林峯

44歲林峯澳門音樂會再唱《Chok》惹熱議香港網民力撐超有回憶

最新娛聞

廣告

44歲林峯近日到澳門開個人音樂會,大唱多首經典名曲,其中更時隔多年再跳當年被稱為「MK歌」的《Chok》惹來網民熱議。內地網民竟踩到爆,指林峯似肥膩大叔,更指其同兩位TVB大叔撞樣添!另一邊廂不少香港網民為他平反,讚林峯越大越有男人味!

44歲林峯澳門音樂會再唱《Chok》

44歲林峯近日到澳門開個人音樂會,大唱多首經典名曲,包括《爱不疚》、《愛在記憶中找你》等歌曲,其中更又唱又跳當年被稱為「MK歌」的《Chok》,惹來網民熱議。不少香港網民都指時隔多年能夠再睇到林峯跳唱《Chok》感到好感動,又指此曲完勝近年所推出的大部分跳唱歌:「聽開近幾年啲所謂跳唱歌,突然發現呢首都都算得上係中規中矩,明明以前係難聽到X街」、「其實以前出呢首歌嗰陣覺得幾正,不過唔敢同人講中意呢首」、「首歌行得太前,歌詞編曲都係,根本同而家啲跳舞歌冇分別」等。

林峯 扭pat又唱又跳好落力。
扭pat又唱又跳好落力。(圖片來源:東方新地)
林峯 時隔多年再唱Chok!
時隔多年再唱Chok!(圖片來源:東方新地)
林峯 台下粉絲們都好熱情。
台下粉絲們都好熱情。(圖片來源:東方新地)
林峯 大唱多首經典歌曲!
大唱多首經典歌曲!(圖片來源:東方新地)

又唱又跳多首歌 似為明年紅館騷預熱

林峯在2007年進入樂壇,期間推出過多首膾炙人口的情歌,不過近年就一直專注拍劇和拍綜藝,所以一直未有機會推出新歌或開演唱會。今次在音樂會中又唱又跳,令不少網民都表示希望可以林峯可以盡快開演唱會。林峯早前出席活動時亦曾經透露將會出新歌,仲話有可能在明年下半年開巡迴演唱會:「其實錄緊啲新歌,應該出年下半年就會開始籌備做演唱會,希望可以做巡迴演唱會,因為都好多年冇開。」當被問到會否「Let’s get wet」在演唱會玩濕身時,林峯就笑指:「我係唔係都濕㗎喇,我咁大汗!」

林峯 林峯透露將會在明年下半年籌備開演唱會。
林峯透露將會在明年下半年籌備開演唱會。(圖片來源:東方新地)

中港網民反應兩極 香港網民大讚:好過鏡仔啦

今次林峯澳門音樂會的影片流出後,引起中港兩地網民瘋狂討論。大部分香港網民都表示林峯越嚟越型,雖然的確有啲中年發福,但依然完勝MIRROR人氣王姜濤等後生仔:「依家有自信唱返仲型過當年」、「幾廿歲人仲fing幾野算係咁啦」、「冇比較冇傷害,好過掃掃掃10萬倍」等。又有網民指其實林峯一直都好正,可惜當年無綫夾硬捧林峯,搞到當年林峯犯眾憎:「TVB捧殺咗佢,之後佢一路都返唔到上嚟就返咗大陸」、「當年戱未做得好就踩埋去唱歌,又比佢用Chok拎金曲金+同年拎亞皆老街獎明捧佢,真係衰TVB」等。

林峯 當年林峯攞完《十大勁歌金曲頒獎典禮》金曲金獎,即刻遭網民狂插!
當年林峯攞完《十大勁歌金曲頒獎典禮》金曲金獎,即刻遭網民狂插!(圖片來源:TVB
林峯 當年都有同姜濤一樣跪地力唱。
當年都有同姜濤一樣跪地力唱。(圖片來源:百度林峯吧)

內地網民踩到爆:我以為是魯振順在翻唱

雖然香港網民清一色狂讚林峯,但近年憑內地綜藝節目《披荊斬棘2》人氣急升的林峯,竟然早內地網民踩到盡。內地網民都指林峯在音樂會上顏值插水,同一班油膩大叔冇分別,仲話佢同無綫真大叔魯振順、吳岱融撞樣。

林峯 網民指林峯身材走樣露腩!
網民指林峯身材走樣露腩!(圖片來源:小紅書截圖)
林峯 外貌就撞樣魯振順同吳岱融
外貌就撞樣魯振順同吳岱融(圖片來源:小紅書截圖)
林峯 大家又覺得似唔似?
大家又覺得似唔似?(圖片來源:《廉政狙擊》截圖)

撰文:東方新地圖片來源:東方新地、小紅書截圖、TVB、百度林峯吧、網民留言截圖