梁諾妍 洪永城

梁諾妍產後減肥練出六舊腹肌 大晒fit爆身材 落磅全靠一種高效法!

最新娛聞

廣告

洪永城的太太梁諾妍(Inez)在2021誕下女兒之後曾經暴肥27磅,傲人嘅身材完全唔見晒。時至今日梁諾妍產後一年多,直至昨日(9日)梁諾妍終於在IG大晒瘦身成果,一排「朱古力腹肌」擺在眼前,簡直仲fit過有bb之前!據知梁諾妍落磅咁勁,竟全因用咗一種減肥法?
梁諾妍 洪永城 梁諾妍誕下女兒後曾經暴肥27磅!
同老公洪永城經常一齊做運動。(圖片來源:IG@inez_leong)
梁諾妍 洪永城 梁諾妍誕下女兒後曾經暴肥27磅!
梁諾妍誕下女兒後曾經暴肥27磅!(圖片來源:IG@inez_leong)
梁諾妍 洪永城 依家回復返晒!
依家回復返晒!(圖片來源:IG@inez_leong)

梁諾妍辛苦練出人魚線 身材更勝全盛時期

梁諾妍指出產後曾經暴肥27磅,面對傲人的身材突然消失,因此她產後密密操練,終於得來美滿的成果!昨日(9日)梁諾妍在IG上釋出自己的瘦身成果照,身穿Bra Top襯黃色運動褲對鏡自拍的她,結實的腹肌和人魚線顯然而見,身材比起產前更勝一籌!
另外梁諾妍大方分享產後兩個月、五個月和現在的身形對比圖,可以見到她以前的小肚腩完全消失,並由產後五個月的纖瘦,變為現在的六舊腹肌健康身形,連以往的麒麟臂都唔見埋,認真落咗唔少苦工!

梁諾妍 洪永城 梁諾妍在IG上釋出自己的瘦身成果照,比產前更勝一籌!
梁諾妍在IG上釋出自己的瘦身成果照,比產前更勝一籌!(圖片來源:IG@inez_leong)
梁諾妍 洪永城 對比圖。
對比圖。(圖片來源:IG@inez_leong)
梁諾妍 洪永城 梁諾妍fit爆身材一覽。
梁諾妍fit爆身材一覽。(圖片來源:IG@inez_leong)
梁諾妍 洪永城
(圖片來源:IG@inez_leong)

梁諾妍甩磅全靠某高效減肥法!

除咗大放福利圖之外,梁諾妍仲大方分享自己的瘦身秘訣,她指出減肥從來都是「7分飲食3分運動」,並指出透過改變飲食習慣,配合168低碳飲食(一天 24 小時當中,禁食 16 小時,進食 8 小時。也就是把可以進食的時間壓在 8 小時之內,其餘 16 小時不吃含有熱量的食物。)和好的補充品,會有良好減肥的效果:

有好多人都話我依家好似仲瘦過未有BB時
其實運動量同以前一樣
反而飲食習慣轉了
168+低碳飲食 再配合好的補充品
身體少咗醣,皮膚都會變好,脂肪自然下降,身形就自然變得理想
7分飲食3分運動
飲食做得好,運動都一定要配合
肌肉係唔會自己生出嚟,一定要做肌肉訓練先會有
而有肌肉線條看上去先係健康美啊!

梁諾妍 洪永城 梁諾妍平時熱愛運動!
梁諾妍平時熱愛運動!(圖片來源:IG@inez_leong)
梁諾妍 洪永城
(圖片來源:IG@inez_leong)
梁諾妍 洪永城
(圖片來源:IG@inez_leong)
梁諾妍 洪永城
(圖片來源:IG@inez_leong)

洪永城眼見老婆成功甩磅勁葡萄 眾星留言賀梁諾妍變回瘦底

眼見梁諾妍減肥咁成功,作為佢老公嘅洪永城都忍唔住留言:「點解我個肚唔係咁?」網民見到都即刻忍唔住戲言洪永城:「你仲停留緊係坐月階段?」
梁諾妍身材變到咁苗條,好多圈中女星都極葡萄留言,胡定欣更指:「Sooo fit!」連詩雅則在回應中表示驚訝「OMGGGGGGGG」;其他藝人如蕭正楠、楊潮凱、陳奐仁、余香凝都有留言大讚。

梁諾妍 洪永城 洪永城「被串」。
洪永城「被串」。(圖片來源:IG@inez_leong)
梁諾妍 洪永城 眾星勁葡萄!
眾星勁葡萄!(圖片來源:IG@inez_leong)
梁諾妍 洪永城
(圖片來源:IG@inez_leong)

撰文:東方新地圖片來源:IG@inez_leong