森美

森美上「熊館」自爆抑鬱唔斷尾 拍無綫劇做「老鼠俠」有領悟 舉中指做回自己

最新娛聞

廣告

森美上「熊館」接受PHProductionHK熊仔頭訪問,對於所有敏感話題包括網上有不少負面指責及被抑鬱症多年,森美都一一回應。訪問中森美無意間踢爆熊仔頭情緒爆煲將會大休息,森美以過來人身份自爆抑鬱症未斷尾,還重提當年拍無綫劇《過街英雄》令他領悟人生道理……

森美 保錡與余德丞先後在「熊館」提及入行時多得森美帶挈,非常感激他,余德丞仲連Do姐都唔多謝。
保錡與余德丞先後在「熊館」提及入行時多得森美帶挈,非常感激他,余德丞仲連Do姐都唔多謝。(圖片來源:YouTube@FHProductionHK影片截圖)

森美深受後輩敬重

熊仔頭成功邀請到自己的偶像森美上「熊館」做嘉賓,一開始就讚森美是個好前輩,因為曾經上過「熊館」的余德丞與保錡@ERROR都異口同聲提及入行後一定要多謝的人是森美大哥,原來森美多年前認識保錡時,保錡是做茄哩啡,當時全場冇人理保錡,得森美一個與他傾偈,仲話當時覺得保錡幾靚仔,熊仔頭反應好大:「你認真㗎?」

森美 森美仲記得認識保錡時他仍未正式入行。
森美仲記得認識保錡時他仍未正式入行。(圖片來源:YouTube@FHProductionHK影片截圖)
森美 森美竟然覺得保錡幾得意同幾靚仔。
森美竟然覺得保錡幾得意同幾靚仔。(圖片來源:YouTube@FHProductionHK影片截圖)

熊仔頭大膽提問 森美大方回答

熊仔頭在片中表示森美曾提過,要尊重所有受訪者,不過熊仔頭就大膽問及網上有不少網民批評森美「老屎忽、寸寸貢、認叻、講啲嘢content farm」,而森美亦大方回應:「係呀!係呀!佢哋講嘅嘢全部都啱,我成日都講啲content farm嘅嘢……而呢個係我嘅節目要做嘅嘢,我真係要搵唔同嘅content去同人講,不過我都要為自己攞番個公道,content farm同我有分別嘅,打個譬如我會將印度神童講嘅嘢mark低個日子,我就喺佢話發生嗰日講,大家睇吓係唔係……我會做資料搜集,做多啲嘢,我唔係content farm。」

森美 熊仔頭話要問森美一條唔尊重嘅問題。
熊仔頭話要問森美一條唔尊重嘅問題。(圖片來源:YouTube@FHProductionHK影片截圖)
森美 森美在網上討論區負面批評都唔少。
森美在網上討論區負面批評都唔少。(圖片來源:YouTube@FHProductionHK影片截圖)
森美 森美對所有負評欣然接受。
森美對所有負評欣然接受。(圖片來源:YouTube@FHProductionHK影片截圖)
森美 森美承認自己成日都講啲content farm嘅嘢,不過係工作所需。
森美承認自己成日都講啲content farm嘅嘢,不過係工作所需。(圖片來源:YouTube@FHProductionHK影片截圖)

森美舉中指講人生道理

對於與小儀合作多年,經常被指做上把欺負小儀,森美解釋只是為了節目效果,不過他也曾因太過份而令小儀當場爆喊,事後要反省及檢討。森美更用5隻手指來說明人生道理,往往人只會最喜歡看最短的大拇指被舉起,但他最喜歡最長的中指就不能隨便畀人睇,說時森美舉起的中指被打格,並說現在想做回自己:「劉德華都會有人唔鍾意、張學友都畀人話唱歌唔好聽……你冇可能取悅晒所有人,做返自己可能有人會鍾意你呢?」

森美 森美話自己只係一個鍾意也文也武、認叻的人,不過唔係一個真正叻的人。
森美話自己只係一個鍾意也文也武、認叻的人,不過唔係一個真正叻的人。(圖片來源:YouTube@FHProductionHK影片截圖)
森美 森美笑言自己其實是個麻煩大叔。
森美笑言自己其實是個麻煩大叔。(圖片來源:YouTube@FHProductionHK影片截圖)
森美 森美舉中指剖析人生道理。
森美舉中指剖析人生道理。(圖片來源:YouTube@FHProductionHK影片截圖)
森美 現在只想做返自己,唔會理別人點睇。
現在只想做返自己,唔會理別人點睇。(圖片來源:YouTube@FHProductionHK影片截圖)

重提當年做「老鼠俠」諸事不順

熊仔頭問森美何時「叮一聲」找到令自己變得快樂的方法?森美說:「我就係心裡面諗起蘇師傅話我行運㗎囉!佢明明話我呢十年行運,點解會咁樣呢?我喺嗰時拍過一套電視劇,嗰個過程當中發生咗好多峰迴路轉嘅嘢,政治嘅關係令到個劇有好多迴響,收視又唔係好高喎!當期時所有人都覺得嗰件事好差,好多人話點解你會拍咗嗰套劇呀?嗰套劇又搞到咁呀!好慘呀!咁我話唔係喎,明明蘇師傅話我呢幾年行好運㗎喎!」

森美 森美擔正無綫劇《過街英雄》做男一,20年播出之時正值社會運動,他不諱言因政治關係令套劇有好多迴響。
森美擔正無綫劇《過街英雄》做男一,20年播出之時正值社會運動,他不諱言因政治關係令套劇有好多迴響。(圖片來源:YouTube@FHProductionHK影片截圖)
森美 森美曾被指當年遇事業低潮,但他表示蘇師傅明明話佢行好運。
森美曾被指當年遇事業低潮,但他表示蘇師傅明明話佢行好運。(圖片來源:YouTube@FHProductionHK影片截圖)

做男一自我感覺良好 懂自我欣賞就係行運

森美近年只在無綫劇《過街英雄》做過男一,劇集在18年開拍,不過成為倉底貨於20年才播出,森美飾演識得飛天遁地儆惡懲奸的「老鼠俠」,角色超現實被指好膠,當年仲拍埋黃翠如,負評無數,不過森美就有另一番體會:「我以前拍嘅電視劇或電影都好,我係唔會睇返,但我晚晚自己坐喺度睇返自己套劇,然之後哈哈哈喺度笑,跟住我話『點呀老婆?』佢話『我真係覺得你唔係好適合做戲囉!』喂唔係喎,我真係覺得好好笑,好鍾意喎!喺嗰一刻我悟到一樣嘢,嗰件事就算大家覺得係好差,而你都感覺到嗰樣嘢係好嘅時候呢,你就係最好運嘅時候,你懂得欣賞自己嘅人生你就係行緊運。」

森美 森美在《過街英雄》拍住女一黃翠如,加埋個江嘉敏,唔怪得當年播出劣評如潮。
森美在《過街英雄》拍住女一黃翠如,加埋個江嘉敏,唔怪得當年播出劣評如潮。(圖片來源:無綫劇照)
森美 套劇講森美遇上交通意外後,意外移植咗老鼠再造耳仔上身,結果一夜間聽覺、嗅覺、行動能力都大變,搞到變咗識得飛天遁地儆惡懲奸嘅老鼠俠!
套劇講森美遇上交通意外後,意外移植咗老鼠再造耳仔上身,結果一夜間聽覺、嗅覺、行動能力都大變,搞到變咗識得飛天遁地儆惡懲奸嘅老鼠俠!(圖片來源:無綫劇照)
森美 角色設定勁誇張離地,森美覺得自己的演出好好笑,好鍾意。
角色設定勁誇張離地,森美覺得自己的演出好好笑,好鍾意。(圖片來源:無綫劇照)
森美 森美大講人生金句,袋錢入熊仔頭袋。
森美大講人生金句,袋錢入熊仔頭袋。(圖片來源:YouTube@FHProductionHK影片截圖)

森美估中熊仔頭情緒爆煲

森林第一次見熊仔頭真身,竟以麻甩佬來形容他,在對話中更發現熊仔頭情緒有問題,指他極有可能會有抑鬱症,而熊仔頭開門見山對森美說這一集是「熊館」尾二一集,因為他將會大休息,森美不敢相信自己估中熊仔頭真的爆廠,並以過來人身份分享他患抑鬱症的經歷,仲反客為主訪問返熊仔頭。森美說:「容易抑鬱嘅人係最記得自己做錯嘅嘢,會忘記晒自己好嘅事!……你要睇醫生喇!我有食藥……唔斷尾㗎!我覺得醫生講得幾好,你由冇事變有事用咗5、6年,咁你變番好要5、6年就緊㗎啦!」

森美 森美唔介意重提自己曾患抑鬱症。
森美唔介意重提自己曾患抑鬱症。(圖片來源:YouTube@FHProductionHK影片截圖)
森美 森美突然話覺得熊仔頭有機會患抑鬱症。
森美突然話覺得熊仔頭有機會患抑鬱症。(圖片來源:YouTube@FHProductionHK影片截圖)
森美 熊仔頭對森美承認自己因情緒爆廠而要大休息。
熊仔頭對森美承認自己因情緒爆廠而要大休息。(圖片來源:YouTube@FHProductionHK影片截圖)
森美 森美開口中,猛問熊仔頭點解會爆廠。1
森美開口中,猛問熊仔頭點解會爆廠。(圖片來源:YouTube@FHProductionHK影片截圖)

森美由受訪者變主持

森美重提自己當時的感受:「抑鬱嘅時候無論你做咩都覺得唔快樂,實際上係你開心,做咩都開心……如果嗰件事大家都覺得好差,而你都感覺到嗰樣嘢係好嘅時候,你就係最好運嘅時候。」最後森美語重心長同熊仔頭講:「我希望你做番自己,唔好放棄自己嘅創作,你欠咗呢個社會,你欠咗你嘅followers,佢哋嘅精神食糧喺你度。」森美的一番說話感動了不少網民,有不少人在討論區表示支持熊仔頭,祝佢早日康復。

森美 森美大講情緒病病徵。
森美大講情緒病病徵。(圖片來源:YouTube@FHProductionHK影片截圖)
森美 原來好難斷尾,只是經過治療程度有別。
原來好難斷尾,只是經過治療程度有別。(圖片來源:YouTube@FHProductionHK影片截圖)
森美 森美變得好認真。
森美變得好認真。(圖片來源:YouTube@FHProductionHK影片截圖)

森美 森美反過來安慰熊仔頭。
森美反過來安慰熊仔頭。(圖片來源:YouTube@FHProductionHK影片截圖)

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

撰文:東方新地圖片來源:YouTube@FHProductionHK影片截圖