林穎彤

30歲林穎彤狂曬名牌手袋 曾與母親街頭行乞 緋聞男友個個富貴

最新娛聞

廣告

今年30歲的林穎彤向來以乖乖女形象示人,親民又貼地,深受一眾觀眾們的喜愛。不過,近日林穎彤就一改以往慳家貼地性格,突然變得超富貴,頻頻喺社交平台大曬名牌手袋!

30歲林穎彤突然富貴狂曬名牌手袋

向來打扮貼地嘅林穎彤,最近在社交平台頻頻炫富,周圍吃喝玩樂、出國旅行之外,仲要日日都襯唔同名牌手袋,CHANEL、CELINE、GUCCI、LV樣樣齊,光係手袋都已經至少值超過十萬港幣,非常富貴。

林穎彤 原本打扮貼地的林穎彤,最近打扮到成個闊太咁!
原本打扮貼地的林穎彤,最近打扮到成個闊太咁!(圖片來源:IG@bella_lam)
林穎彤 每張IG相都襯唔同名牌手袋
每張IG相都襯唔同名牌手袋(圖片來源:IG@bella_lam)
林穎彤 林穎彤又戴CELINE帽,又拎GUCCI手袋,全身名牌超富貴!
林穎彤又戴CELINE帽,又拎GUCCI手袋,全身名牌超富貴!(圖片來源:IG@bella_lam)

入行以來緋聞男友個個富貴

林穎彤自入行以來大部分緋聞男友都非富則貴。首先在2019年就被拍到同家底豐厚嘅伍富橋拍拖,當時伍富橋經常有四十萬戰車管接送,非常甜蜜。不過有傳伍富橋在兩人交往期間與《Think Big天地》主持人陳嘉慧過從甚密,令林穎彤嬲爆提出分手,最後以性格不合為由,分手收場。去年林穎彤就同「星級設計師」何偉立傳出緋聞,更有傳對方以6位數邀請林穎彤拍宣傳片,認真豪爽。

目標為本的林穎彤,17年飛甩奀星容天佑後,已火速收高等兵,與同公司星夢娛樂旗下的伍富橋打得火熱,出入有男方駕車管接送,生活升呢!
在2019年就被拍到同家底豐厚嘅伍富橋拍拖,當時伍富橋經常有四十萬戰車管接送,非常甜蜜。(圖片來源:新傳媒資料庫)
林穎彤 去年又同「星級設計師」何偉立傳出緋聞。
去年又同「星級設計師」何偉立傳出緋聞。(圖片來源:Facebook@Tim Design Ltd)

曾嫌前男友太奀而分手

林穎彤在2015年曾經同早前憑《法言人》成功彈起嘅容天佑有過一段情。當時兩人拍拖時分分合合,最後戀情只維持了兩年左右。有傳當時林穎彤媽媽嫌容天佑太奀,耽誤女兒發展,所以兩度棒打鴛鴦。

林穎彤 林穎彤前男友容天佑在無綫熱播劇《法言人》中飾演見習師爺Tony仔,憑俊俏嘅外表成功彈出。
林穎彤前男友容天佑在無綫熱播劇《法言人》中飾演見習師爺Tony仔,憑俊俏嘅外表成功彈出。(圖片來源:TVB《法言人》截圖)

年幼時與母親行乞維生 9歲拍劇幫補家計

最近突然富貴起嚟嘅林穎彤其實童年非常坎坷。林穎彤小時候曾經與母親接受鮑起靜訪問,親述坎坷身世。林穎彤母親在訪問中指在林穎彤1歲時,因丈夫有婚外情而遭拋棄。頓時失去經濟支柱的林母,當時一人帶住9歲大女及1歲林穎彤,感到相當徬徨:「我孭住1歲穎彤去天橋行乞,每晚大約九點到十二點三個鐘,天氣凍都照嚟,除咗落雨唔出嚟,就咁維持咗九個月,當時真係好絕望,好在有人教我哋申請綜緩﹗」林穎彤之後為了幫補家計,林穎彤從9歲就開始拍劇,到加入TVB之後,林穎彤亦非常有觀眾緣,說是工作不停手,生活總算得到改善。

林穎彤 有個坎坷童年的林穎彤,曾經與母親接受鮑起靜訪問親述坎坷身世。
有個坎坷童年的林穎彤,曾經與母親接受鮑起靜訪問親述坎坷身世。(圖片來源:ATV截圖)
林穎彤 林穎彤從9歲就開始拍劇,幫補家計。
林穎彤從9歲就開始拍劇,幫補家計。(圖片來源:ATV截圖)
林穎彤 從小就已經非常懂事的林穎彤,更加由細靚到大。
從小就已經非常懂事的林穎彤,更加由細靚到大。(圖片來源:ATV截圖)

撰文:東方新地圖片來源:IG@bella_lam、TVB《法言人》截圖、Facebook@Tim Design Ltd、新傳媒資料庫、ATV截圖