梁文禮

梁文禮怒斥姜濤侮辱張國榮作品 再被踢爆私下狠評陳奕迅、MIRROR、岑寧兒

最新娛聞

廣告

梁文禮私下批評梁詠琪被鬧是雙面人後,立即公開向梁詠琪道歉,忽然改口聲稱因為肉緊對方,是愛的表現,而梁詠琪大方回應被讚EQ高!以為告一段落,點知梁文禮再被爆料,指他是雙面人慣犯,經常公開讚完歌手,轉頭便在私人FB帳戶踩到一文不值,陳奕迅、姜濤MIRROR、盧瀚霆等都被佢狠狠批評!

今天(27日)商業電台在社交網站發聲明,表示會將梁文禮主持工作暫停三個月,讓他冷靜一點,長文如下:「有鑑於本台節目主持人梁文禮,近日於社交平台對個別音樂人發出帶有傷害性之評論,經本台負責人與梁文禮共同檢討後,雙方同意於2月27日起暫停其主持人職務三個月,待冷靜,反思過後再重新出發。」

梁文禮 商台聲明。
商台聲明。(圖片來源:商業電台Facebook截圖)

梁文禮公開向梁詠琪道歉:基於肉緊!

梁文禮睇完梁詠琪個唱,公開畀讚,但私人FB帳戶就狠批:「個flow差,歌編得差,舞差,當然佢唱得差啦~其實都預咗,但係無諗過咁離譜,唱K咁!連《愛自己》都入唔到呀大佬,我全晚都睇得好掹,坐立不安……」

梁詠琪尾場大方回應被梁文禮的批評,被讚EQ高!不過有傳其經理人向各大傳媒施壓求「鬆手啲」,又曾怒轟傳媒「咬住梁詠琪唔放」,咦?邊個先係雙面人?
梁詠琪尾場大方回應被梁文禮的批評,被讚EQ高!(圖片來源:無綫娛樂新聞截圖)

梁文禮爆陳奕迅黑歷史:唔通寫佢黑面唱歌咩?

原來梁文禮係慣犯,向來在私人FB批評歌手之習慣,去年尾陳奕迅在紅館舉行跨年騷,大獲好評,梁文禮睇完騷在IG大讚陳奕迅,並寫道「久違了的呢個陳奕迅」,大讚個騷完美,由陳奕迅的演出、以至燈光、舞台、舞蹈員等都非常好。不過其後卻把此Post和與網民的對話截圖,在私人FB分享,並寫出另一番話:「唔通我要寫佢(陳奕迅)之前黑面唱歌,唱到發脾氣,唔記得《四季》歌詞,喺我同麻利面前拋咪拋到跌咗支咪落地!」去年陳奕迅翻唱五首其他歌手的作品,當中有莫文蔚的《慢慢喜歡你》,梁文禮亦有意見,直斥:「如果你好似我咁鍾意《慢慢喜歡你》,就千祈咪L聽陳奕迅個版本」。

梁文禮在IG公開大讚陳奕迅的跨年演唱會完美!
梁文禮在IG公開大讚陳奕迅的跨年演唱會完美!(圖片來源:IG@leungmanlai)
梁文禮 私下卻不停踩!
私下卻不停踩!(圖片來源:網上圖片)
梁文禮
(圖片來源:網上圖片)

梁文禮斥姜濤、AL翻唱哥哥歌曲:集體強姦張國榮作品

梁文禮在私人FB曾轉載一篇講姜濤、盧瀚霆Anson Lo翻唱張國的歌致敬,梁文禮加入個人意見:「集體強姦張國榮作品」,對二人翻唱張國榮作品好反感。不過奇就奇在梁文禮曾在IG公開大讚姜濤,大讚姜濤是天生的表演者,「100% Natural Born Artist」、「上台殺死人,如有神光照射」,果然雙面人。

梁文禮
(圖片來源:FB@盧瀚霆
梁文禮大讚姜濤!
梁文禮大讚姜濤!(圖片來源:IG@leungmanlai)

批評MIRROR出周邊商品醜

梁文禮又曾批MIRROR:「點解MIRROR啲周邊公仔可以咁醜?設計完全無心兼無良心,點頭通過所有嘢出得嘅都係,你哋邊個會買?千祈唔好畀我睇到,即刻unfollow你!」梁文禮更將與友人對話截圖在私人FB公開,友人追問他買唔買到MIRROR演唱會飛,梁文禮反問:「一定要睇咩?不如做啲更有意義嘅嘢啦!」

梁文禮
(圖片來源:IG@Mirror.weare)
梁文禮
(圖片來源:網上圖片)

梁文禮轉貼楊千嬅:你咪X去睇佢演唱會

梁文禮亦曾批評有岑寧兒:「個個都話YoYo係天使嘅聲音,你聽過天使把聲咩?可能係Minions咁都得㗎嘛」,梁文禮又曾轉貼楊千嬅的Post:「你咪X去睇佢演唱會,以後唔同你打牌!」

不過梁文禮都有知音人,指他「講真嘢唔得咩?」、「係自己私人FB講嘢都唔得呀?」、「無拿拿再爆料,係咪梁詠琪啲公關做㗎?」

梁文禮
(圖片來源:IG@leungmanlai)

周啟生撐梁文禮被梁詠琪粉絲狙擊

唔單止咁,樂壇前輩周啟生都出聲撐梁文禮,狙擊埋梁詠琪一份:「一個DJ出post批評一個,根本唔識唱歌嘅名歌手,對我來說這是絕對公平合理的,人人也可以說自己心裏面的一番說話。最惹人爭論的,就是他用另外一個帳號,想問一問大家,身邊有幾多人有多個一個帳號?一班水平低嘅人,永遠會支持同佢自己差唔多渣嘅歌手。成件事最奇怪嘅就係佢要道歉,人批評你,你批評人…..何罪之有?」即遭梁詠琪粉絲圍攻。

梁文禮
(圖片來源:FB@周啟生)
梁文禮
(圖片來源:FB@周啟生)

周啟生:無道理就撩交嗌!

疑似梁詠琪粉絲留言鬧爆周啟生:「最大問題係梁文禮係雙面人」,周啟生回應:「人格問題,同佢講嘅內容真偽無關」。有網民就留言指好懷念七、八十年代香港樂壇,指香港現今有實力的歌手不多,周啟生即回應:「一班食客,垃圾都可以吞落肚,仲邊度有好嘅廚師?」周啟生被梁詠琪粉絲瘋狂狙擊,他不客氣回覆:「鍾意盲撐嘅自己出post,我唔會去畀意見,唔鍾意我嘅 post,唔好入嚟睇,搞事嘅人,我見一個踢一個」、「不要掀起罵戰,我只不過講我意見,無道理就撩交嗌!」

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

撰文:東方新地(部份內容來自新Monday)圖片來源:IG@leungmanlai、網上圖片、無綫娛樂新聞截圖、FB@周啟生