楊受成博士帶領英皇集團旗下藝人撐band騷 謝霆鋒:

楊受成博士帶領英皇集團旗下藝人撐BAND騷 謝霆鋒:要支持下 Rock 友

最新娛聞

廣告

早前英皇娛樂於麥花臣舉行《起勢夾BAND COMBAT 總決賽》,一共有十隊樂隊入圍總決賽,一輪精彩表演後,最後冠軍由驚愕花奪得,亞軍:爽快貓Cool Cool Cat,季軍:Daze in white,各得獎者除了獲得現金奬及價值五萬大元的獎座之外,更可獲代表香港前往參加台灣「浮現祭」,日本「Tokyo calling」2024年的音樂節,作為表演嘉賓。
楊受成博士帶領英皇集團旗下藝人撐band騷 謝霆鋒: 英皇集團主席楊受成博士與旗下藝人出席《起勢夾BAND COMBAT 總決賽》。
英皇集團主席楊受成博士與旗下藝人出席《起勢夾BAND COMBAT 總決賽》。(圖片來源:大會提供)

身為本地樂隊龍頭大佬之一的Supper Moment 主音 Sunny , 鼓手阿達亦有到場支持,由頭睇到尾,而加入樂壇時已經注滿Rock血的謝霆鋒亦有出席,全晚坐老闆楊受成博士身邊睇騷,支持香港新一代band友。

楊受成博士帶領英皇集團旗下藝人撐band騷 謝霆鋒: 楊受成博士同謝霆鋒睇得十分開心。
楊受成博士同謝霆鋒睇得十分開心。(圖片來源:大會提供)

謝霆鋒支持Rock友 透露開演唱會要等下先

霆鋒看騷前表示,非常期待看這次比賽,因為他覺得香港是需要有人支持樂隊的發展,覺得公司今次搞這個騷,非常有誠意及有心,「hip hop 威左咁耐,係時侯要支持下 Rock 友。」問到他會不會心癢癢,這麼久沒上舞台彈結他,會不會楊生想他看完騷,引他開個人演唱會?歌迷期待到頸都長,霆鋒笑答,「唔開住啦…哈哈,專心拍戲呀,心上重有幾部戲未完成,依家同華哥個部都要拍到一月中啦。( 叫埋馮德倫一齊出來夾下 band啦?)哈哈,我地已經係叔父輩,有機會睇時間啦。」今日阿SA生日,問到霆鋒知唔知?霆鋒話,「下?係咩?生日快樂呀!我從來都唔記生日嘅…哈哈。」問到他會不會有時間放聖誕假?可以陪下女友?霆鋒就笑道,「 專心拍戲先啦…依家我邊度都去唔到…..」然後俾左個無寧兩可的笑容作結。

楊受成博士帶領英皇集團旗下藝人撐band騷 謝霆鋒:
(圖片來源:大會提供)

陳家樂有一個樂隊夢:希望重出江湖

此外,昨晚一班英皇藝人亦有到場支持這個比賽,繼有Gin Lee、陳家樂、 鄧小巧 、泳兒、Dark Wong、Elly、許靖韻、Suey、 朱天、Kenneth 、Andy 、Polly、Jeana 等等均有到場支持,陳家樂表示,他一直也有一個樂隊夢,當知道有這比賽時,主動問公司想參加,「夾band係我兒時夢想呀,十幾年無玩,但公司話我可以參加,我咪即搵以前夾Band的朋友,希望重出江湖,可惜朋友唔理我,唯有臨時拉夫組了一隊新Band,我係結他手,唔係主音。可惜最後第二回合結束後就已經輸了,未能晉級。我重記得第二回合要上台表演,當日8號風球,以為會取消但如常舉行,結果非常緊張又好驚,最後輸咗,而大家事後給我的評語是好似一碌木,不過我團火未熄,會繼續練㗎。(Twins之後開演唱會,會自薦上台彈結他?)唔會,但有其他準備,大家到時留意啦。」

楊受成博士帶領英皇集團旗下藝人撐band騷 謝霆鋒:
(圖片來源:大會提供)

李幸倪希望紅館演唱會表演打鼓

Gin Lee李幸倪則表示16歲就與家人夾Band,擔任主音到不同地方表演,擁有夾Band的7年經驗,亦因此對日後成為歌手很有幫助,「大家記唔記得,2018年我係紅館開騷時,我呢隊家庭Band就在台上演出過,個次真係非常難忘,我希望將來有機會一家人出歌,我爸爸打鼓好型㗎,我有時間都想跟佢學習,或者下次再開紅館開演唱會,我就表演打鼓。」

楊受成博士帶領英皇集團旗下藝人撐band騷 謝霆鋒:
(圖片來源:大會提供)

撰文:東方新地圖片來源:大會提供