林明禎

林明禎拍廣告疑被抽水 幸福男成全港男士公敵羨煞網民

最新娛聞

廣告

「大馬女神」林明禎近日為一間咖啡連鎖店擔任代言人拍攝廣告片,片中她穿著一件七彩露腰小背心,笑容燦爛兼跳跳紮地和一男一女友人去咖啡點凍飲,吸引不少網民收睇,但其中一張廣告照,卻引來網民質疑明禎BB被抽水!
林明禎 林明禎近日為咖啡連鎖店擔任代言人。
林明禎近日為咖啡連鎖店擔任代言人。(圖片來源:IG@minchen333)
林明禎 全個廣告片除林明禎外,還有兩男兩女一同拍攝。
全個廣告片除林明禎外,還有兩男兩女一同拍攝。(圖片來源:IG@starbuckshk)

林明禎心口疑被男拍檔抽水

該張廣告照中,林明禎的男拍檔將左手放在她心口對上位置,右手更伸到好長去攬實另一位女拍檔,瞬間成為全港男士公敵,引來不少網民質疑他乘機「自肥」,紛紛留言叫他「縮開隻手」!

林明禎 就係呢張相,令右邊男子成為全港男士公敵。
就係呢張相,令右邊男子成為全港男士公敵。(圖片來源:IG@minchen333)
林明禎 廣告片入面嘅明禎BB。
廣告片入面嘅明禎BB。(圖片來源:IG@minchen333)
林明禎 呢張相更被製成Sticker右下)!
該張明禎BB疑被抽水嘅相更被製成Sticker(右下)!(圖片來源:IG@minchen333)
林明禎 連試飲車嘅車身都係用呢張相。
連試飲車嘅車身都係用呢張相。(圖片來源:IG@starbuckshk)

林明禎青春性感現身代言 生日收Lisa簽名喜上眉梢

林明禎早前也曾以露背小背心加一條短裙仔現身該咖啡連鎖店活動,剛度過33歲生日的她慶祝活動未停過,不過身形依然Fit到漏,佢話今年收到最愛的BLACKPINK成員Lisa親筆簽名作為禮物,講起都非常開心呀。工作多多的明禎更話連瞓覺都唔夠時間,所以都唔使話旨意有拖拍。

林明禎 林明禎現身活動時再著七彩小背心裝。
林明禎現身活動時再著七彩小背心裝。(圖片來源:IG@starbuckshk)

三棲發展準備飛台北錄新歌

雖然近年林明禎專注唔同電影同廣告工作,不過以歌手身份出道嘅佢,就話希望可以三棲發展,仲話會安排返台北錄音造新歌。已來港定居的明禎,年初已經租屋,不過佢話雖然有安樂窩,但始終嫌地方唔夠大,所以會繼續努力工作,希望可以早日買到背山面海嘅大屋咁話。

吸金女神代言種類多 露腰家常便飯

林明禎近年成功打入香港市場,深受廣告客戶歡迎,而她代言的品牌種類甚多,除了一般的美容扮靚,還有啤酒、女士衛生用品、財務公司、電器產品等等,而林明禎的招牌造型是穿Tube Top或小背心露出纖腰,健康得來又有嘢睇。

「大馬女神」林明禎登場!
林明禎早前為為澳門一間酒店的水上樂園代言。(圖片來源:IG@minchen333)
林明禎 明禎BB大晒完美S線條身材!
大晒明禎BB完美S線條身材!(圖片來源:IG@minchen333)
林明禎 香氛代言。
香氛代言。(圖片來源:IG@minchen333)
林明禎 修身代言。
修身代言。(圖片來源:IG@minchen333)
林明禎 啤酒代言。
啤酒代言。(圖片來源:IG@minchen333)
林明禎 飲品代言。
飲品代言。(圖片來源:IG@minchen333)
林明禎 運動服飾品牌代言。
運動服飾品牌代言。(圖片來源:IG@minchen333)
林明禎 遊戲機代言。
遊戲機代言。(圖片來源:IG@minchen333)
林明禎 駕駛學校代言。
駕駛學校代言。(圖片來源:IG@minchen333)

撰文:東方新地圖片來源:IG@minchen333、IG@starbuckshk