梁凱寧

梁凱寧做大學兼職講師獲贈初入行蝦碌合集 網民大讚:好青澀

最新娛聞

廣告

前TVB新聞主播梁凱寧(Maggie)一向因為甜美外貌及澎湃上圍備受網民關注,離開新聞小花的崗位之後,梁凱寧除了活躍於社交網外,又身兼多職,既是大學兼職講師,又主持港台節目,及擔任言語治療師,工作比以前更充實,近日梁凱寧完成了又一學期的授課,就獲學生們送上一份特別的驚喜禮物!
梁凱寧 呢個係梁凱寧做大學兼職講師時嘅打扮。
呢個係梁凱寧做大學兼職講師時嘅打扮。(圖片來源:IG@maggieleung0722)
梁凱寧 有長腿!
有長腿!(圖片來源:IG@maggieleung0722)

梁凱寧收禮物:雖然好尷尬,但係又好感動!

現年30歲的梁凱寧自2019年回到母校香港浸會大學,擔任傳理學院新聞系的兼職講師,日前她在社交網貼出學生們所送贈的影片,以及自己當日的靚相和收禮時的反應,笑言:

「突然又已一年~
學生們好好!
九半咁早都肯嚟上堂,
仲要多謝Bonnie及母校的信任。

p.s. 多謝學生的禮物,
將我讀書+實習+初入行蝦碌片段合集,
咁都俾你哋諗到,
雖然好尷尬,但係又好感動。
Love you all!」

梁凱寧 梁凱寧睇片睇到好尷尬,但又好感動!
梁凱寧睇片睇到好尷尬,但又好感動!(圖片來源:IG@maggieleung0722)

重溫初入行短髮揸槍Look

原來片中既有梁凱寧初入行時的短髮揸槍Look,亦有她以前做主播報天氣和新聞,以及最近做言語治療師時的剪輯片段,引來不少網民大讚:「好青澀」、「支槍幾襯你」、「好正呀」、「美!氣質女神!」、「以前同依家都係咁可愛」、「鍾意你報天氣個樣」、「靚靚導師」、「又靚又pro」、「啲片段真係好正,特別係你睇片嗰段!」、「唔使尷尬,証明你成長咗唔少」等等。

梁凱寧 呢張係梁凱寧2013年就讀大學二年級暑假期間,在無綫新聞部實習時嘅相片。
呢張係梁凱寧2013年就讀大學二年級暑假期間,在無綫新聞部實習時嘅相片。(圖片來源:IG@maggieleung0722)

被學生們投訴太早上課

梁凱寧的學生們亦有湧入留言:「多謝你九半咁早起身嚟教我哋!雖然我遲到,但都好過無到」、「多謝maggie!!! 但冇必要下次都係唔好8半了謝謝」、「多謝maggie!呢個sem辛苦了」等等,可見梁凱寧十分受學生們愛戴,有學生更搞笑話:「已加入Fans Club。」引來梁凱寧回應:「冇呢樣嘢!」

梁凱寧 梁凱寧同學生們打成一片。
梁凱寧同學生們打成一片。(圖片來源:IG@maggieleung0722)
梁凱寧 睇真啲,梁凱寧嘅學生似乎女多過男。
睇真啲,梁凱寧嘅學生似乎女多過男。(圖片來源:IG@maggieleung0722)
梁凱寧 最後再來張大合照。
最後再來張大合照。(圖片來源:IG@maggieleung0722)

梁凱寧IG不時大派福利

梁凱寧自從2019年離開無綫後,就開始接任不同工作,可以話係撈到風生水起。而她亦不時在IG上大方分享自己的生活動態,更不時派福利畀Fans,其中最煞食的莫過於一對長腿!梁凱寧更不時會展示出其完美身段,令唔少Fans都睇到心心眼。

梁凱寧 梁凱寧身材一直都有料到。
梁凱寧身材一直都有料到。(圖片來源:IG@maggieleung0722)
梁凱寧 獲網民大讚係「世一籮柚」!
穿著瑜伽褲做運動曾引起網民熱議。(圖片來源:IG@maggieleung0722)
梁凱寧 早前梁凱寧著Oversized籃球衫,表演「下身失蹤」。
早前梁凱寧著Oversized籃球衫,表演「下身失蹤」。(圖片來源:IG@maggieleung0722)
梁凱寧 大騷白滑美腿。
大騷白滑美腿。(圖片來源:IG@maggieleung0722)

梁凱寧 紅色比堅尼展身材

網民一向對於梁凱寧的形象都感到十分正面,仲形容對方十分「貼地」,更同網民互動大玩「你問我答」,當中盡顯個一份「貼地感」以及女神的親民。梁凱寧仲曾經在IG上破格貼出著紅色比堅尼潛水的畫面,盡顯佢性感的身段!

梁凱寧在水中與鯊共舞。
梁凱寧在水中與鯊共舞。(圖片來源:IG@maggieleung0722)
梁凱寧 短片中的最後幾秒,令網民目不暇給。
短片中的最後幾秒,令網民目不暇給。(圖片來源:IG@maggieleung0722)
梁凱寧 梁凱寧在水中與鯊共舞。
優美的泳姿令人目不轉睛。(圖片來源:IG@maggieleung0722)

撰文:東方新地圖片來源:IG@maggieleung0722