梁凱寧 新聞女神

31歲前新聞女神梁凱寧再晒逆天長腿 網民拎前主播嚟比較結果令人絕望

最新娛聞

廣告

現年31歲的前新聞女神梁凱寧(Maggie)即使已離巢TVB多年,仍是網民熱捧的對象,今天(10日)她在社交網站Po出幫香港電台拍攝的花絮照片及影片,當中大晒逆天長腿,網民睇到心心眼之餘,仲拎同樣係前新聞主播嘅陳嘉倩比較,結果…
梁凱寧 新聞女神 梁凱寧深得網民喜愛。
梁凱寧深得網民喜愛。(圖片來源:IG@maggieleung0722)

梁凱寧晨早時間又晒長腿 仲搵埋醫生一齊同大家講解…

現年31歲的前新聞女神梁凱寧憑甜美樣貌及美好身材,令她俘虜了不少網民的心。今天(10日)她在IG Po出為香港電台拍攝《醫生與你》花絮照片及影片,焦點是梁凱寧再一次晒出她的逆天長腿,她寫道:

各位早晨
有冇人同我一樣
一朝早起身好容易有鼻敏感?

如果想了解更多
歡迎大家收睇《醫生與你》
多謝林建業醫生同我哋拆解咗
咁多有關鼻敏感嘅問題
亦都好多謝好拍檔Justin胡志遠教授

梁凱寧 新聞女神 又曬長腿。
又曬長腿。(圖片來源:IG@maggieleung0722)
梁凱寧 新聞女神 網民話林建業醫生都聽唔住要托眼鏡。
網民話林建業醫生都聽唔住要托眼鏡。(圖片來源:IG@maggieleung0722)

網民大讚:性感尤物

唔少網民大讚一早又派「福利圖」,令返緊工嘅大家會「精神」,他們寫道:「讓我欣賞到你的美腿」、「中間嘅醫生見到美腿都要扶正一下眼鏡」、「性感尤物」。

梁凱寧 新聞女神 梁凱寧經常騷長腿。
梁凱寧經常騷長腿。(圖片來源:IG@maggieleung0722)

網民開Post討論梁凱寧定陳嘉倩 結果二人差距10倍以上

大家除了欣賞她的美腿之外,更有網民在討論區開Post,以「梁凱寧定陳嘉倩」為題,此Post開了4小時,梁凱寧便以大比數接近2千個讚好完勝同為前主播的陳嘉倩,陳嘉倩只有100多人支持,差距10倍以上。

梁凱寧 新聞女神 網民將兩位比較一下。
網民將兩位比較一下。(圖片來源:IG@maggieleung0722/kasin520)
梁凱寧 新聞女神 梁凱寧於網民投票中大比數勝出陳嘉倩。
梁凱寧於網民投票中大比數勝出陳嘉倩。(圖片來源:IG@maggieleung0722/kasin520)

圖片來源:IG@maggieleung0722、IG@maggieleung0722/kasin520