歐錦棠

歐錦棠大爆TVB內部開會內幕 某高層親揭TVB唔揼本製作主要原因

最新娛聞

廣告

歐錦棠自從重返自由身之後,一直時不時在YouTube個人頻道「乜乜棠水舖」大爆電視圈秘聞。日前歐錦棠又拍片爆料,分享了某次TVB內部開會內幕,指某高層曾自爆TVB一直以來唔揼本製作嘅主要原因。該片段一出街,即刻引起網民熱議!

歐錦棠大爆TVB內部開會內幕

歐錦棠指在2018年至2019年期間,雖然自己已經離開了TVB,但就在某場合與某位TVB管理層見面時,對方竟然向自己透露某次VB內部開會內幕。歐錦棠爆料指:

佢唔知點解會講到製作上嘅問題。佢同我講『唉,其實我哋(TVB高層)開會,啲老細都講咗,其實都唔使擺咁多資源落去拍大製作啦,唔需要啦。因為點解呀?即係我哋求其拍嘢嘢出嚟都有人睇。』呢個係佢咁講,我冇屈佢。當然我唔會開佢個名,佢自己當然唔會評論佢呢句說話,但係當然我聽到就覺得『咁真係唔鬼怪得。』即係呢班所謂管理層,有個咁嘅思維係到,你呢個機構仲可以有咩進步呢?

歐錦棠 歐錦棠大爆當年高層開會內幕!
歐錦棠大爆當年高層開會內幕!(圖片來源:YouTube@乜乜棠水舖)
歐錦棠
(圖片來源:YouTube@乜乜棠水舖)

自爆曾被HKTV高薪挖角

歐錦棠其後提到香港電視在剛開台的時候,曾經以兩至三倍的人工挖角,邀請即將約滿的演員過檔。歐錦棠表示當時亦曾經被邀請過檔:「當時人工方面唔洗講啦,加好多啦。因為其實我喺TVB嘅人工都唔係太差,但佢哋都加好多畀我。」除了人工方面,香港電視方面更出盡辦法任開條件,表示無論歐錦棠想做什麼節目都可以提出,無論宗教節目又好,舞台劇都好,電視台都會盡量配合。

歐錦棠 歐錦棠提到被HKTV高薪挖角時非常肉緊。
歐錦棠提到被HKTV高薪挖角時非常肉緊。(圖片來源:YouTube@乜乜棠水舖)
歐錦棠 當年HKTV連廖啟智都成功挖角。
當年HKTV連廖啟智都成功挖角。(圖片來源:香港電視《選戰》截圖)
歐錦棠 張可頤
張可頤在2012年轉投香港電視,於15年因劇集《來生不做香港人》再度走紅。(圖片來源:香港電視《來生不做香港人》截圖)

歐錦棠卻因1原因拒絕過檔

不過歐錦棠就表示香港電視任開條件,反而成為其卻步的原因:「因為作為一個電視台的管理層、製作方針,你要好清晰先得。係唔係真係任何一個演員有咩範數你就開呢?一個電視台如果你做足24小時,嗰製作成本好重㗎,宜家唔係話做緊『乜乜棠水舖』啊。所以如果乜都話Yes嘅話,我就有啲卻步。」最後歐錦棠就決定拒絕香港電視的邀請,選擇同TVB續約。

歐錦棠 歐錦棠表示反而HKTV乜都話冇問題,令佢更加卻步。
歐錦棠表示反而HKTV乜都話冇問題,令佢更加卻步。(圖片來源:YouTube@HKTVNetwork)

一齊睇片:

歐錦棠大爆TVB內部開會內幕!

圖片來源:YouTube@乜乜棠水舖、香港電視《來生不做香港人》截圖、香港電視《選戰》截圖資料或影片來源:YouTube@乜乜棠水舖