梁家輝

梁家輝親妹沖繩出嫁 孖女盛裝靚爆出席

最新娛聞

廣告

影帝梁家輝兩位千金Chloe和Nikkie,係出晒名的靚爆星二代,近日佢哋成家人齊齊飛去日本沖繩,並唔係旅行度假,而係去參與梁家輝妹妹Emmy的婚禮!兩位千金都分別帶上男朋友同行,齊齊喺網上放閃,好似搶晒新娘鏡喎!
撰文:東方新地|圖片:instagram

梁家輝妹妹出嫁 家人一同見證

近日,梁家輝細妹Emmy於沖繩舉行婚禮,婚禮除了有家輝兩公婆出席外, 兩位已長得亭亭玉立的女兒Chloe和Nikkie亦有同行,仲各自帶埋男朋友,今次真係一家人齊齊整整啦!

梁家輝孖女為姑姐做花女

婚禮當日,Chloe和Nikkie當然盛裝打扮出席,擔任花女的Nikkie更直言由細到大話要做姑姐花女,講到26歲終於等到今日,同時更稱姑姐是全世界最靚的新娘。

孖女男朋友一同出席

連日來,兩姊妹都上載唔少婚禮的相片外,又各自放埋同男友一起的甜蜜合照,睇得出一雙一對的他們,令成個婚禮氣氛洋溢住更濃厚的甜蜜氣息!

梁家輝孖女感情要好

另外,由於日前是National Siblings Day,即係國際兄弟姊妹日,感情要好的一對孖女當然要順勢慶祝一下,所以就放咗唔少自拍照上網。一對孖女又索又靚,相信將來都會同姑姐一樣,係個靚靚新娘!