椎名瑞稀 銀包

港人路不拾遺發現銀包急尋事主 網民發現其IG擁30萬粉絲加福利圖:想面交!

最新娛聞

廣告

「路不拾遺」向來都是美德,近日就網民於Facebook表示,在巴士上執到一個銀包,並試圖聯絡物主取回失物,於是在FB群組「香港失物報失及認領群組」發文廣傳。憑銀包中的卡片可見,失主似乎是一位日本女生,有網民看到名字後變馬上大呼,指出是IG坐擁30萬粉絲、有海量福利圖的網紅,令一眾港男超興奮,更勸喻該名執到銀包的網民:「一定要面交!」

網民執到日本妹銀包積極FB尋人

早前有網民於「香港失物報失及認領群組」出post,表示在機場總站往荃灣愉景新城的N31巴士座位上執到銀包,打開一看有一張卡寫住物主的個人資料,是現年22歲、名叫「椎名瑞稀」的日本人,該網民還表示並已將銀包交給了司機。貼文公開後獲大批網民留言,有人見到是22歲的日本妹後,馬上非常興奮:「建議親手交」、「無論如何,衝着『22才』這一點就已經要親手交才行」、「緣份來到,可惜沒有好好把握」、「大家果然都好熱心,尤其係香港嘅男士」、「天賜良緣」,不過有網民留意到事主似乎係一位女性:「大家似乎冇留意到,執到失物嗰位都係女性!」

椎名瑞稀 銀包 日本妹 銀包 港人 日本妹 港人 銀包 有港人於「香港失物報失及認領群組」出post,表示喺機場總站往荃灣愉景新城的N31巴士座位上執到銀包
有港人於「香港失物報失及認領群組」出post,表示喺機場總站往荃灣愉景新城的N31巴士座位上執到銀包!(圖片來源:fb@香港失物報失及認領群組)

物主係29.7萬粉絲的KOL?真相原來係…

有網民仲疑似搵到物主的IG,真身居然係成29.7萬粉絲的KOL?!同樣叫「椎名瑞稀」的日本妹,IG啲相非常「色色」,又真空又泳裝又瑜伽褲真係勁過份!唔少港男睇到該IG後即留言爭住話要幫手,又有幾個港男表示已經dm該日本妹,仲表示可以幫手送到日本!「如樓主比較忙 我可以親手送去日本」、「親身飛去日本交…個朋友」、「我可以幫你交」、「一夜之間多成千個『科奴牙』」、「幾千人問佢係咪跌證件」、「DM咗確認緊係咪佢」。不過睇真啲其實該IG係專分享靚靚日本妹的IG嚟,仲有第2個ac都係分享來自日本各地的可愛的妹豬!有網民仲分析其實一切都係廣告、marketing技倆:「其實可能一切都係marketing技倆,話整唔見咗,然後po上網,等大家search佢個名,發現佢係賣相架妹,咁就有流量,好過畀錢賣廣告!」

椎名瑞稀 銀包 日本妹 銀包 港人 日本妹 港人 銀包 網民IG搵到同樣叫「椎名瑞稀」的日本妹,有成29.7萬粉絲
網民IG搵到同樣叫「椎名瑞稀」的日本妹,有成29.7萬粉絲(圖片來源:fb@香港失物報失及認領群組)
椎名瑞稀 銀包 日本妹 銀包 港人 日本妹 港人 銀包 有網民熱心dm
有網民熱心dm對方,但未得到回覆。(圖片來源:fb@香港失物報失及認領群組)

圖片來源:FB@香港失物報失及認領群組、IG@siina_mizuki