邵氏5年的他繼續拍劇,未有因病打沉意志,積極面對人生。據知情者透露:「林利信佛,對生死睇得好開好豁達,佢成日話挫折同痛 苦係上天畀佢嘅考驗,反而患病嗰時,令佢最唔放心嘅係媽媽,始終怕老人 家受唔住刺激,佢一路唔敢將患癌件事同阿媽講,都係臨入手術室先通知阿 媽,好彩林媽媽好堅強,而佢自己亦好樂觀,最後手術成功,捱過難關!」

 

改變人生觀

去年抗癌成功,林利人生觀亦改變,以往為事業營營役役打拼,現時的 他,對名利不再戀棧,他坦言:「如果冇健康,賺多多錢都冇用!」康復後他定 期做身體檢查,生活非常有規律,每天早睡早起,多做運動養生。據知情者 透露:「佢每日5點就起床,去行山曬太陽,有時又會同媽咪一齊晨運散步做早操,行到7點就一齊食早餐,之後再去散步或者慢跑,每晚10點一定上床瞓 覺,大病之後,佢明白身體健康好重要,唔會再畀自己過分操勞!」

變連體嬰
林利將女友攬入懷中車輪咀激戰,將赤柱街頭變慾火戰場!

慾火繼續升溫,兩人扭作一團似足連體嬰。

 

林利飽受情傷

曾經有過一段失敗婚姻,16年更被拍拖六年失婚富婆女友羅秀芬玩失蹤狠撇,飽受情傷的他,更因此屈到病。據知情人士透露:「佢同失婚富婆 Serena(羅秀芬)一齊六年,嗰時兩個仲計劃緊結婚,點知突然有一日,女友玩 失蹤,後尾先喺朋友口中先知道女友識咗個年約70歲嘅醫生,仲結埋婚,件事對林利打擊好大,令佢對感情冇晒信心,成日唔開心收埋自己,搞到屈出 病都唔知!」

 

 

女友係粉絲

大抵上天還是眷顧林利,經歷過大病重拾健康,連感情亦有著落,入行 36年的他,89年曾到台灣發展,原來當時已緣定今生,拍拖半年的現任台灣 珠寶商女友Erin,早年便是他的粉絲。據知情者透露:「林利有段長時間去咗 台灣發展,Erin係佢粉絲,成日會參加佢嘅活動,仲一定坐喺第一排幫佢打氣,不過,當時佢哋完全冇聯絡,直至半年前偶然撞番,兩個人約咗出嚟飲嘢,嗰刻大家已經認 定對方,其實林利真係冇諗過,自己到咗咁嘅年 紀,又啱啱大病好番,上天可以畀佢遇到一個同 自己思想同興趣、生活模式都咁夾嘅人!佢以前 成日話想去台灣生活,點知就畀佢遇到一個台灣 女友,佢覺得冥冥中早有安排,令佢更加唔想錯過呢段感情,所以拍拖幾個月已經 向Erin求婚!」

 

咀到興起

雖然外表cool爆,但林利原來係浪漫大叔,月初趁女友來港到機場接機時,就 在機場大堂上演跪地求婚一幕,成功打動女友爆喊答應。啱啱求婚成功,兩人繼續 如膠似漆,被本刊拍得他們拖到實去赤柱拍拖放閃,似乎兩人都偏愛寧靜,選擇喺 餐廳打躉望海把酒談心享受浪漫,被小粉絲女友融化的林利,亦大叔回春,不停興致勃勃捉實女友玩Selfie ,雖然女友間中會坐開或行出餐廳吸煙,但兩人就好有默 契會各自睇手機或傾電話,畀大家有私人空間,不過隨著天色轉黑,兩人濃情亦愈 見狂野,幾杯落肚,林利陪女友到餐廳外吸煙,對住個海都慾火高漲,突然從後擒 實女友狂啜女友耳仔及在耳邊吹氣挑逗,令女友Hyper向佢不停撒嬌。

 

齊返美孚寓所

兩人攬實纏 綿激咀一輪,林利成功降火後,再等女友食多支煙,兩人十指緊扣行返入餐廳,唔 知係咪畀男友搞到興起,坐低冇耐,女友已忍唔住再次慾火上升,一手箍實男友 頸,另一隻手捧住男友塊面熱吻,如入無人之境濃情完全化不開!在餐廳歎足七小 時,兩人埋單離開,企出路口等call車,坐Uber返回林利位於美孚寓所!有愛情滋潤的林利,大叔不再寂寞,連心境都年輕埋,人生再露曙光,實在可 喜!

 

 

 

陪過母親節

林利與胞弟及弟婦,早前為媽咪慶祝母親節,體貼的Erin來港陪伴在旁。周二(5月21日),林利在fb放出拖住 手戴戒指的女友手放閃。

求婚成功

五月初林利到機場接女友Erin機時,帶備戒指跪地向女友求婚, 成功贏得美人歸,林利在fb留言:「終於,柔情蜜意!」公布喜 訊獲唔少網民祝福!如沐春風的林利,早前同女友著上情侶鞋自拍!

 

 

08年回流簽邵氏5年

08年回流返TVB拍劇,林利在《學警狙擊》拍LaughingGor 演出,做黑幫大佬!抗癌成功的林利,去年簽約邵氏5年,亦有份參與劇集《鐵探》演出。

關鍵詞
鐵探